Mode & Beauty alle pijlers

help!!! witte leren laarzen verpest

18-04-2010 22:07 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb pas geleden witte laarzen gekocht en maak ze elke week even schoon met een doekje om toch de vlekjes weg te boenen, nu had ik een vaatdoek gepakt met gekleurde strepen en nu zit er dus een blauwe waas over mijn schoen, een grote vlek op de voorkant, gaf blijkbaar af. Hoe krijg ik dit er weer af?
Iets van HG? Even kijken bij de Appie ( of een andere supermarkt) Ik zag toevallig vandaag bij de appie een hele collectie hg staan, zit vast wel iets tussen van vlekweg oid
Schoenen poetsen met schoenpoets?
Billen doekjes !
Aliquando et insanire lucundum est
Je hebt er nu niks meer aan, maar voordat je je nieuwe schoenen in gebruik neemt, even insprayen met anti-vuil (zo'n spuitbus). 2 a 3 lagen, werkt echt goed.
witte schoensmeer
.......Help!!!!bladiebladiebla

Nou zo ernstig is de situatie toch niet? Morgen hulp vragen aan een schoenmaker?
ja, ik heb ze ook ingespoten, maar ja je houd het nooit helemaal tegen. Wilde het eigenlijk net weer herhalen, maar durf het nu dus niet met die vlek.

Bestaat er dan witte schoenpoets?

en patricia, is dat dan ook voor schoenen? Want heb net wel met ossegalzeep lopen prutsen, maar nog geen resultaat.
italy,nou ik baal wel heel erg hoor! Er zijn natuurlijk ergere dingen, was oo kwel van plan om advies te vragen, maar ja, ben wat ongeduldig misschien...
quote:groentje1983 schreef op 18 april 2010 @ 22:20:

ja, ik heb ze ook ingespoten, maar ja je houd het nooit helemaal tegen. Wilde het eigenlijk net weer herhalen, maar durf het nu dus niet met die vlek.

en patricia, is dat dan ook voor schoenen? Want heb net wel met ossegalzeep lopen prutsen, maar nog geen resultaat.Tuurlijk bestaat er witte schoenpoets, net als lichtblauwe, paarse en rode. Gewoon even langs een schoenmaker of een andere goed gesorteerde zaak. Was je anders niet van plan geweest die schoenen ooit te poetsen? Zijn ze wel van leer?
Hahaha, stress in huize groentje!

Misschien kun je de laarzen wel in de magnetron stoppen! Net als het duizenddingendoekjes uit het andere topic?
Er bestaat zelfs zilverkleurig schoensmeer.
quote:groentje1983 schreef op 18 april 2010 @ 22:20:

en patricia, is dat dan ook voor schoenen? Want heb net wel met ossegalzeep lopen prutsen, maar nog geen resultaat.Geen idee, maar ik dacht; van HG hebben ze van alles voor vlekken dus ook vast wel iets voor leer.
euh tjaa, koop nooit witte schoenen, want ja.... groentje houdt ze niet wit natuurlijk. maar dacht, laat ik het toch eens proberen. En ze zijn wel van leer ja, maar heb dus wel doorzichtige poets en dacht dat dat enige was, maar haal dan morgen meteen ff witte.

Heet niet voor niets groentje he :-)

italy, das wel een goeie tip ja haha, en dan terug naar de winkel waar ik de magnetron heb gekocht en zeggen: ja, maar er stond niet op de verpakking dat ik de laarzen er niet in kan doen... krijg ik ook nog eens mijn laarzen vergoed en kan ik een paar nieuwe halen
Ik dank dat dàt plan prima gaat werken. Twee vliegen in 1 klap. En in het vervolg alleen nog maar groene laarzen!!!
Allicht alcohol? Lichtelijk met een droog doekje afnemen, Dat wil soms wel eens helpen. Goodluck!
quote:2Italy2 schreef op 18 april 2010 @ 22:19:

.......Help!!!!bladiebladiebla

Nou zo ernstig is de situatie toch niet? Morgen hulp vragen aan een schoenmaker?hihihi ....Sorry, moet er even om lachen
ik zou mr muscle of terpentine/wasbenzine proberen.
Heb wel eens op een witte leren tas vlekken gekregen van een rood truitje dat afgaf, met mr muscle ging het er wat af en de wasbenzine deed ook wel wat, maar echt weg kreeg ik het niet meer.
witte laarzen??
quote:danivo schreef op 19 april 2010 @ 07:55:

witte laarzen??

En dat is de enige juiste reactie

N.a.v. een ander topic eens op straat gezocht naar witte stijlvolle laarzen, en die waren verdomd moeilijk te vinden. Dus misschien inderdaad in de magnetron, hoog standje, lekker een tijdje laten zitten en dan door de magnetronwinkel een nieuw paar laten betalen in het zwart/bruin/crème/blauw/wat dan ook
Quote is gèèn wijzig..zucht..
Dubbel
Naar de schoenmaker ermee. Sta zelf elke keer verbaasd te kijken over wat die man kan
Er is speciale leerzeep. Je moet dan wel een kleurloos sponsje gebruiken om het erop te doen en weer eraf te halen. Even googlen op leerzeep of zadelzeep. Verder de gebruiksaanwijzing volgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven