Mode & Beauty alle pijlers

Hennes&Mauritz vraagje

05-04-2011 12:28 15 berichten
Vraagje aan mensen die vaker bij H&M shoppen. Ik heb bij de online shop van H&M twee items gezien waarvan helaas de levertijd voor mij te lang duurt (heb het einde van deze maand nodig). Heeft het zin om dan een aantal H&M winkels te bellen en aan de hand van het artikelnr. en omschrijving te vragen of het bij hun in de winkel hangt? Hoef ik zelf niet tig H&M's af te gaan en te zoeken. Of als het artikel nog niet direct leverbaar is via de onlineshop, betekent dit dat deze ook nog niet in de winkels hangt? Iemand enig idee?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee maar misschien kun je dat in de winkel vragen wanneer ze het binnen krijgen dat artikel wat je wil. & misschien kun je ook vragen of ze een artikel in andere fillialen wel hebben (via computer of medewerkers bellen voor je ofzo).
Dat is dus een beetje mijn vraag, of ze uberhaupt in de computer kunnen kijken en kunnen zien wat ze in store hebben?
Ik zou zeggen, ga naar de eerste de beste H&M winkel in de buurt en vraag het aan een medewerker.
ik zou naar de dichtsbijzijnde H&M gaan om daar te kijken. als het er niet is dan aan een medewerker vragen of het artikel in een ander filiaal is misschien.

Ik denk dat ze voor een klant in de winkel iets meer moeite doen dan iemand aan de telefoon.
Op naar de winkel dus, dat is inderdaad misschien wel het beste.
Precies
Vaak hangt het wel in de winkel en is het online niet voorradig. Heel irritant. Ik had een aantal dingen besteld waarvan er een paar kwamen en de rest duurde 4 (!) weken. Ondertussen was ik al weer eens in een filiaal geweest en had het daar zien liggen.

Schiet niet op dus.
Aha, thanks amalia. Dan weet ik in ieder geval dat de voorraad online en in de winkels niet gelijk lopen. Ik heb zelf een hekel aan winkelen, daarom shop ik meestal online (niet zo vaak bij HenM overigens). Maar nou moet ik eraan geloven, de echte winkel in. Hoop dat ik slaag!
Ik heb ook weleens wat online besteld, waar ik vier weken op moest wachten. In de winkel, hing het wel nog gewoon (ging om kinderkleding). Bij Hema hetzelfde verhaal (andersom dan).
Heb toevallig net weer wat bij H&M besteld, maar ik doe het liever niet. Heb je allemaal leuke dingen uitgezocht, blijkt de levertijd een maand te zijn. Hoe krijgen ze dat voor elkaar? Als ik bij Esprit bestel, heb ik het na 3 dagen in huis, altijd. Waarom moet het bij sommige dingen van H&M dan zo lang duren?
Meestal is het idd zo dat er artikelen in de webshop zijn die in de winkel nog niet verkrijgbaar zijn...helaas kan er bij H&M niet in een computer gekeken worden waar een bepaald artikel nog voorradig is omdat een dergelijk systeem daar niet gehanteerd wordt.

De beste oplossing is al gegeven: even langs de meest dichtstbijzijnde H&M en vragen of de betreffende artikelen al gesignaleerd zijn..artikelnummer heeft niet zoveel zin maar een goede omschrijving des te meer!

Succes!
quote:flint schreef op 05 april 2011 @ 15:34:

Heb toevallig net weer wat bij H&M besteld, maar ik doe het liever niet. Heb je allemaal leuke dingen uitgezocht, blijkt de levertijd een maand te zijn. Hoe krijgen ze dat voor elkaar? Als ik bij Esprit bestel, heb ik het na 3 dagen in huis, altijd. Waarom moet het bij sommige dingen van H&M dan zo lang duren?

Vorige week woensdagochtend heb ik een bestelling geplaatst. Ik was toen de kortingscode vergeten in te vullen dus belde even met klantenservice. Toen meteen even gevraagd wanneer ik de bestelling kon verwachten. Alle producten waren op dat moment leverbaar en in huis. Toch werd mij verteld dat het waarschijnlijk pas na het weekend geleverd zou worden.

Op maandag kijk ik naar de status van mijn bestelling en zie tot mijn vreugde dat het pakket is aangemeld bij TNT.Het zal dan wel niet lang meer duren. Via Track en Trace zie ik echter dat er verder niets met het pakket gebeurd. Afgelopen woensdag bel ik de klantenservice en daar wordt mij uitgelegd dat H&M (tegenwoordig) maar één centraal distributiepunt voor heel Europa heeft en dat punt ligt in Centraal Europa (zal wel Oost europa zijn). Dat het pakket is aangemeld bij TNT wil niet zeggen dat zij het dan al in hun bezit hebben en verwerken. H&M meldt het alleen maar aan bij hen. Er werd mij verteld dat ze hoopt dat het nog voor dit weekend geleverd wordt maar meer waarschijnlijk is het na dit weekend. Dan heeft het dus bijna twee weken geduurd voordat ze leveren. Te gek voor woorden!

Oh ja, ze hadden vanwege de drukte ook nog een achterstand die eerst weggewerkt moest worden. Gaat lekker daar.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Misschien een rare tip, maar toch bestellen misschien? Ik heb in maart een trui besteld voor mijn dochter, gelijk leverbaar. Na een dag of 3 was het opeens in juni! En een week later toch bezorgd. Het klinkt wat raar, en als je het risico niet wilt lopen, toch naar de dichtsbijzijnde H&M gaan. Succes!
quote:_avril_ schreef op 05 april 2011 @ 12:37:

Dat is dus een beetje mijn vraag, of ze uberhaupt in de computer kunnen kijken en kunnen zien wat ze in store hebben?Ik denk dat dit wel kan! Bij de Jeans Inn in ieder geval wel, dus ik neem aan bij andere winkels ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven