Het algemene make-up topic
zondag 14 juli 2019 om 21:52

Hier kunnen we kletsen over alles wat te maken heeft met make-up en beauty.

Geef tips, post reviews, deel je stash of show je looks (als je dat durft/wil!)
Klets over huidverzorging en deel je bevindingen. Alle onderwerpen zijn prima, of het nou over PMU, doucheproducten, nagellak, fillers of elektronische voetvijlen gaat.
Iedereen is welkom. Jong, oud, man, vrouw. Van subtiele make-up tot de Kardashian look.
Ook kun je hier al je vragen stellen als je nieuw bent op het gebied van make-up of huidverzorging.
Newbies, wees welkom

Val gezellig binnen en klets mee over de wondere wereld van cosmetica

woensdag 24 juli 2019 om 21:16
Wat is je adres?
Prrrr, mauw miawwwww.

woensdag 24 juli 2019 om 21:16
woensdag 24 juli 2019 om 21:17
Hobbelster schreef: ↑24-07-2019 21:04Wenkbrauwpoeder €1.- van Action getest.
2 kleuren poeder, 1 poeder highlighter en een transparante wax.
Getest met warm weer op vakantie.
Blijft heel mooi zitten!
Fijn! Van Max and More?
Prrrr, mauw miawwwww.

woensdag 24 juli 2019 om 21:18
Geen.
Als ik nagellak draagmoeder m’n handen is het een neutrale kleur waarbij je niet of amper ziet dat het aan het bladderen is.
Op mijn teennagels Sally Hansen. Die blijft heel lang mooi. Als je niet naar het zwembad gaat tenminste.

woensdag 24 juli 2019 om 21:21
Palette is prachtig. Echt heel blij mee.waaromzijndebananenkrom schreef: ↑23-07-2019 14:30
Krijg vandaag deze binnen, dus misschien morgen toch maar even uitproberen
https://www.douglas.nl/productbrand_067 ... U4QAvD_BwE
(Hopelijk binnenkort plaatjesplakrecht, zal Nog even doorposten)
En ik heb ook deze fixing spray erbij met factor 30. Lijkt mij ideaal om nog een keer je factor bij te houden, zonder je makeup te verknallen.
https://www.douglas.nl/Nieuw-Verzorging ... query=Prep p&webtrekkRedirectParams=eyJzZWFyY2hGaWx0ZXJPcmRlcmVkIjoibm8gZmlsdGVyIiwic2VhcmNoRmlsdGVyU3BsaXR0ZWQiOiJubyBmaWx0ZXIiLCJzb3J0RmllbGQiOiJubyBzb3J0IiwiaW1wcmVzc2lvblRyaWdnZXIiOiJpbml0aWFsIiwic2VhcmNoUGhyYXNlIjoiUHJlcCBwIiwic2VhcmNoUmVzdWx0Q291bnQiOiIxIiwicGFnZVR5cGUiOiJhcnRpY2xlLWRldGFpbCJ9
Vandaag opgehad voor een dagje aan het water. Alleen een beetje bronzing en de blush.
Afgewerkt met de fixing spray. Eerste indruk.... alcohol! Na even op de verpakking kijken is dat ook als eerste genoemd op de ingrediënten lijst. Het werkt wel goed. Bleef mooi zitten in de hitte.
Iemand ervaring met de maskers van starskin?
waaromzijndebananenkrom wijzigde dit bericht op 24-07-2019 22:14
0.10% gewijzigd

woensdag 24 juli 2019 om 21:22
Jup
Heb er wat ingeslagen om op vakantie te kunnen hobbyen plus omdat ik een goedkope poeder wilde om af te poederen.
Gezichtspoeder van max & more dus ook gekocht. Ziet er prima uit, over
M’n max factor Cream to powder foundation. Heb geen fixing spray mee en het is er na een dag dragen echt af

Verder: contour stick. 2 kleuren crème potlood; licht en donker. (Huidskleur dus)
Gebruik m niet voor contouren maar alleen nog voor diepte in mijn ooglook want heb alleen een oogschaduw roller (in glitter grijsgroen) bij me in 1 kleur. Zo toch mooie oogmake up kunnen maken, leuk!
En: BB Cream. Prima spul, geen uitslag gekregen. Kleur medium erg donker voor mij. Houdt niet bijzonder lang oid maar prima budget optie om regelmatig factor-met-een-kleurtje bij te kunnen smeren.
woensdag 24 juli 2019 om 21:22
woensdag 24 juli 2019 om 21:26

woensdag 24 juli 2019 om 21:40
Balen van de alcohol.waaromzijndebananenkrom schreef: ↑24-07-2019 21:21Pallet is prachtig. Echt heel blij mee.
Vandaag opgehad voor een dagje aan het water. Alleen een beetje bronzing en de blush.
Afgewerkt met de fixing spray. Eerste indruk.... alcohol! Na even op de verpakking kijken is dat ook als eerste genoemd op de ingrediënten lijst. Het werkt wel goed. Bleef mooi zitten in de hitte.
Iemand ervaring met de maskers van starskin?
Leek me zo fijn met SPF.
Dan maar voor af en toe gebruik?

woensdag 24 juli 2019 om 21:50
Het is de verslaving die spreekt hè, hou dat in gedachten Jane .

Als jij morgen een palet gaat halen dan praat ik niet meer tegen je.
Als je dat fijn vind , zou ik het palet gaan halen

woensdag 24 juli 2019 om 21:54
Ik heb een plan.
Sjulia gaat dat palette halen.
Jij kijkt haar lief aan met je puppy ogen en ze stuurt onmiddelijk dat palette naar je toe.
En na één keer testen stuur je het door naar mij. Oke?!
Prrrr, mauw miawwwww.

woensdag 24 juli 2019 om 22:02
Ik heb niet met puppy ogen gekeken
Sjulia had me zelf aangeboden om samples te sturen hè.
Zo lief is ze.