Het algemene make-up topic
zondag 14 juli 2019 om 21:52

Hier kunnen we kletsen over alles wat te maken heeft met make-up en beauty.

Geef tips, post reviews, deel je stash of show je looks (als je dat durft/wil!)
Klets over huidverzorging en deel je bevindingen. Alle onderwerpen zijn prima, of het nou over PMU, doucheproducten, nagellak, fillers of elektronische voetvijlen gaat.
Iedereen is welkom. Jong, oud, man, vrouw. Van subtiele make-up tot de Kardashian look.
Ook kun je hier al je vragen stellen als je nieuw bent op het gebied van make-up of huidverzorging.
Newbies, wees welkom

Val gezellig binnen en klets mee over de wondere wereld van cosmetica

woensdag 24 juli 2019 om 17:54
Divamom, fanatieke tester dus? Klinkt als muziek in mijn oren!
Hier ook zo eentje!
Ik ben niet zo van de high end en hou van pareltjes zoeken tussen de budget/ drugstore producten.
Sinds Juli begonnen met samples van high end producten testen, leuk om te doen. Gewoon voor de lol.
Hoelang ben je al bezig met producten testen? En wat doe je met je miskopen?

Hier ook zo eentje!

Ik ben niet zo van de high end en hou van pareltjes zoeken tussen de budget/ drugstore producten.
Sinds Juli begonnen met samples van high end producten testen, leuk om te doen. Gewoon voor de lol.
Hoelang ben je al bezig met producten testen? En wat doe je met je miskopen?
Prrrr, mauw miawwwww.

woensdag 24 juli 2019 om 17:56
Ik denk dat miss Jane in jou haar twin sister heeft gevondenDivaMommy94 schreef: ↑24-07-2019 14:33Haha, ik ben best een fanatieke tester, foundation uitgezonderd want heb een heel gevoelige huid en mijn holy grail al gevonden. Kan geen drogist of parfumerie inlopen zonder iets te kopen om te testen, vooral makeup maar ook haarproducten want het is nooit het wonderproduct voor mijn haar![]()
Maaar vooral lipsticks heb ik echt nooit genoeg![]()
Heb er 25 van mac enn 12 van de maybelline superstay mattes en nog lang niet compleet![]()
En nog vele andere de meeste zijn impulsieve miskoopjes
Die nobuychallenge zou zoo goed zijn voor mn portemonnee, alleen zou mijn beautyhart afkickverschijnselen krijgen![]()
Hier hopelijk wat inspiritie op doen voor mijn wishlist zodat ik niet meer zoveel impulsieve miskopen doe![]()

woensdag 24 juli 2019 om 17:59
DivaMommy94 schreef: ↑24-07-2019 14:38Dit zou zo goed zijn voor mijn portemonneeAlleen hoe houden jullie het vol?
Ik kan geen drogist of parfumerie inlopen zonder iets te kopen...
Zou echt afkickverschijnselen krijgen![]()
Winkels vermijden, apps verwijderen, nieuwsbrieven afmelden, vaak zeggen dat je met No Buy mee doet , heel goed op je handen zitten en vaak in een hoekje zachtjes huilen...

Prrrr, mauw miawwwww.

woensdag 24 juli 2019 om 18:00
Het is heel lastig .DivaMommy94 schreef: ↑24-07-2019 14:38Dit zou zo goed zijn voor mijn portemonneeAlleen hoe houden jullie het vol?
Ik kan geen drogist of parfumerie inlopen zonder iets te kopen...
Zou echt afkickverschijnselen krijgen![]()
Maar het went ook wel, na 3 weken ..
En je wordt bewuster.
Ik maak een lijstje aan wat ik misschien wil kopen op 1 oktober en daarover fantaseren is al leuk .
Normaal had ik het allang gekocht en nu denk ik er langer en bewuster over na zodat ik op 1 okt alleen dingen koop die ik ECHT wil hebben.
Goede les voor me want mijn middle name is; impulsief.

Er zijn zelfs alweer dingen van het lijstje af gegaan .
Zo goed heb ik nog nooit over kopen nagedacht.
Enne misschien koop ik wel niks op 1 okt, want het went ook wel om je bankrekening te zien groeien.

woensdag 24 juli 2019 om 18:02
Ja dit dus!
Heel simpel, gewoon NIET kopen.
En soms komt dat stemmetje : "ja maar ik moet het echt hebben, ik heb het echt nodig, het is nu sale"
Toen heeft miss Jane me tegengehouden en gered van de ondergang

Soms is ze best aardig

woensdag 24 juli 2019 om 18:04
woensdag 24 juli 2019 om 18:09
dutchsuzanne schreef: ↑24-07-2019 17:03Zo, weer een Lisa Eldridge lipstick erbij. Pre-order kon vanaf 16.00 uur Nl tijd, aantal kleuren binnen 5 minuten uitverkocht!
Velvet Ribbon wordt maandag naar mij verstuurd!
Sexy kleurtje!! Oehhhhh!
Sjieke huls ook, gefeliciteerd!!
Prrrr, mauw miawwwww.
woensdag 24 juli 2019 om 18:12
Sjulia schreef: ↑24-07-2019 12:57Haha mini queen! Hij is echt super dekkend. Ik vind dermablend van Vichy erbij in het niet vallen. Fijnere substantie en smeert lekkerder als double wear. Maar echt te dekkend en daardoor helaas cakey. Als concealer wel echt geweldig. Niks onbedekt en het draagt ook mooi.

Nu moet ik hem wel goed vinden

Prrrr, mauw miawwwww.

woensdag 24 juli 2019 om 18:21
Ik denk dat je hem prettiger vind dat de double wear hoor. Maar ik vind hem te dekkend en niet smooth genoeg. Wel erg mooi voor foto’s! Ik doe trouwens wel 2 jaar met een tube wanneer ik hem alleen als concealer gebruik, dus misschien gaat jouw mini ook wel lang mee.

woensdag 24 juli 2019 om 19:25
woensdag 24 juli 2019 om 19:35
Tof! Helaas heb ik slechte ervaringen met gratis lippenstiften. De lelijkste tinten altijdEviva_83 schreef: ↑24-07-2019 19:25https://www.elle.com/nl/beauty-health/b ... -day-2019/
Nee ik koop zelf niks .
woensdag 24 juli 2019 om 19:48

woensdag 24 juli 2019 om 21:14
Daar ben ik ook benieuwd naar zanahoria.
Bij mij houdt nagellak maar 1 of 2 dagen, zelfs met meerdere lagen en topcoat
.
Heb een paar keer kunstnagels gehad maar wat een gedoe.. pfff .. en dure grap.
Sommige zweren bij gellak, maar lijkt me ook een heel gedoe.
Ik loop dus vandaag met afgebladderde roze nagels
Bij mij houdt nagellak maar 1 of 2 dagen, zelfs met meerdere lagen en topcoat

Heb een paar keer kunstnagels gehad maar wat een gedoe.. pfff .. en dure grap.
Sommige zweren bij gellak, maar lijkt me ook een heel gedoe.
Ik loop dus vandaag met afgebladderde roze nagels