Mode & Beauty alle pijlers

Het allerbeste haarmasker

18-04-2020 15:03 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik nu niet naar de kapper kan, en toch mijn haar een boost wil geven, wil Ik jullie vragen wat jullie het allerbeste haarmasker vinden wat gewoon bij de drogist te koop is.

Ik zou het graag willen weten voor mijn haartype; lang, stijl en neiging tot droge puntjes ondanks regelmatig knippen.

Omdat ik ook andere dames behulpzaam wil zijn; meld je allerbeste haarmasker en welk haartype je hebt, zo helpen we elkaar een beetje!
Ik doe kokos olie. Ik heb een hele stash aan oliën net besteld bij Holland en Barret. En de maskers van Elvive zijn fijn.
Loving blends serie. Elvive vind ik ook fijn. Andrelon perfecte puntjes ook. Ik gebruik eerst het masker en daarna pas de conditioner. Ik spoel ook onder lauw/koud water. Nooit heet. Haren zachtjes in een handdoek rollen en voorzichtig droog knijpen. Daarna in de lucht laten drogen. Niet wrijven. Geen warme föhn gebruiken. Ik gebruik bijna nooit mijn stijltang of föhn. Ik vlecht het voor het slapen en sporten. Een satijnen of zijde kussensloop helpt ook je haar in betere betere conditie houden.
missbrice
zaterdag 18 april 2020 om 15:11
Ik doe kokos olie. Ik heb een hele stash aan oliën net besteld bij Holland en Barret. En de maskers van Elvive zijn fijn.
Ik ben blond dus ben zelf voorzichtig met vetten. In de zomer in de zon en met zwemmen smeer ik ze er wel overvloedig mee in. Echt een aanrader missbrice

Druppels olie aan je masker toevoegen.

Sommige kledingstukken maken je haar droger. Randen van jassen ook.
Ik ben ook fan van kokosolie. Nachtje mee slapen en je hebt superzacht haar.
De Garnier Loving Blends Amandel en Agave Haarmasker!
Bedankt dames! Ik ga eens testen!
Rapunzelreallife schreef:
18-04-2020 15:15
Ik ben blond dus ben zelf voorzichtig met vetten.
Was benieuwd wat je daarmee bedoelt? Wat maakt je haarkleur uit voor het gebruik van oliën?
klingklokje wijzigde dit bericht op 20-04-2020 02:20
Reden: kansloze d-t fout
0.44% gewijzigd
Mijn haar ziet er snel vet uit met gebruiken van bepaalde oliën. Daarnaast was ik het maar 2 keer per week hooguit 3. Ik gebruik geen olie met siliconen erin. Die maken het super vet. Door in mijn maskers een paar druppels bv pure arganolie(van de tuinen)te doen of als ik ga zwemmen kokosvet blijft mijn haar sterk en glanzend. Het is dan ook erg lang. Ook al doe ik het alleen in de puntjes met de borstel kam je het je hele haar door. Het word bij mij dan vet bij de hoofdhuid. Ik heb ook glad en fijn maar veel haar van mezelf. Dus vandaag dat ik olie verder niet dagelijks gebruik. Word dan futloos en slap bij mij. Me zusje heeft weer veel stugger haar en heeft het wel nodig. Denk dat het aan de haarstructuur ligt en talg aanmaak van de hoofdhuid bij mij en hoevaak je de haren wast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven