Mode & Beauty alle pijlers

Highlights te fel

20-06-2015 16:52 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden!

Ik heb vandaag highlights laten zetten in mijn donkerbruine haar.

Ik zei dat ik iets lichtere wilde en niet té opvallend maar wel zichtbaar.

Nu heb ik blonde plukjes in mijn haar, dat onderaan heel mooi valt, maar bovenaan heel erg opvallend is!

Ik vind het echt niet mooi bovenop mijn hoofd en het zijn echt strepen en het is veel te licht.

De kapper zei dat het na een paar dagen wel minder wordt, maar moet ik daarop vertrouwen?

Ze zei dat als ik het na week nog steeds niet mooi vond, ik terug mocht komen.

Hebben jullie hier ervaringen mee? Wordt het wel ietsje minder?

Hoop dat jullie reagerenx Heb volgend weekend een uitvoering van dansen :/

Kus
Ja, dat klopt wel. Meestal zijn highlights na een week of twee het mooist. Maar na een week is het streepeffect al minder.
Bij mij niet. Ik heb donker haar dat heel snel te blonderen is. Dus ik heb heel vaak gehad dat ze te licht waren. Bij mij deed de kapper er dan meteen iets overheen (ik weet niet hoe het heet) dat de kleur verzachtte. Dat kon dan meteen, omdat de schubben van het haar nog openstaan en dan neemt het de kleur van het andere spulletje goed op. Ofzoiets. Het was geen verf.

Maar als je kapper dat nog niet gedaan heeft, zou ik inderdaad even afwachten en dan teruggaan als het nog steeds niet mooi is.

Hoe kan het trouwens minder licht worden na 2 weken? De kleur is er toch deels uitgehaald? Of zit het anders?
Dat is wel mijn ervaring ja. Heeft te maken met het pigment van je eigen haar.

Ik moet mijn lichte plukken ook regelmatig opfrissen met een zilvershampoo.

Wacht het dus even af.
quote:MirandaGoesViva schreef op 20 juni 2015 @ 17:15:

Ja, dat klopt wel. Meestal zijn highlights na een week of twee het mooist. Maar na een week is het streepeffect al minder.

Okay thnxx nog ff afwachten dus.

Wel fijn om te weten dat het dus wss wel beter wordt
Meestal is het meer dat de highlights zich meer vermengen met het haar en je eraan went. Het is nooit! dat ze minder opvallen omdat ze donkerder worden of wat dan ook. Vind je ze nu echt te licht vindt je dat over een week nog steeds.
Als ze te licht zijn kunnen ze er wel een spoeling overheen zetten. Vindt zelf na een week of 2 de highlights meestal het mooiste. In het begin zie je die aanzet zo erg zitten .
quote:Superhuisvrouw schreef op 20 juni 2015 @ 20:50:

Als ze te licht zijn kunnen ze er wel een spoeling overheen zetten. Vindt zelf na een week of 2 de highlights meestal het mooiste. In het begin zie je die aanzet zo erg zitten .Ja de kapper zei ook dat het na loop van tijd de highlights ook een beetje uitgroei krijgen al, dus dat het meer met het haar mengt en het niet helemaal bovenop zit.
Hey meiden,

het is nu een dag verder en ik moet zeggen dat het al een stuk minder erg is dan gisteren.

Het is nog wel een beetje erg, maar ik ga vanavond ook even mijn haar wassen, in de hoop dat het dan nog ietsje minder wordt.

Moet ik trouwens wassen met gewone shampoo of shampoo voor gekleurd haar?
Shampoo is allemaal het zelfde, geloof al die flauwekul toch niet.

alleen maar geld klopperij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven