Hip zwanger! Help!
woensdag 25 mei 2011 om 21:08
Ben nu ondertussen alweer 7 maanden zwanger en al maanden op zoek naar een hippe jeans. Wil er graag een met scheuren erin. Dat zie je nu overal maar als je zwanger bent is het een ramp zo'n hippe broek te vinden. Iemand leuke adresjes of een idee waar ik een gescheurde jeans kan halen waar ik met mijn zwangere lijf in pas?? Enorm bedankt!
woensdag 25 mei 2011 om 21:09
woensdag 25 mei 2011 om 21:23
Weet je zeker dat je nog een spijkerbroek wilt kopen? Als 't meezit wordt het straks wat warmer weer en dan loop je waarschijnlijk liever in een linnen broek of in een rokje/jurkje.
Ben ook 7 maanden zwanger (uitgerekend eind juli) en heb mijn zwangerschapsspijkerbroeken nu al minimaal aan. Thuis loop ik alleen maar in joggingbroeken of pyjamabroeken. Maar buitenshuis kan dat natuurlijk niet.
Ben ook 7 maanden zwanger (uitgerekend eind juli) en heb mijn zwangerschapsspijkerbroeken nu al minimaal aan. Thuis loop ik alleen maar in joggingbroeken of pyjamabroeken. Maar buitenshuis kan dat natuurlijk niet.
woensdag 25 mei 2011 om 21:39
Eigenlijk wel... Ik loop nu hele tijd in treggings of hoe heet die spijkerleggings. En in jurkjes en rokjes. Heb wel zwangerschapsjeans maar die vind ik vrij muf. En ben geen joggingbroeken type.
@Ksenija: niet? Vind je dat niks? Hihi. Ach iedere gek zijn gebrek en deze gek vind die mutsige bloemenjurken van prenatal helemaal niks.
@Ksenija: niet? Vind je dat niks? Hihi. Ach iedere gek zijn gebrek en deze gek vind die mutsige bloemenjurken van prenatal helemaal niks.
woensdag 25 mei 2011 om 21:48
woensdag 25 mei 2011 om 22:00
Ik ben 36 weken zwanger en heb ook al weken geen jeans meer aan. Veel te strak en draag liever leggings met een rokje , of jurkjes.
Vooral nu t zo warm is helemaal niet iets wat op jeans lijkt brr veel te heet.
Bovendien vond ik t zonde om de laatste weken dat ik nog zwanger ben om nog nieuwe zwangerschapskleding te kopen.
Vooral nu t zo warm is helemaal niet iets wat op jeans lijkt brr veel te heet.
Bovendien vond ik t zonde om de laatste weken dat ik nog zwanger ben om nog nieuwe zwangerschapskleding te kopen.
woensdag 25 mei 2011 om 22:01
http://www.innana.nl/index.php?page=16
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 25 mei 2011 om 22:07
http://www.baby-walz.nl/i ... zlg=614&mb3_wersch=747614
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.