Mode & Beauty alle pijlers

Hip zwanger! Help!

25-05-2011 21:08 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben nu ondertussen alweer 7 maanden zwanger en al maanden op zoek naar een hippe jeans. Wil er graag een met scheuren erin. Dat zie je nu overal maar als je zwanger bent is het een ramp zo'n hippe broek te vinden. Iemand leuke adresjes of een idee waar ik een gescheurde jeans kan halen waar ik met mijn zwangere lijf in pas?? Enorm bedankt!
Met kleine slijtplekken;

http://www.wehkamp.nl/dam ... /?View=grid&SM=5&AAPP=100
maak ze er zelf in. mesje + schuurpapier.

Succes.
Heeft Citizen ze niet? Of Seven for all mankind?
Niet heel goed te zien, broek is van Queen Mum

slijtplekken in je jeans is toch al lang niet hip meer? Edit:ik loop een beetje achter denk ik
Word er mee om de oren geslagen in iedere winkel waar ik kom. Van Replay en Diesel tot aan Coolcat overal ripped jeans. Thanx vast voor deze tips! Super!
Love2wait en mamalicious zijn twee merken die het dichtst bij de huidige mode aansluiten, vind ik...
Weet je zeker dat je nog een spijkerbroek wilt kopen? Als 't meezit wordt het straks wat warmer weer en dan loop je waarschijnlijk liever in een linnen broek of in een rokje/jurkje.

Ben ook 7 maanden zwanger (uitgerekend eind juli) en heb mijn zwangerschapsspijkerbroeken nu al minimaal aan. Thuis loop ik alleen maar in joggingbroeken of pyjamabroeken. Maar buitenshuis kan dat natuurlijk niet.
Ik wilde net vragen idd, wil je echt voor die 2 (zomer) maanden nog een jeans kopen?
Met een dikke buik, een hippe jeans met scheuren??
Eigenlijk wel... Ik loop nu hele tijd in treggings of hoe heet die spijkerleggings. En in jurkjes en rokjes. Heb wel zwangerschapsjeans maar die vind ik vrij muf. En ben geen joggingbroeken type.

@Ksenija: niet? Vind je dat niks? Hihi. Ach iedere gek zijn gebrek en deze gek vind die mutsige bloemenjurken van prenatal helemaal niks.
Zelf de scheuren erin maken
haha daar hou ik ook niet van hoor missHK maar op een gegeven moment zitten strakke broeken gewoon niet meer lekker. En al helemaal niet als als 't warmer weer wordt.

Dus dan worden het idd jogginbroeken (thuis!)
Nou ik ben nu bijna 38 weken zwanger en ik heb echt al 2 maanden geen positiejeans meer aan .Zitten veel te strak.
Ja tandpasta (leuke naam trouwens) dat klopt ja! Heb je een heel goed punt hihi. Ben stiekem ook blij als ze weer uit kunnen, maar er komen nog wat feestjes aan en wil er toch wel beetje leuk bij lopen nog.

Nog tips waar ze fijne joggingbroeken verkopen? hihi.
haha ik heb gewoon 'normale' aan. M'n buik valt er overheen. En heb een positieding van de H&M. Die zit erg lekker!
spijkerbroek met scheuren weer hip? Ik dacht het niet.... ordinair misschien, maar hip is het zeker niet.
Ik ben 36 weken zwanger en heb ook al weken geen jeans meer aan. Veel te strak en draag liever leggings met een rokje , of jurkjes.

Vooral nu t zo warm is helemaal niet iets wat op jeans lijkt brr veel te heet.

Bovendien vond ik t zonde om de laatste weken dat ik nog zwanger ben om nog nieuwe zwangerschapskleding te kopen.
http://www.innana.nl/index.php?page=16
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Bij Otto

Ook van otto

Wederom de Otto.

http://www.baby-walz.nl/i ... zlg=614&mb3_wersch=747614
Volgens mij heeft Noppies ook een leuke, maar vond het ook zonde om er nog 1 te kopen, veel te warm en te strak....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven