Mode & Beauty alle pijlers

hippe, nette pump met lage hak

11-06-2012 23:46 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben uitgenodigd voor een bruiloft en heb hiervoor een leuke zwarte jumpsuir gekocht. Ballerina's staan er niet echt leuk onder dus ik dacht aan een mooie pump.

Nu ben ik niet gewend om op hakken te lopen en ik wil ik ook niet veel langer lijken (ben al 1.81 en wil niet langer lijken dan mijn vriend).

Ik zoek dus leuke pumps met een vrij lage hak. De meeste die ik tegen kom vind ik meer geschikt voor mijn oma!

Oja, liefst ook niet al te duur!

Iemand tips?
Misschien is een leuke hippe sandaaltje leuker?

Zoals zoiets:

http://www.omoda.nl/zwart ... 2m006/SO4_SE1_C40_A22569/

http://www.omoda.nl/taupe ... re-sandalen-401004/A27971

http://www.omoda.nl/zwart ... 2/SO4_KL5_SE1_C40_A20970/
Leuke pumps met lage hak bestaan niet.

Ga voor een zo hoog mogelijke hak waar je je nog wel op kunt voortbewegen. Dat betekent: plateau's onder de zool (hoeft niet ordinair te zijn, 2 cm is ook al heel okay) of/en sleehakken.

Als je echt niet kunt lopen op hakken dan toch een ballerina of leuk plat sandaaltje/slippertje.

Maar aub geen 'pumps' met 3-6 cm hak. Dat is het net (helemaal) niet.

Ps: lopen op hakken kun je leren en 1.80 meter plus is geen reden om geen hakken te dragen.
Ik vind deze nog te doen. Maar, alleen omdat ze lekker retro, jaren 80 zijn.
http://www.koopkeus.nl/damesschoenen.htm?marks=Camper
Ga in therapie!
Plaatjes plakken gaat niet mobiel, maar ik bedoel die bovenaan in het midden.
Ga in therapie!
Sleehak anders een optie?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik zou voor sandalen gaan. Misschien zoiets?

Deze zijn echt heel mooi en stoer!
Heb je een foto van die jumpsuit? (ben zelf ook op zoek naar een mooie)

Ik zou denk ik voor een sleehak gaan!
Schoenenreus.nl! Ik keek zonet (kan niet slapen) op die site, en zag hele leuke zwarte staan. Mooie pump met lage hak. Heb de hele site rond geneusd, ik meen dat ze bij aanbiedingen staan.
Wat hiltje zegt.
quote:hiltje schreef op 11 juni 2012 @ 23:59:

Ps: lopen op hakken kun je leren en 1.80 meter plus is geen reden om geen hakken te dragen.Eensch!
Ik zou voor een sleehak gaan, als je niet gewend bent om op hakken te lopen. Je kunt je makkelijker stabiel houden en je hebt over de gehele voet steun en daardoor krijg je minder snel pijn aan je voeten. Althans, ik ervaar dat zo.

Esprit heeft vaak leuke sleehakken. Ik zou eens op de site kijken.

Succes en veel plezier op de bruiloft!
Onder een jumpsuit is een sleehak of die laatste schoen van Lupine idd het beste. Die kittenheel pump vind ik ook nog gaan (als uitzondering) maar niet bij een jumpsuit. Dat wordt een te hoog jaren 80 gehalte.

Beter een stoere schoen eronder (maar niet plomp!!!!)

Als je echt niet kunt lopen op hakken dan toch een ballerina of leuk plat sandaaltje/slippertje.

Ps: lopen op hakken kun je leren en 1.80 meter plus is geen reden om geen hakken te dragen.Hiltje, je bent een vrouw naar mijn hart! Helemaal eens.
quote:ashley1983 schreef op 12 juni 2012 @ 04:32:

Schoenenreus.nl! Ik keek zonet (kan niet slapen) op die site, en zag hele leuke zwarte staan. Mooie pump met lage hak. Heb de hele site rond geneusd, ik meen dat ze bij aanbiedingen staan.

Mooi en Schoenenreus is een onmogelijke combinatie....

Functioneel. Goedkoop. Dat klopt.

Mooi? Neuh.
Waarom niet suze? Omdat jij ze niet mooi vind?

Ik koop altijd mijn schoenen bij schoenenreus of scapino en ik heb echt hele leuke schoenen.

Ze hoeven toch ook geen eeuwigheid mee te gaan?

Ik koop liever vaker goedkope schoenen, dan 1 x dure.

Ontopic: ik zou ook voor een wat stoere schoen gaan. Staat onder een jumpsuit net wat leuker.
Hippe pumps en lage hakken gaan inderdaad echt niet samen.

Waarom geen coole platte sandalen? Tegenwoordig heb je echt heel veel elegante modellen.

Misschien ook wel fijn als je niet groter wilt lijken en niet veel ervaring hebt met op hakken lopen.

Ga voor een zo hoog mogelijke hak waar je je nog wel op kunt voortbewegen. Dat betekent: plateau's onder de zool (hoeft niet ordinair te zijn, 2 cm is ook al heel okay) of/en sleehakken.

Ps: lopen op hakken kun je leren en 1.80 meter plus is geen reden om geen hakken te dragen.Helemaal eens! Lopen op pumps is zeker te leren, en pumps met redelijke hakken staan veel beter bij de meeste outfits dan van die modellen met lage hakken, die zijn echt voor heel andere leeftijdscategorie...
Dragen jullie echt altijd hakken van minstens 8 cm of hoger? Als ik zo op het schoolplein om me heen kijk zie ik weinig vrouwen met hele hoge hakken, 3 tot 6 cm is juist goed vertegenwoordigd.

Voor mij is 6 cm echt het maximum, dan voel ik me al een reus naast mijn 5 cm kleinere man en ca. 20 cm. kleinere vriendinnen. Ik zwik snel dus hele hoge hakken zit er niet in, dan heb ik ook nog eens een maat waarin haast niets te krijgen is, behalve dan ortopedisch steunzolenschoeisel wat ik voorlopig niet aan wil.

Ik heb ook een jumpsuit en draag die met sandalen met dunne gevlochten bandjes van Rapisardi. Een sleehak zou ik er ook leuk bij vinden, zoiets

http://www.vanmierloschoe ... rticle&id=145&Itemid=170#

deze is wat lager, ook leuk mer verder blauwe accenten (sieraden, tas, etc)

lamica is een merk wat vrij smal valt, Gabor juist wat breder

Misschien kan je de No stress pump proberen van de Dolcis, moet je even kijken of ze mooi staan onder je jumpsuit.
quote:xlong schreef op 12 juni 2012 @ 13:53:

Dragen jullie echt altijd hakken van minstens 8 cm of hoger? Als ik zo op het schoolplein om me heen kijk zie ik weinig vrouwen met hele hoge hakken, 3 tot 6 cm is juist goed vertegenwoordigd.

Voor mij is 6 cm echt het maximum, dan voel ik me al een reus naast mijn 5 cm kleinere man en ca. 20 cm. kleinere vriendinnen. Ik zwik snel dus hele hoge hakken zit er niet in, dan heb ik ook nog eens een maat waarin haast niets te krijgen is, behalve dan ortopedisch steunzolenschoeisel wat ik voorlopig niet aan wil.

Ik heb ook een jumpsuit en draag die met sandalen met dunne gevlochten bandjes van Rapisardi. Een sleehak zou ik er ook leuk bij vinden, zoiets

http://www.vanmierloschoe ... rticle&id=145&Itemid=170#

deze is wat lager, ook leuk mer verder blauwe accenten (sieraden, tas, etc)

lamica is een merk wat vrij smal valt, Gabor juist wat breder

[afbeelding]

Tja. 't Is nogal een verschil of je op het schoolplein staat, of op een feestje bent.

Maar mijn credo is, een hak lager dan 8 cm is geen hak
Kijk naar de lengte van de jumpsuit en kijk dan naar de hoogte van de hak. Het is echt geen gezicht om hoge pumps te dragen onder een jumpsuit die daardoor te kort lijkt. Bovendien moet je ook oppassen dat met die spitsen niet in de zoom blijft hangen enz.

Zelf vind ik dat tamaris een paar leuke heeft gehad, maar die zijn vrij snel weg en je vind niet alle modellen overal.

Er was hier laatst iemand die hetzelfde vroeg als @TO en die was inderdaad bij de Schoenenreus geslaagd. Ze heeft waarschijnlijk vanwege het gehakketak hier op dit forum waarschijnlijk alle details van de pumps weg gelaten.

Maar bij Scapino stond ook een pump van Clarks en daar kan ik op lopen zonder pijn. Online staan ze misschien niet meer in jouw maat, maar het is wel echt leer en waarschijnlijk ook lekker afgeprijsd. De kwaliteit is toch net iets beter dan van de goedkopere. Clarks valt wel iets korter vanwege de omzetting van de Engelse maat. Maar het is toch gewoon proberen en anders weer terugbrengen naar de winkel.

EDIT: Ik zie anders maar weinig intelligente vrouwen met veel te hoge hakken. Pijnlijke voeten en nadenken dat gaat niet goed samen.

EDiT2: http://www.zalando.nl/tam ... -zwart-ta111a03h-802.html Misschien is dit wat. Smaken verschillen het ligt er ook maar aan wat voor een jumpsuit het is. Het is zwart en laag. Ik zag er bij Dolcis eentje en die is ook leuk, maar al langere tijd niet meer in alle maten.
zoiets:

http://www.zalando.nl/tamaris-pumps-zwa ... 7-802.html

peeptoe:

http://www.zalando.nl/tam ... -zwart-ta111a02d-802.html

Doe mij maar een hogere hak maar ik snap dat je niet in 2 dagen leert lopen op die dingen.

Kwam mijn schoenen van nu ook tegen. mijn hak is 8,5 cm Al doende leert men TO

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven