Mode & Beauty alle pijlers

Hippe rugzak waar iets in kan

19-04-2025 20:50 26 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Omdat jullie zoveel weten en leuke dingen kunnen vinden. Wat is nu vandaag de dag een beetje een hippe rugzak? Ik zoek wel echt een rugzak waar iets in kan voor een dagje weg, maar die ik ook mee kan naar de stad als ik wat wil winkelen. Ik heb nu een oudje van Dakin, maar zoek wat hippers.

Prijs maakt niet zoveel uit. Als het maar fijn draagt en er spullen in kunnen (drinken, eten, vestje).

Ben benieuwd!
Herschel, Rains, Longchamps.
Star⁴ schreef:
19-04-2025 20:53
Herschel, Rains, Longchamps.
Kijk daar heb ik wat aan! Thanx! Heb jij ervaring met deze? Gaan ze een beetje lang mee en kunnen ze tegen een stootje?
Zapsie schreef:
19-04-2025 20:55
Kijk daar heb ik wat aan! Thanx! Heb jij ervaring met deze? Gaan ze een beetje lang mee en kunnen ze tegen een stootje?
Mijn Herschel rugzak gaat al jaren mee, van Rains en Longchamps heb ik andere modellen die helemaal prima zijn.
Ik wilde ook Rains en Longchamp opperen :-D Het zijn fijne tassen die zeker tegen een stootje kunnen. Ik heb wel vlekken op m’n Rains rugzak die ik er niet meer uit krijg, dus ik zou (ondanks het materiaal) wel een donkere kleur aanbevelen.
amby schreef:
19-04-2025 21:00
Ik wilde ook Rains en Longchamp opperen :-D Het zijn fijne tassen die zeker tegen een stootje kunnen. Ik heb wel vlekken op m’n Rains rugzak die ik er niet meer uit krijg, dus ik zou (ondanks het materiaal) wel een donkere kleur aanbevelen.
Haha nog 1 met dezelfde merken. Ik vind op het eerste gezicht Hershel mooier, maar ik ga nog even struinen naar deze merken. Donkere kleur, check!
Ik heb er zelf 1 van decathlon.

Dit model
QUECHUA Wandelrugzak 20 liter NH Arpenaz 500 koelvak
€ 34,99
https://www.decathlon.nl/p/_/R-p-309210?mc=8844396

Maar dan in wijnrood (via vinted). Vind hem nog steeds heel mooi
Deze zijn ook mooi, wel ander budget:

https://stillnordic.com/collections/backpacks
https://nl.liebeskind-berlin.com/c/tassen/rugtassen/
Ik heb een Kapten and Son. Heel hip maar het model wat ik heb, Bergen, heeft vrij slappe riemen waardoor ie niet heel erg geschikt is om de hele dag mee rond te sjouwen. Andere modellen hebben dit volgens mij niet. Verder qua stevigheid en materiaal echt een fijne tas. Ook fijne vakken en zo’n houder voor je drinkfles/paraplu aan de zijkanten. Herschel heb ik ook goede ervaringen mee. De Rains rugzakken die ik bekeken heb hadden eigenlijk geen vakken en dan ben ik echt alles kwijt steeds.
Goeie tip! Ik draag al jaren een zwarte rugzak van Rains en als deze (3e inmiddels) opgedragen is, wil ik weleens wat anders.
The North Remembers
Ik vind die van de ikea ook heel fijn.
Firm believer in: you shouldn't have bothered me to begin with.
Cabaia!
https://www.travelbags.nl/fjallraven-ka ... 4IQAvD_BwE

Of is dit te klein?
Ik heb een Cabaia rugzak gekocht en ben er erg blij mee. Kan veel in maar is ook heel overzichtelijk en komt uit Frankrijk.
Deze :heart:

Afbeelding
https://www.chesterfieldbags.com/nl/pro ... ZMQAvD_BwE

Ik heb deze. Ben nog steeds blij dat ik voor een mooie leren cognackleurige ben gegaan na jarenlang kunststoffen rugzakken. Ik vind dit gewoon echt mooi en de kleur past overal bij. Dit merk heeft ook nog wel ander type rugzakken als je dit te groot vindt.
Here am I in my little bubble
Koffieleut123 schreef:
19-04-2025 21:18
Ik heb een Kapten and Son. Heel hip maar het model wat ik heb, Bergen, heeft vrij slappe riemen waardoor ie niet heel erg geschikt is om de hele dag mee rond te sjouwen. Andere modellen hebben dit volgens mij niet. Verder qua stevigheid en materiaal echt een fijne tas. Ook fijne vakken en zo’n houder voor je drinkfles/paraplu aan de zijkanten. Herschel heb ik ook goede ervaringen mee. De Rains rugzakken die ik bekeken heb hadden eigenlijk geen vakken en dan ben ik echt alles kwijt steeds.
Ik heb de Bergen Pro en die heeft wel goede ‘riemen’
Die wilde ik ook aan TO aanraden
Ik draag, behave een praktische bij het wandelen, echt nooit een rugzak. Het voelt voor mij zo onveilig. Hebben jullie dat niet?
Mighty_Macaw schreef:
20-04-2025 10:32
Ik draag, behave een praktische bij het wandelen, echt nooit een rugzak. Het voelt voor mij zo onveilig. Hebben jullie dat niet?
Jawel, dus als ik al een rugzak mee heb, draag ik 'm over mijn schouder.
De Fyn van Kapten & Son is niet te groot maar heeft fijne vakken en stevige gewatteerde banden. Heb deze inmiddels 1,5 jaar en is nog steeds mooi
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Mighty_Macaw schreef:
Dat had ik eerst ook, maar nu na een tijdje niet meer. En ik woon op een drukke toeristische plek.

De tas die ik heb heeft een geheim vakje voor de telefoon waar niemand makkelijk bij kan, maar als je hem draagt juist wel. Sleutels aan een haak. De rits aan de bovenkant gaat niet heel makkelijk open en hij zit aardig hoog op de rug. De onderkant is van leer, en meestal heb ik m’n portemonnee in een hangend zakje (kan het niet beter omschrijven :lol: ).

Ik heb de kleine rugtas van Cabaia.
Mighty_Macaw schreef:
Ik heb naast de decathlon tas ook nog een anti-diefstal tas. Als ik bijvoorbeeld dagje naar drukke stad ga, neem ik die mee.
Mighty_Macaw schreef:
Ik woon in Amsterdam, en draag altijd een rugzak (of ik heb mijn spullen los bij me).
Wel/geen rugzak bepaalt voor mij niet of ik me onveilig voel.

Ik heb zelf een zwarte northface. Een oudje. Niet hip, maar hij voldoet. Als ik een nieuwe zou kopen, dan zou ik gaan voor fjallråven kånken.
https://www.bol.com/nl/nl/p/reisenthel- ... oductImage

Ik weet niet of die hip is, maar praktisch is hij in ieder geval. Ik heb er twee, een grote waar mijn laptop in past en een kleinere voor dagelijks gebruik. Fijne, stevige tassen die lang meegaan en mooi blijven.
Mangogo schreef:
20-04-2025 16:18
Ik heb naast de decathlon tas ook nog een anti-diefstal tas. Als ik bijvoorbeeld dagje naar drukke stad ga, neem ik die mee.
Ik woon in een drukke stad en heb gewoon een rugzak om hoor.
Er gebeurt letterlijk niks, en ik wens zakkenrollers die ik de 50 jaar dat ik veelvuldig met het ov ben en overal rondloop nog nooit ben tegengekomen, etc veel succes met het vinden van mijn 'waardevolle spullen' in mijn zootje 🤣.
Ik heb ooit eens mijn tas inclusief laptop en geld (ik ben een beetje gekkie, stop voor de nood altijd briefgeld in de vakjes), nieuw gekochte spullen etc in het ov laten staan en kreeg de gehele tas een paar weken later gewoon weer terug
Dat is echt stress die niet nodig is vind ik.

Ik heb wel 2 tassen als ik een rugtas draag, maar niet voor de veiligheid maar praktisch ivm verstrooid, willen wisselen van jas etc. Nog een kleinere handtas crossover met daarin portemonnee en dingen die ik zo wil kunnen pakken.
Ideaal.
Firm believer in: you shouldn't have bothered me to begin with.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven