Mode & Beauty alle pijlers

H&M superstretch broek

15-06-2014 15:48 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi!

Onlangs kocht in bij H&M een superstretch broek van ¤ 19,95. Dit was de zoveelste poging in mijn zoektocht naar een broek (gewoon broek, niet per se jeans) die haar vorm niet verliest (en dus niet uitlubbert na enkele dagen dragen). De samenstelling van de broek is 70% katoen 27% polyester en 3% elasthan. Ik heb de broek nog niet zo lang en binnenkort zijn er ook koopjes bij H&M. Heeft iemand ervaring met dit model en kan die mij op dit moment al zeggen of de broek haar vorm zal blijven houden? Ik heb nu wel al het gevoel dat de taille wat breder wordt, maar na enkele dagen is de rest van de broek nog wel 'skinny'.

Een alternatief is om bij Zara te gaan winkelen, maar daar heb ik helemaal geen ervaring mee. Wel heb ik gelezen dat de broek zo min mogelijk elasthan moet bevatten om haar vorm te houden. Op andere plaatsen op het forum las ik dan weer dat polyester de boosdoener is...

Iemand tips en ervaringen?

Dankjewel!

Katrien
Ik heb volgens mij dezelfde broek (in het wit) en ben er erg tevreden over. Blijft mooi stretchy en strak.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Je kunt bij de H&M prima kleding kopen, alleen broeken zijn daar bagger.

Ze lopen uit en blijven niet mooi.

Bij Zara vind ik de broeken ook niet goed.

Probeer Mango. Dat vind ik iets beter.

Ik ben zelf erg tevreden over de broeken van Diesel, maar die vind je misschien te duur.
Ik koop altijd een broek 'kleiner' en zo strak mogelijk model.. skinny moet echt skinny zijn
Trots!
Hoe strakker de broek, hoe meer deze uitloopt.

Een broek niet zo strak kopen dat je een een muffintop krijgt.
Ik heb er twee van H&M, een zwarte en een groene. Ik ben er blij mee. Ze lopen echt maar een heel klein beetje uit als je ze langer dan een dag draagt en na het wassen zitten ze weer net zo strak. Maar, dat is toch altijd bij een skinny?
Ik heb ze ook! Ze lopen iets uit, maar niet storend vind ik. Ik trek mijn broeken altijd maar twee dagen aan en dan blijven ze prima.
.... na enkele dagen.....

zou daar niet het probleem zitten? gewoon na een dag, 2 dagen in de was en je hebt de juiste vorm terug (én frisse kleding)
Ik denk dat ik ook dat model heb. Ik heb een witte en een beige gekocht. De grootste maat die ze hadden, terwijl ik eigenlijk 2 maten kleiner draag....

iig de beige zit op zich super, maar na een halve dag dragen begint het hijsen....

De witte (uiteraard dezelfde maat) zit zo verschrikkelijk strak om mijn benen, loopt niet uit....die heb ik van ellende maar onderin de kast gegooid...

Voor mij geen H&M modelletje meer, maar weer op zoek naar wat anders..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven