Mode & Beauty alle pijlers

Hoe doen ze dan toch..

18-02-2015 12:16 35 berichten
Dames die langs lopen en dan precíes genoeg parfum op hebben om het op een prettige manier te ruiken .. Het is me een mysterie. Collega's die de gehele dag door stabiel naar parfum ruiken. Dus niet in de ochtend een hele walm en 's avonds niks .

Ik heb best lekkere en dure parfums (Bottega Veneta, Ange ou demon etc), geen eau de toilette. In de ochtend spuit ik 2 maal in mijn hals (niet op kleding) en eenmaal op de polsen (die dep ik dan even tegen elkaar aan), ik wrijf niet..

En toch ruikt bijna niemand mijn parfum na een uurtje of 2 !
Alle reacties Link kopieren
quote:vivapimpelmees schreef op 19 februari 2015 @ 22:09:

[...]

Hoezo? Ik denk dat de meesten onder ons haarproducten gebruiken.Lang, lang geleden droeg ik een "kraag" vanwege een verschoven nekwervel. Ik droeg mijn haar in een staart en spoot altijd op de achterkant van mijn hoofd parfum, in mijn haar dus. Na een aantal weken brak mijn haar af door de alcohol in de parfum.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ze begint te gillen omdat het gerelaxt is, dat haar. Zo heet het geloof ik tenminste. Dat luistert schijnbaar nogal nauw.
Omdat er inderdaad vet in mijn haar zit. Het blijft niet zitten en mijn haar is nogal droog!
Ik kocht laatst een geurtje bij Ici Paris (eau de toilette Bvlgari Omnia Coral) en de verkoopster deed me daarna ook de geur op.

2 pompjes linkerpols, 2 pompjes rechterpols. 2 pompjes links in mijn nek én 2 pompjes rechts in mijn nek.

Ik walmde de winkel uit Maar een half uurtje later was het gewoon lekker en zeker niet té.

Alleen is zo'n flesje dan zo op.
Ik doe twee spraytjes Coco Mademoiselle (eau de parfum) in mijn nek en ga daar met mijn polsen langs. Ik heb net aan mijn pols gesnuffeld en het rook nog steeds heerlijk. Ik hoor ook weleens dat ik lekker ruik, dus blijkbaar ruiken anderen het wel. Misschien ligt het aan het luchtje of inderdaad aan je huid (al heb ik ook een droge huid).
quote:Bieb2.0 schreef op 19 februari 2015 @ 22:23:

Ik kocht laatst een geurtje bij Ici Paris (eau de toilette Bvlgari Omnia Coral) en de verkoopster deed me daarna ook de geur op.

2 pompjes linkerpols, 2 pompjes rechterpols. 2 pompjes links in mijn nek én 2 pompjes rechts in mijn nek.

Ik walmde de winkel uit Maar een half uurtje later was het gewoon lekker en zeker niet té.

Alleen is zo'n flesje dan zo op.Tuurlijk, die verkoopster ziet je graag snel terugkomen ;)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Andere optie is bodylotion van hetzelfde luchtje gebruiken. Dat ruik je de hele dag door.
quote:nlies schreef op 19 februari 2015 @ 22:27:

[...]

Tuurlijk, die verkoopster ziet je graag snel terugkomen ;)Ze deed dat uiteraard met het flesje van de winkel en zelf spuit ik zeker geen 8x
Escape van Calvin Klein. 2 Spuitjes (aan beide kanten 1) en mijn omgeving legt het loodje, ook na uren nog. Ik spuit een minibeetje op een vingertop en wrijf hiermee achter beide oren. Meer dan genoeg.
Ik spuit altijd in mijn elleboogholte, door de warmte blijft de geur vrij komen. Oh, en tussen mijn borsten

Is trouwens wel EDP.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven