Hoe doen ze dan toch..
woensdag 18 februari 2015 om 12:16
Dames die langs lopen en dan precíes genoeg parfum op hebben om het op een prettige manier te ruiken .. Het is me een mysterie. Collega's die de gehele dag door stabiel naar parfum ruiken. Dus niet in de ochtend een hele walm en 's avonds niks .
Ik heb best lekkere en dure parfums (Bottega Veneta, Ange ou demon etc), geen eau de toilette. In de ochtend spuit ik 2 maal in mijn hals (niet op kleding) en eenmaal op de polsen (die dep ik dan even tegen elkaar aan), ik wrijf niet..
En toch ruikt bijna niemand mijn parfum na een uurtje of 2 !
Ik heb best lekkere en dure parfums (Bottega Veneta, Ange ou demon etc), geen eau de toilette. In de ochtend spuit ik 2 maal in mijn hals (niet op kleding) en eenmaal op de polsen (die dep ik dan even tegen elkaar aan), ik wrijf niet..
En toch ruikt bijna niemand mijn parfum na een uurtje of 2 !
woensdag 18 februari 2015 om 12:36
Zal het ook niet aan de soort geur liggen en welke ondertonen die heeft?
De escape en de eternity van ck blijven bij mij heel lang hangen,maar een wat zachter geurtje ruik ik s'avonds niet meer.
en inderdaad ik spuit ook altijd wat in mijn haar,dat helpt ook.
De escape en de eternity van ck blijven bij mij heel lang hangen,maar een wat zachter geurtje ruik ik s'avonds niet meer.
en inderdaad ik spuit ook altijd wat in mijn haar,dat helpt ook.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
woensdag 18 februari 2015 om 12:53
woensdag 18 februari 2015 om 12:59
woensdag 18 februari 2015 om 14:12
Haaai fien! Hoe gaan de coschappen?
Ik draag nooit parfum en krijg nóg regelmatig de opmerking dat ik lekker ruik. Volgens mij komt dat puur omdat mijn haar altijd fris gewassen ruikt.
Dus ik zou zeggen: in je haar doen!
Ik snap wel opeens hoe andere mensen er altijd 'vers in de make up' uit kunnen zien; steeds bijwerken op de wc.. Ik voel me aan het eind vd dag echt alsof ik heb gewerkt, terwijl anderen er vaak zo uitzien alsof ze net onder de douche vandaan komen, nu snap ik dat dat aan tussentijds bijwerken ligt
Ik draag nooit parfum en krijg nóg regelmatig de opmerking dat ik lekker ruik. Volgens mij komt dat puur omdat mijn haar altijd fris gewassen ruikt.
Dus ik zou zeggen: in je haar doen!
Ik snap wel opeens hoe andere mensen er altijd 'vers in de make up' uit kunnen zien; steeds bijwerken op de wc.. Ik voel me aan het eind vd dag echt alsof ik heb gewerkt, terwijl anderen er vaak zo uitzien alsof ze net onder de douche vandaan komen, nu snap ik dat dat aan tussentijds bijwerken ligt
woensdag 18 februari 2015 om 16:55
donderdag 19 februari 2015 om 22:00
donderdag 19 februari 2015 om 22:13