Mode & Beauty alle pijlers

Hoe heet deze trouwjurk?

29-10-2013 17:55 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Mijn beste vriendin gaat trouwen en kwam deze trouwjurk tegen. Maar we kunnen alleen online (nep)winkels vinden, terwijl we willen weten hoe deze jurk echt heet! Ze wil liever de jurk in een winkel passen. Kan iemand ons helpen?

http://quemepondre.com/wp ... egant-wedding-dresses.jpg

Hartelijk bedankt!

Groetjes
Henk
Harry.
Typisch een Henny.
Geen idee. Maar als je kijkt naar wat er in de link geschreven staat, dan kun je er denk ik vanuit gaan dat de jurk uit een collectie van 2011 komt. Wat inhoud dat ze waarschijnlijk toch verder moet zoeken. Hoe hebben jullie deze foto gevonden? Gewoon op plaatjes gegoogled?
quote:Murdoch schreef op 29 oktober 2013 @ 18:08:

HenkIk moest heel hard lachen. Heet hij niet B-Ayliy? Dat staat er op. Het lijkt me trouwens een type jurk dat je in best veel winkels kunt kopen; zeker de winkels met wat meer 'bling', zoals http://www.bayliy.com...
13-in-een-dozijn-bij-elke-bruidsmodezaak
Is een 2011 model. En bruidsjurken gaan net als kleding, gewoon met de mode mee met elk jaar een nieuwe collectie. Plaatje uitknippen, meenemen en zeggen dat je 'zoiets' zoekt
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
En de kans is meer dan huge dat precies deze jurk in geen een NL winkel verkocht werd noch word.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Oh en dat soort goedkope jurken kun je vaak niet in een winkel vinden maar alleen online kopen. Dat kan goed uitpakken, maar bouw voor de zekerheid wat tijd in voor een plan B (spreekt uit ervaring)
Die jurk is wellicht alleen custom made te bestellen online.
A bad day for the ego, is a good day for the soul...
Elfje26 we hebben van alles gekeken. Hij staat ook o.a. op chinese websites voor trouwjurken. En eerlijk gezegd kwam ik hem net toevallig weer tegen en heb ik die foto gepost.

Maar hij ziet er niet uit als een jurk van 200... Wij dachten eerlijk gezegd dat het gewoon een kopie is. Net zoals je heeeeeeel veel kopies vind van maggie sottero. (overigens al bedankt voor jullie hulp heel fijn!!!)
200? Heb je het nu over de prijs? Nee ik bedoel dat de jurk uit een collectie van 2011 komt.
quote:mlisz schreef op 29 oktober 2013 @ 18:21:

Elfje26 we hebben van alles gekeken. Hij staat ook o.a. op chinese websites voor trouwjurken. En eerlijk gezegd kwam ik hem net toevallig weer tegen en heb ik die foto gepost.

Maar hij ziet er niet uit als een jurk van 200... Wij dachten eerlijk gezegd dat het gewoon een kopie is. Net zoals je heeeeeeel veel kopies vind van maggie sottero.Het is vast een kopie, maar of het origineel nog te krijgen is, is de vraag omdat het een oud model is. Als je een niet-nep jurk zoekt moet je gewoon naar een winkel gaan en je slag slaan obv wat er nu te koop is. Net als met alles eigenlijk.
Ik had het inderdaad over de prijs ja.
Heb even gezocht en de jurk is van Mori Lee. Nummer 2913. Kan hem niet vinden in de collectie van dit jaar maar als je bij een bruidswinkel informeert naar dat nummer kunnen ze misschien voor je op zoek gaan.

www.morilee.eu

Hoop dat dit meer informatie is dan jullie zelf al hadden gevonden...
Oh heel veel gereageerd al in mijn zoektijd :p De prijs die ik zag was om en nabij de 1000,- dollar
quote:mlisz schreef op 29 oktober 2013 @ 18:24:

Ik had het inderdaad over de prijs ja.Ik denk dat op een plaatje de kwaliteit van de stof moeilijk te beoordelen is. Ik kocht een goedkope satijnen jurk die prachtig was gefotografeerd maar op mijn lijf was het toch wat voddiger dan ik had gehoopt. Als je een mooie en betaalbare jurk zoekt kun je misschien voor vintage gaan, of voor een jurk uit een vorige collectie / sale?
Dankjewel betty-sue! Ik weet nu hoe die heet dat is veel makkelijker zoeken! Ook alle anderen bedankt voor jullie adviezen.
Je hebt er niks aan, maar ik vind hem mooi!
Ik raad jullie aan om bij een winkel te gaan kijken die meerdere filialen heeft in Nederland. Zij hebben daar een outlet afdeling waar ik mijn jurk voor 500 heb gekocht. Nieuw, maar oude collectie. Google maar op bruidsjurken outlet en Harlingen
Dankjewel elfje26 goeie tip! Pff jullie hebben mij uren en uren aan zoeken bespaard erg fijn.
Bij lanova in Dordrecht laten ze een jurk op maat in China maken, voor ongeveer 500 euro.
Model DoeHetNiet
quote:Iwannalive schreef op 29 oktober 2013 @ 19:11:

Model DoeHetNiet

Model doehetWel .

Het ligt aan je smaak maar ook aan je figuur. Ik vind hem wel mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven