Hoe heet dit model laars?
maandag 27 augustus 2018 om 20:10
Ongeveer 10 jaar geleden kocht ik eens heerlijke laarzen. Ze waren van het merk Hobbs en ik was echt helemaal verknocht aan die laarzen. Helaas heb ik nooit meer zulke fijne kunnen vinden. Ze waren plat met een rubberzool en geveterd, haast een soort sneakers, alleen dan met een veel hogere schacht waardoor het tegelijk ook laarzen waren.
Heeft iemand misschien enig idee of dit een bepaald model laarzen is, of ooit een ander merk van ditzelfde type gezien??
Ik heb zelfs een foto kunnen opduikelen:
Edit: de zool was dus ook veel flexibeler dan die van de meeste laarzen. Ze liepen ook echt heerlijk
Heeft iemand misschien enig idee of dit een bepaald model laarzen is, of ooit een ander merk van ditzelfde type gezien??
Edit: de zool was dus ook veel flexibeler dan die van de meeste laarzen. Ze liepen ook echt heerlijk
maandag 27 augustus 2018 om 20:15
Al 9 jaar uit de mode denk ik..Hertjehertje schreef: ↑27-08-2018 20:13Ik had ze van le coq sportif en ook van een ander merk. Toen stonden ze gewoon in de winkels. Zou het kunnen dat ze uit de mode zijn?
Ben vandaag op schoenenjacht geweest en zoiets niet ergens gezien.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
maandag 27 augustus 2018 om 20:34
Adidas had ze ook. Ik droeg die met parachutespringen, enkels zaten er goed stevig insnorriemorrie schreef: ↑27-08-2018 20:10Ongeveer 10 jaar geleden kocht ik eens heerlijke laarzen. Ze waren van het merk Hobbs en ik was echt helemaal verknocht aan die laarzen. Helaas heb ik nooit meer zulke fijne kunnen vinden. Ze waren plat met een rubberzool en geveterd, haast een soort sneakers, alleen dan met een veel hogere schacht waardoor het tegelijk ook laarzen waren.
Geen idee of die nog bestaan.
maandag 27 augustus 2018 om 20:37
Is zeker 15 jaar geleden en toen vond ik ze ook al spuuglelijk maar wel functioneel en liepen idd heerlijk. Soms moet/mag je consessies doenpamelacourson schreef: ↑27-08-2018 20:28Ik had ze vroeger ook (volgens mij een jaar of 13 geleden), ze zaten inderdaad heerlijk. Maar ze zijn nu hartstikke uit en eerlijk gezegd vind ik ze ook niet meer mooi.
maandag 27 augustus 2018 om 20:51
Ik ken ze van +/- 20 jaar geleden van mijn toenmalige hockeyvriendin die ze vaak droeg onder witte jeans. Was toen erg in onder dat soort meiden als laars.snorriemorrie schreef: ↑27-08-2018 20:10Ongeveer 10 jaar geleden kocht ik eens heerlijke laarzen. Ze waren van het merk Hobbs en ik was echt helemaal verknocht aan die laarzen. Helaas heb ik nooit meer zulke fijne kunnen vinden. Ze waren plat met een rubberzool en geveterd, haast een soort sneakers, alleen dan met een veel hogere schacht waardoor het tegelijk ook laarzen waren.
anoniem_365979 wijzigde dit bericht op 27-08-2018 21:06
12.53% gewijzigd
maandag 27 augustus 2018 om 21:00
Nike heeft een wat lagere versie, Nike Roshe Two Flyknit Hi.
https://www.amazon.com/dp/B01MA3XZDO/re ... QA9OM?th=1
“Don’t look back – you’re not going that way.”
maandag 27 augustus 2018 om 21:04
Tickel schreef: ↑27-08-2018 21:00Nike heeft een wat lagere versie, Nike Roshe Two Flyknit Hi.
die vind ik wel heel heel heeeel errug lelijk