Mode & Beauty alle pijlers

Hoe heet dit model laars?

27-08-2018 20:10 41 berichten
Ongeveer 10 jaar geleden kocht ik eens heerlijke laarzen. Ze waren van het merk Hobbs en ik was echt helemaal verknocht aan die laarzen. Helaas heb ik nooit meer zulke fijne kunnen vinden. Ze waren plat met een rubberzool en geveterd, haast een soort sneakers, alleen dan met een veel hogere schacht waardoor het tegelijk ook laarzen waren.

Heeft iemand misschien enig idee of dit een bepaald model laarzen is, of ooit een ander merk van ditzelfde type gezien??

Ik heb zelfs een foto kunnen opduikelen: Afbeelding

Edit: de zool was dus ook veel flexibeler dan die van de meeste laarzen. Ze liepen ook echt heerlijk
Alle reacties Link kopieren
Ik had ze van le coq sportif en ook van een ander merk. Toen stonden ze gewoon in de winkels. Zou het kunnen dat ze uit de mode zijn?
Hertjehertje schreef:
27-08-2018 20:13
Ik had ze van le coq sportif en ook van een ander merk. Toen stonden ze gewoon in de winkels. Zou het kunnen dat ze uit de mode zijn?
Al 9 jaar uit de mode denk ik..

Ben vandaag op schoenenjacht geweest en zoiets niet ergens gezien.
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Ik was er ook al bang voor..... Alles komt toch na 7 jaar weer terug in de mode?? Dan zou het bijna weer tijd moeten zijn (hoop ik!!)
Na 7 jaar is wat vroeg. Ik denk meer richting de 20.
Volgens mij heette het iets van boksschoenen..
Het leven is te kort om te lang op de verkeerde plek te blijven.
Oei, van mij hoeft niet alles na 7 jaar weer in de mode te komen...
louti schreef:
27-08-2018 20:23
Volgens mij heette het iets van boksschoenen..
Ik heb even gegoogled en daar heeft het inderdaad veel van weg :)
Ze zaten fantastisch weet ik nog! Helaas kan ik ze online ook nergens vinden. Maar boks-schoenen lijkt mij een goede naam.
Ik had ze vroeger ook (volgens mij een jaar of 13 geleden), ze zaten inderdaad heerlijk. Maar ze zijn nu hartstikke uit en eerlijk gezegd vind ik ze ook niet meer mooi.
Ik heb het even opgezocht, en dit model heet The Butt-Ugly.
Damned if I don’t
Wie weet dan over 10 jaar weer, hertjehertje.... Als ik ze nog vind zal ik wel een gil geven. Ze zitten inderdaad heerlijk
Ik ga eens zoeken of ik ze nog ergens heb, waarschijnlijk wel. Ik had zwarte en bruine.
Cruyff heeft wel de sneakervariant, de ‘classic’. Dat is zo’n zool als die ‘bokslaarsjes’ destijds. Van Puma Fenty heb ik ook wel eens zoiets voorbij zien komen als tien jaar terug maar dan heel flashy.

Puma:
Afbeelding
Google eens op veterlaarzen of rijglaarzen.
sugarmiss schreef:
27-08-2018 20:31
Google eens op veterlaarzen of rijglaarzen.

Had ik indderdaad gedaan, maar die hebben allemaal een dikke harde zool :-(
snorriemorrie schreef:
27-08-2018 20:10
Ongeveer 10 jaar geleden kocht ik eens heerlijke laarzen. Ze waren van het merk Hobbs en ik was echt helemaal verknocht aan die laarzen. Helaas heb ik nooit meer zulke fijne kunnen vinden. Ze waren plat met een rubberzool en geveterd, haast een soort sneakers, alleen dan met een veel hogere schacht waardoor het tegelijk ook laarzen waren.

Heeft iemand misschien enig idee of dit een bepaald model laarzen is, of ooit een ander merk van ditzelfde type gezien??

Ik heb zelfs een foto kunnen opduikelen: Afbeelding

Edit: de zool was dus ook veel flexibeler dan die van de meeste laarzen. Ze liepen ook echt heerlijk
Adidas had ze ook. Ik droeg die met parachutespringen, enkels zaten er goed stevig in :proud:
Geen idee of die nog bestaan.
pokkewijf schreef:
27-08-2018 20:34
Adidas had ze ook. Ik droeg die met parachutespringen, enkels zaten er goed stevig in :proud:
Geen idee of die nog bestaan.
Ja, klopt. Dat was destijds ook zo fijn, het zat echt als gegoten, dus nooit blaren
pamelacourson schreef:
27-08-2018 20:28
Ik had ze vroeger ook (volgens mij een jaar of 13 geleden), ze zaten inderdaad heerlijk. Maar ze zijn nu hartstikke uit en eerlijk gezegd vind ik ze ook niet meer mooi.
Is zeker 15 jaar geleden en toen vond ik ze ook al spuuglelijk maar wel functioneel en liepen idd heerlijk. Soms moet/mag je consessies doen :cheer2:
snorriemorrie schreef:
27-08-2018 20:10

Ik heb zelfs een foto kunnen opduikelen:
Ik ken ze van +/- 20 jaar geleden van mijn toenmalige hockeyvriendin die ze vaak droeg onder witte jeans. Was toen erg in onder dat soort meiden als laars.
anoniem_365979 wijzigde dit bericht op 27-08-2018 21:06
12.53% gewijzigd
Nike heeft een wat lagere versie, Nike Roshe Two Flyknit Hi.
https://www.amazon.com/dp/B01MA3XZDO/re ... QA9OM?th=1
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik heb de mijne van esprit nog staan... nog 10 jaar wachten, en dan kan ik ze weer aantrekken
Tickel schreef:
27-08-2018 21:00
Nike heeft een wat lagere versie, Nike Roshe Two Flyknit Hi.
https://www.amazon.com/dp/B01MA3XZDO/re ... QA9OM?th=1

die vind ik wel heel heel heeeel errug lelijk
:whip:
O ja die heb ik een jaar of 12 geleden ook gehad van le Coq sportif. Zaten inderdaad heerlijk.
Op MP zag ikze voorbijkomen meerderhands dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven