Hoe jurk combineren?
donderdag 19 april 2012 om 09:42
Ik heb een marineblauwe jurk gekocht naar weet even niet hoe te combineren.
Een collega zei met rood maar Dat is voor mij iets te heftig.
Nu het ng fris is wil ik er een vestje over dragen en dan door de schoenen en tas een mooi geheel creëren. Maar ik heb niet zo n idee wat voor kleuren/accessoires erbij kunnen.
Dit is de jurk: http://m.wehkamp.nl/Winke ... PI=2&ArtikelNummer=286333
Een collega zei met rood maar Dat is voor mij iets te heftig.
Nu het ng fris is wil ik er een vestje over dragen en dan door de schoenen en tas een mooi geheel creëren. Maar ik heb niet zo n idee wat voor kleuren/accessoires erbij kunnen.
Dit is de jurk: http://m.wehkamp.nl/Winke ... PI=2&ArtikelNummer=286333
donderdag 19 april 2012 om 10:01
Zwart-blauw heeft altijd wel wat van chanel weg, beetje Coco style.
Wit-blauw is wel navy, kan ook mooi staan.
En rode assesoires in combinatie met wit op een blauwe jurk is ook wel elegant.
Blauw-roze is wel girly-girly. Hangt n beetje van je haar kleur af ook. Bij wit blond zou ik dat dan weer niet doen.
Wit-blauw is wel navy, kan ook mooi staan.
En rode assesoires in combinatie met wit op een blauwe jurk is ook wel elegant.
Blauw-roze is wel girly-girly. Hangt n beetje van je haar kleur af ook. Bij wit blond zou ik dat dan weer niet doen.
donderdag 19 april 2012 om 10:09
Ik zou het jurkje combineren met een cognac kleurige tas en schoenen. Vestje zou ik geen wit nemen maar cremekleur dat maakt het wat zachter. Misshien kun je ook een cognackleurige ketting vinden. Zelf heb ik ook een blauw jurkje die doe ik met een blauwe dikke denier panty en cognaclaarzen aan. Onder het jurkje draag ik een gebroken witte blouse ik heb erg leuke reacties gekregen op deze combi dus het zal wel mooi staan. Succes
donderdag 19 april 2012 om 10:53
quote:dvdspeler schreef op 19 april 2012 @ 09:48:
Mmm dan kom je ook op witte schoenen en dat vind ik niet zo n succes. Lichtroze zou denk ook wel kunnen qua vest en dan misschien blauwe pumps.
Wel lastig want die ben ik nog niet tegengekomen in de schoenenwinkel? De winkels hebben momenteel juist volop blauwe schoenen, zowel pumps als flatjes als laarzen.
Mmm dan kom je ook op witte schoenen en dat vind ik niet zo n succes. Lichtroze zou denk ook wel kunnen qua vest en dan misschien blauwe pumps.
Wel lastig want die ben ik nog niet tegengekomen in de schoenenwinkel? De winkels hebben momenteel juist volop blauwe schoenen, zowel pumps als flatjes als laarzen.