Mode & Beauty alle pijlers

Hoe jurk combineren?

19-04-2012 09:42 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een marineblauwe jurk gekocht naar weet even niet hoe te combineren.

Een collega zei met rood maar Dat is voor mij iets te heftig.

Nu het ng fris is wil ik er een vestje over dragen en dan door de schoenen en tas een mooi geheel creëren. Maar ik heb niet zo n idee wat voor kleuren/accessoires erbij kunnen.

Dit is de jurk: http://m.wehkamp.nl/Winke ... PI=2&ArtikelNummer=286333
Rood of wit zijn de klassieke kleuren om marineblauw mee te combineren. Als je rood te heftig vindt zou ik dus voor wit gaan.
Mmm dan kom je ook op witte schoenen en dat vind ik niet zo n succes. Lichtroze zou denk ook wel kunnen qua vest en dan misschien blauwe pumps.

Wel lastig want die ben ik nog niet tegengekomen in de schoenenwinkel
Zelf ben ik ook niet zo van de blauw/rood. Ik kies liever voor blauw/wit of blauw/appelgroen
Blauw met camel is ook een Optie, misschien iets makkelijker om schoenen in te vinden
Met lichtroze of appelgroen ben je iig origineler dan met rood en blauw. Dat neigt al gauw naar de marine-look en dat moet je willen. De jurk zelf is mooi!
Doe er een oranje vest boven. Dat is nu helemaal hip
Nude schoenen? Zou ik ook een mooie combinatie vinden.
Zwart-blauw heeft altijd wel wat van chanel weg, beetje Coco style.

Wit-blauw is wel navy, kan ook mooi staan.

En rode assesoires in combinatie met wit op een blauwe jurk is ook wel elegant.

Blauw-roze is wel girly-girly. Hangt n beetje van je haar kleur af ook. Bij wit blond zou ik dat dan weer niet doen.
Een turkoise vestje of jasje kan ook. Of lichtgrijs
Ik zou gaan voor appelgroen of grijs (maar dan wordt het wel donker)

Ik zou er ook nooit zulke schoenen onder dragen! Wat een mismatch. Ga voor een mooie hak, dit haalt heel de jurk naar beneden.
Ik zou het jurkje combineren met een cognac kleurige tas en schoenen. Vestje zou ik geen wit nemen maar cremekleur dat maakt het wat zachter. Misshien kun je ook een cognackleurige ketting vinden. Zelf heb ik ook een blauw jurkje die doe ik met een blauwe dikke denier panty en cognaclaarzen aan. Onder het jurkje draag ik een gebroken witte blouse ik heb erg leuke reacties gekregen op deze combi dus het zal wel mooi staan. Succes
Die heb ik ook gekocht. (is hij nu al in de aanbieding.... grrr)

Ik heb een zwart jasje met korte mouwen van de esprit erbij gekocht.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Combineren met oranje lijkt me een top idee... Als

Je op het EK werkt

Verder bedankt voor de tips.

Dacht zelf nog aan lichtgrijs met dan toch weer de donkerblauwe schoenen en dan bv een grijs lint ipv de riem. Zou dat wat zijn?
Ja hij is in de aanbieding. Ik heb hem

Ook

Zonder korting helaas.

Ik heb altijd het idee dat zwart met donkerblauw niet kan. Hoe denken jullie daarover?
Ik vind dat zelf ook niet mooi dobkerblauw en zwart
Zwart met donkerblauw wordt wel donker maar ik vond het een mooie combi (en gewoon een erg mooi jasje)
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
[quote]dvdspeler schreef op 19 april 2012 @ 10:17:

Combineren met oranje lijkt me een top idee... Als

Je op het EK werkt ;-)/quote]

*Zie mijn topic bij mode & beauty*
quote:dvdspeler schreef op 19 april 2012 @ 09:48:

Mmm dan kom je ook op witte schoenen en dat vind ik niet zo n succes. Lichtroze zou denk ook wel kunnen qua vest en dan misschien blauwe pumps.

Wel lastig want die ben ik nog niet tegengekomen in de schoenenwinkel? De winkels hebben momenteel juist volop blauwe schoenen, zowel pumps als flatjes als laarzen.
Ik zou er gouden of zuurstokroze hakken bij dragen, en een zwart vestje en zwarte tas (ik draag heel graag donkerblauw met zwart). haar opsteken, pareloorbellen in?
Bij donkerblauw vind ik altijd bruin, beige, oranje en/of lichtblauw/aquablauw mooi staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven