Mode & Beauty alle pijlers

Hoe te combineren

14-02-2012 23:09 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,

Ik kwam vandaag deze blazer tegen (http://dressedonline.nl/blazers-jasjes/ ... lazer.html) en ik vind hem echt super leuk!

Ik vraag me alleen af hoe ik hem het beste kan combineren? Omdat hij gestreept is ben ik bang dat mijn outfit snel te druk wordt..

Alle tips zijn welkom!
Ik vind de combi van de foto (maar dan met lange broek) best leuk.

Is het trouwens zakelijk of casual?
ik weet niet waarom, maar iets zegt in mij dat dit spam is.. Het jasje is namelijk heel goed te combineren.
Ja misschien is dat wel leuk! Ik ben inderdaad zelf niet iemand die zo van korte broekjes houd, dus een lange broek is misschien wel een optie..

Het is vooral casual bedoelt.
Oh nee sorry is geen spam hoor.. Ik vroeg me gewoon af hoe dit te combineren is. Ik ben bang dat het snel te druk wordt vanwege de strepen!
quote:jolief schreef op 14 februari 2012 @ 23:18:

ik weet niet waarom, maar iets zegt in mij dat dit spam is.. Het jasje is namelijk heel goed te combineren.Denk het niet hoor, 1 jaar en 113 dagen lid.
quote:HollyLove schreef op 14 februari 2012 @ 23:20:

Oh nee sorry is geen spam hoor.. Ik vroeg me gewoon af hoe dit te combineren is. Ik ben bang dat het snel te druk wordt vanwege de strepen!

Geen andere patronen bij dragen, maar een beetje kleur kan best.

Een rose top kan er bijvoorbeeld heel goed onder. Leuk op een spijkerbroek.
quote:helene31 schreef op 14 februari 2012 @ 23:22:

[...]

Geen andere patronen bij dragen, maar een beetje kleur kan best.

Een rose top kan er bijvoorbeeld heel goed onder. Leuk op een spijkerbroek.Bedankt! Ik ga hem bestellen en neem je tips zeker mee! Super :D
Leuk hoor. Zou mij overigens niet staan, die streepjes.
it's a big club and you ain't in it
Leuk en niet duur. Ik zou 'm zelf (kijkend in mijn kledingkast) combineren met zwarte broek of rok en dan evt. felgekleurde top erop.
Huh, alleen S, XS en XXS.... nou geen winkel/jasje voor mij dus :(
Zelf vind ik die foto erg leuk, iets zwarts eronder, andere kleur broek, die beige staat leuk of zwart. Evt. lekker gewoon een spijkerbroek. En van de zomer doe je er een wit shirt onder de blazer. In die kleine maten lijkt het mij een hele leuke blazer en niet duur.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
ik zou m combineren met een zwarte broek en je dan een witte of zwarte top eronder. Een kleurige top zou denk ik ook wel kunnen, maar dat zou denk ik beter staan met een andere kleur broek (beige/kaki pantalon of donkere spijkerbroek).

Ik zou dan wel voor een pastelkleurige top gaan.
Dames, ik wilde jullie nog even laten weten. Ik heb de blazer besteld en hij kan inderdaad leuk gecombineerd worden met een mooie spijkerbroek of een zwarte broek met een felle top er onder. Ook een beige pantalon eronder staat erg leuk!

Dank jullie wel voor alle tips!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven