Mode & Beauty alle pijlers

Hoe te combineren?

23-08-2015 10:17 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allen,

Voor een bruiloft die ik over zo een twee weken heb, heb ik een gelijk soort jurkje als onderstaand alleen dan lichtgrijs

https://www.steps.nl/dame ... erking-wit-ts1510262031kw

Nu wil ik er zwarte pumps op doen maar weet niet hoe verder te combineren. Tips ?
Zwarte pumps bij een lichtgrijs jurkje, op een zomerse bruiloft? Zou ik niet doen. Heb je geen lichtere pumps?
Ik wilde al gelijk weer roepen dat dit jurkje niet kan voor een bruiloft, maar je hebt de grijze variant lees ik.

Godzijdank.

Gewoon zwarte pumps eronder, een eenvoudige clutch en verder niets, hooguit oorbellen. Het jurkje heeft genoeg aan zichzelf en iets erbij maakt het veel te druk.
Leuk jurkje. Alleen in dit jaargetijde zwarte pumps niet geschikt.

Ik zou kiezen voor kleur.
Ik zou het combineren met een zachte kleur pumps en clutch.

Iets van poederroze oid.
Als je geen gekleurde pumps hebt, dan vind ik zwarte ook net zo klassiek staan. Met inderdaad een mooie clutch en eenvoudige sieraden, zoals hiltje ook al zei.
Zwart vind ik niet echt passen bij het jaargetijde idd. Het jurkje is qua kleur ook al best somber. Ik zou kiezen voor lichtroze idd. En dan een bijpassende clutch. Beetje kleur erbij mag wel. Beter dan grijs/zwart vind ik
Dit moet je met niets combineren.

Zwarte pumps is prima, maar dan wel wat kleur op je nagels, je clutch in een kleur en gave oorbellen.
Maxi deed het zo

Wit met zilver

Fuchsia of andere knalkleur

Nude

Vind de knalkleur combi erg leuk maar dan in combi met een tasje en pashmina in dezelfde kleur. Niet die strik en dat hoedje.
anoniem_155375 wijzigde dit bericht op 23-08-2015 10:36
Reden: blaat
% gewijzigd
Zwart kan altijd, ook in de zomer.
Ik zou trouwens niet teveel uitpakken qua sieraden. Een simpel setje oorbellen met een steentje of zilveren ringetjes en een simpel, zilveren armbandje zijn genoeg. De kleur zou ik in de schoenen en de tas houden en verder geen poespas erbij. Het jurkje is al druk genoeg met de stof.
Thnx! Misschien wil ik er wel een jasje / vestje op of in ieder geval mee nemen. Omdat ik weg ben en het jurkje niet mee heb vind ik het lastig uit te vinden wat voor een kleur ik erop wil, en ik hoop hier iets te vinden 😁 niet zo handig van me haha.
ik heb een soortgelijke grijze rok gedragen (ook van Steps) naar een bruiloft icm koraalrode pumps en blazertje met korte mouwen. Die combi stond erg leuk en fris!
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Doe dan een pashmina ofzo. Een omslagdoek. Een jasje of vestje lijkt me niet zo mooi bij dit jurkje.
Zilverkleurige schoenen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dit zou bv wel kunnen : https://www.bouffante.nl/ ... -effen-roze-crepe-voile-2
Icm deze : https://www.bouffante.nl/ ... jnen-fold-over-avondtasje
Ik zou oppassen dat je het geheel niet te tuttig maakt.

Het jurkje zelf is 'tuttig'. Combineren met een pashmina of vestje en brave oorbellen maakt het wel heel degelijk.

Een beetje pit mag er wel in. Dus pumps met een goede hak en een opvallende kleur.
Ik zou het combineren met koraalrood/fuchsiaroze/appeltjesgroen/neongeel. Wat mij betreft mag een beetje kleur best op een bruiloft. Het is een mooi jurkje, maar ook wel erg klassiek anders. Maar goed, daar moet je van houden.
There are only two ways to live your life. One is like nothing is a miracle, the other is like everything is - Albert Einstein
quote:Star schreef op 23 augustus 2015 @ 10:35:

Zwart kan altijd, ook in de zomer.

Jouw mening, niet de mijne hoor.

Het ligt er overigens aan wat voor pump. Is het een zware dichte pump dan vind ik het echt niets voor zomer. Is het een zwarte open schoen kan het wel.

En toch zou ik in combi met dit jurkje voor kleur gaan.
Ik vind dat zwart altijd kan, dus met mooie zwarte pumps, zwart tasje en verder niks....mooi!
Combi met zwart (jurkjes even omdenken in grijs)

Met rood

Met zwary vind ik echt heel saai worden. Liever dan idd een knalkleur! Lichtroze wordt misschien te tuttig idd. Fuchsia zal wel mooi zijn. Of rood idd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven