Mode & Beauty alle pijlers

Hoe voelt Botox?

23-01-2013 16:49 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er soms over te denken om mijn beginnende fronsrimpels te botoxen. Vraag me af hoe het aanvoelt, als je niet meer kunt fronzen. Is dat iets waar je je steeds van bewust bent, of wen je daaraan?

Ben benieuwd!
Het is wel een verschil of je gewoon je mening geeft of klaarstaat met je wijsvinger.Dat vind ik dan zelf wel nogal streng overkomen.Zonder cosmetische chirurgie en met een goede uiterlijke verzorging kom je zeker weten ook een heel eind en als het niet nodig is dan moet je zeker ook niets laten doen.Maar nog steeds vind ik ''leven en laten leven!''Waar maakt een mens zich druk om?Je hoeft het toch niet te betalen.

Okay,het is erg als iemand doorslaat maar dan moet er ook aardig wat gebeuren en dat is dan meer dan alleen botox.Ik zal zelf niet zo snel botox laten spuiten alleen bij diepe groeven.Heb een erg rustige mimiek.En al laat ik het niet doen dan wil dat niet zeggen dat een ander iemand dat niet mag.En ik ben zeker niet voor doorslaan of helemaal strakgetrokken maar dan moet je echt heel ver gaan zoals ik boven al zei.Maar zoals Melpomene het al zeer goed omschrijft is dat bij haar niet aan de orde en zijn het haar zaken en niet die van anderen.Verder weet Blond ook wel wat zij doet.Ze is geen klein kind meer en een volwassen vrouw.

Melpomene,ik sport ook geregeld en neem natuurlijk ook mijn rust.Maar ook ik ben wel eens voor gek verklaard en waarom ik dan zoveel sport,commentaar van mensen die niet sporten.Dat moeten ze zelf weten als ze niet sporten maar dan moeten ze geen commentaar geven of mensen die dat wel met veel plezier doen.Verder eens met je!Je weet het beste zelf hoe je eruitziet en dat kunnen anderen niet voor jou bepalen.Wat voor sport doe je?

Blond,ik sluit me bij Soelsje aan.Ga terug en vraag hoeveel hij

heeft gespoten!
quote:leyla88 schreef op 17 februari 2013 @ 16:27:

[...]

het was volgens mij gewoon goedbedoeld advies, niks raars aan maar jouw reactie is wel een beetje vreemd. Reageer je IRL ook zo? En trouwens, als je zo graag wilt weten hoe het voelt, probeer je het toch gewoon?! het is toch niet blijvend.

Ja hoor, zou het irl ook gezegd hebben. Als je iets bedekt betekent het niet dat het er niet is. Als je er vanaf wilt, en het kan, waarom zou je het dan niet doen? Heb alle afwegingen gemaakt, en ik vind het het waard.

En waarom zou ik hier niet kunnen vragen aan anderen die mij zijn voorgegaan hoe het voelt? Daar is een forum voor. En bovendien heb ik het inmiddels al laten doen.
quote:Melpomene schreef op 17 februari 2013 @ 16:51:

[...]

Je weet niet veel van botox, maar daar baseer je wel je mening op. Met botox wordt je niet gelift, en het hier besproken gebruik gaat over een fronsrimpel. Ik heb ook een fronsrimpel gehad, en een diepe rimpel tussen de wenkbrauwen bepaalt je hele gezichtsuitdrukking. Niets natuurlijks of onnatuurlijks aan, en botox is een prima middel om die te laten verdwijnen of verzachten. Ik laat zelf eens per jaar spuiten, en dat is voor mij voldoende. Nog nooit heeft iemand mij gezegd dat ik nu een onnatuurlijke of rare uitdrukking heb. Integendeel: ik maak er geen geheim van, iedereen is verbaasd dat het heel natuurlijk oogt. Dat jij dan oordeelt dat ik moeite heb ouder te worden, vind ik kortzichtig en veroordelend. Jij kent mij niet eens. Ik ben 54, en nog eens een keer dolblij dat ik het mag worden in goede gezondheid en met een prettig, verzorgd uiterlijk.

Botox is geen wondermiddel waarbij je hele gezicht glad en rimpelloos blijft, het is alleen geschikt voor bepaalde expressierimpels op voorhoofd en rond de ogen.

Jij geeft hier een mening die off topic is en gebaseerd op info die niet klopt.

Iedereen maakt zijn eigen keuzes. De een doet niets aan het uiterlijk, de ander steekt er meer of minder tijd of geld in. Ik sport ook zes keer per week, eet heel gezond, en dat is ook niet ieder z'n meug.Niks aan toe te voegen!
quote:posi27 schreef op 17 februari 2013 @ 16:34:

[...]

Uiteindelijk is het jammer dat een aantal vrouwen het niet kunnen accepteren dat rimpels erbij horen, je kan spuiten tot je een ons weegt maar verandert het iets? nee in mijn ogen niet.

Nu ben ik benieuwd...grijze haren horen ook bij het ouder worden. Dus je bent ook tegen haren verven?

Het verbaasd me eigenlijk dat mijn simpele vraag nogal wat stof doet opwaaien. Had niet verwacht dat iemand het ook maar iets kan schelen wat ik doe en waar ik mijn geld aan uitgeef.

Ik ben oud en wijs genoeg deze dingen voor mijzelf te beslissen, heb me ingelezen, info ingewonnen en besloten het te doen. Ik heb zo mijn eigen redenen daarvoor, en als er meteen maar van uitgegaan wordt dat ik problemen heb het ouder worden, be my guest. Maakt mij niet zoveel uit wat een ander ervan vindt. Dat was namelijk ook niet de bedoeling van dit topic.
quote:blond009 schreef op 17 februari 2013 @ 19:09:

[...]

Ja hoor, zou het irl ook gezegd hebben. Als je iets bedekt betekent het niet dat het er niet is. Als je er vanaf wilt, en het kan, waarom zou je het dan niet doen? Heb alle afwegingen gemaakt, en ik vind het het waard.

En waarom zou ik hier niet kunnen vragen aan anderen die mij zijn voorgegaan hoe het voelt? Daar is een forum voor. En bovendien heb ik het inmiddels al laten doen.

Het ligt ook aan de toon waarop iets wordt gezegd, je kan merken of iets goedbedoeld of kattig wordt gezegd. Als het goedbedoeld is, zou ik jouw reactie erg vreemd vinden.

Ik ben zelf trouwens ook voor Botox, daar niet van, zou het ook laten doen op een fronsrimpel alleen vond ik jouw reactie zo vreemd. maar goed, hoop dat je blij bent met het resultaat.
Inmiddels een maand en 2 inspuitingen verder. Eerste had zoals al gezegd heel weinig resultaat. Ben na 2 weken terug geweest en toen is er wat bij geprikt, Wederom zonder resultaat.

Vandaag (weer na 2 weken) weer teruggeweest en nu is er de sterkste botox ingespoten, genaamd Dysport. Een synthetische botox, en als dit niet werkt, werkt niks... Fingers crossed!

Vind het wel een goede service van de kliniek, hoefde ook na de 3e keer niet bij te betalen, terwijl die Dysport stukken duurder is dan botox.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven