Mode & Beauty alle pijlers

Hoeveel betaal je bij de kapper?

03-02-2023 19:47 225 berichten
Mijn kapper heeft de prijzen verhoogd. Nu is dat in deze tijd natuurlijk niet zo gek, alle prijzen stijgen. Maar ik schrok me een hoedje. 75,00 euro voor wassen, knippen en föhnen (dames)! o_o Het gaat om een kapper van Sjenkels, dus wel in het hogere segment, maar 75,00 euro vind ik wel heeeeel veel geld voor wassen, knippen en föhnen. Hoeveel betalen jullie?

Ik zie mezelf niet zo snel naar een andere, goedkopere kapper gaan, want ik heb redelijk moeilijk haar en dit is tot dusver de enige kapper die het mooi in model knipt. Ik heb er al een hoop geprobeerd. Maar misschien ga ik door de hoge prijs minder vaak.... Hebben jullie dat ook?
Alle reacties Link kopieren Quote
€28,50

Alleen knippen
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
Net geweest. Ik doe alleen knippen en drogen en dat is 33,95. Dan krijg ik er wel nog een beetje styling product in. Ik heb ook lastig haar, het zit snel ‘dozig’ dus ik maak altijd een afspraak bij dezelfde kapster (eigenaar van de salon).
kamillet wijzigde dit bericht op 03-02-2023 19:51
35.38% gewijzigd
€187,- wassen, knippen, verven, drogen.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Wassen, knippen, drogen €55.

En dat vind ik al belachelijk.
33 € alleen verven, als ik ook laat knippen geloof ik 55€. Thuiskapster.
dolfje wijzigde dit bericht op 03-02-2023 19:53
10.14% gewijzigd
Mirabel schreef:
03-02-2023 19:51

Ik voor hetzelfde €45 en vind ik ook bespottelijk.
Quinnepin schreef:
03-02-2023 19:50
€187,- wassen, knippen, verven, drogen.
O_O
Knippen. Op droog haar, want krullen. Nog even in model brengen met product. 33 euro.
14 euro. Lang leve de thuiskapster
dolfje schreef:
03-02-2023 19:53
O_O
Je snapt ik ga niet zo vaak.
Jij mag alles worden wat je wilt.
Ok, ik word een probleem.
Alleen knippen €24,-
Niet iedereen die ronddwaalt is de weg kwijt
Eind november 30,75
Knippen schouderlang haar
Ik was het altijd thuis zelf

Denk dat het nu wel weer iets hoger is.
StevieNicks schreef:
03-02-2023 19:53
Ik voor hetzelfde €45 en vind ik ook bespottelijk.
Ik zit er wel altijd dik een uur. En als ik zou willen kan ik rechtstreeks door naar de rode loper.
Thuiskapper, 15 euro, alleen knippen. Ik weet trouwens nog niet het nieuwe tarief voor 2023, ze is nog niet geweest dit jaar.
Mirabel schreef:
03-02-2023 19:51

Bizar
Thuiskapster 12,50 alleen knippen. Maar dit jaar is ze nog niet geweest dus ik gok dat het wel duurder is geworden inmiddels.
Tussen de 75 en 130 afhankelijk wat ik laat doen qua kleuren en of knippen.
Ik ga eens per 6 a 8 weken.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
100 euro verven, wassen, knippen, föhnen. Ik krijg ook altijd een haarmasker in. Mijn extensions praat ik maar niet over... :)

Ja niet goedkoop maar zoals gezegd in de OP alles wordt duurder. En als je dan geen thuiskapper hebt moet die salon ook nog huur, energieprijzen en personeel ervan betalen. Ik begrijp de prijzen wel. Zolang ik het kan betalen en tevreden ben hoor je mij niet klagen.

Ik vind het altijd bijzonder dat mensen het gek vinden dat er meer prijsverhogingen zijn. Alles is duurder, salarissen zijn omhoog gegaan en die kapper wil ook graag nog wat overhouden als eigen salaris. Iedereen wil wel salarisverhoging maar de diensten die mee omhoog gaan in de prijzen zijn dan ineens bizar. Dat is toch inherent aan elkaar? Ik neem aan dat iedereen hier blij is met een salarisverhoging. Ja dat moet ook ergens vandaan komen. De klant dus.
anoniem_65c29b33320d9 wijzigde dit bericht op 03-02-2023 20:07
36.78% gewijzigd
Wassen, knippen, drogen; €32,50
Vind dit al duur, maar als ik de andere bedragen zie is dit heel schappelijk :)
28,75 voor knippen en drogen.
Ik verf bij mijn 'gewone' kapper, 60 euro (kort haar is tientje goedkoper). En da's dan inclusief styling en drogen. Voor knippen en drogen rekent ie 30 euro zag ik.
Één of twee keer per jaar ga ik naar de krullenkapper, laatste keer betaalde ik daar 35 euro voor maar dit jaar ben ik daar nog niet geweest. Ze zal ongetwijfeld wat duurder zijn geworden.
Voor knippen en daarna wassen (enorm dik haar dat uitgedund moet worden en anders ‘sneeuw’ ik de hele dag nog kleine haartjes) en drogen betaal ik 27 euro. Voor knippen, kleuren, haarmasker, drogen en styling met producten betaal ik 75 euro.
Niks, ik kan mijn haar zelf knippen dan zit het beter :)
De sterren wandlen, de tijd gaat, de klok zal slaan,.
70 euro denk ik. Een enorm goede krullenkapper, als hij 100 vraagt zou ik dat ook nog betalen :)

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven