Hoeveel betaal je bij de kapper?
vrijdag 3 februari 2023 om 19:47
Mijn kapper heeft de prijzen verhoogd. Nu is dat in deze tijd natuurlijk niet zo gek, alle prijzen stijgen. Maar ik schrok me een hoedje. 75,00 euro voor wassen, knippen en föhnen (dames)!
Het gaat om een kapper van Sjenkels, dus wel in het hogere segment, maar 75,00 euro vind ik wel heeeeel veel geld voor wassen, knippen en föhnen. Hoeveel betalen jullie?
Ik zie mezelf niet zo snel naar een andere, goedkopere kapper gaan, want ik heb redelijk moeilijk haar en dit is tot dusver de enige kapper die het mooi in model knipt. Ik heb er al een hoop geprobeerd. Maar misschien ga ik door de hoge prijs minder vaak.... Hebben jullie dat ook?
Ik zie mezelf niet zo snel naar een andere, goedkopere kapper gaan, want ik heb redelijk moeilijk haar en dit is tot dusver de enige kapper die het mooi in model knipt. Ik heb er al een hoop geprobeerd. Maar misschien ga ik door de hoge prijs minder vaak.... Hebben jullie dat ook?
vrijdag 3 februari 2023 om 19:49
Net geweest. Ik doe alleen knippen en drogen en dat is 33,95. Dan krijg ik er wel nog een beetje styling product in. Ik heb ook lastig haar, het zit snel ‘dozig’ dus ik maak altijd een afspraak bij dezelfde kapster (eigenaar van de salon).
kamillet wijzigde dit bericht op 03-02-2023 19:51
35.38% gewijzigd
vrijdag 3 februari 2023 om 19:58
Ik zit er wel altijd dik een uur. En als ik zou willen kan ik rechtstreeks door naar de rode loper.
vrijdag 3 februari 2023 om 20:03
100 euro verven, wassen, knippen, föhnen. Ik krijg ook altijd een haarmasker in. Mijn extensions praat ik maar niet over...
Ja niet goedkoop maar zoals gezegd in de OP alles wordt duurder. En als je dan geen thuiskapper hebt moet die salon ook nog huur, energieprijzen en personeel ervan betalen. Ik begrijp de prijzen wel. Zolang ik het kan betalen en tevreden ben hoor je mij niet klagen.
Ik vind het altijd bijzonder dat mensen het gek vinden dat er meer prijsverhogingen zijn. Alles is duurder, salarissen zijn omhoog gegaan en die kapper wil ook graag nog wat overhouden als eigen salaris. Iedereen wil wel salarisverhoging maar de diensten die mee omhoog gaan in de prijzen zijn dan ineens bizar. Dat is toch inherent aan elkaar? Ik neem aan dat iedereen hier blij is met een salarisverhoging. Ja dat moet ook ergens vandaan komen. De klant dus.
Ja niet goedkoop maar zoals gezegd in de OP alles wordt duurder. En als je dan geen thuiskapper hebt moet die salon ook nog huur, energieprijzen en personeel ervan betalen. Ik begrijp de prijzen wel. Zolang ik het kan betalen en tevreden ben hoor je mij niet klagen.
Ik vind het altijd bijzonder dat mensen het gek vinden dat er meer prijsverhogingen zijn. Alles is duurder, salarissen zijn omhoog gegaan en die kapper wil ook graag nog wat overhouden als eigen salaris. Iedereen wil wel salarisverhoging maar de diensten die mee omhoog gaan in de prijzen zijn dan ineens bizar. Dat is toch inherent aan elkaar? Ik neem aan dat iedereen hier blij is met een salarisverhoging. Ja dat moet ook ergens vandaan komen. De klant dus.
anoniem_65c29b33320d9 wijzigde dit bericht op 03-02-2023 20:07
36.78% gewijzigd
vrijdag 3 februari 2023 om 20:10
Ik verf bij mijn 'gewone' kapper, 60 euro (kort haar is tientje goedkoper). En da's dan inclusief styling en drogen. Voor knippen en drogen rekent ie 30 euro zag ik.
Één of twee keer per jaar ga ik naar de krullenkapper, laatste keer betaalde ik daar 35 euro voor maar dit jaar ben ik daar nog niet geweest. Ze zal ongetwijfeld wat duurder zijn geworden.
Één of twee keer per jaar ga ik naar de krullenkapper, laatste keer betaalde ik daar 35 euro voor maar dit jaar ben ik daar nog niet geweest. Ze zal ongetwijfeld wat duurder zijn geworden.
vrijdag 3 februari 2023 om 20:15
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in