Mode & Beauty alle pijlers

Hoeveel paar oorbellen heb jij?

30-12-2020 22:19 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel paar oorbellen heb jij in je bezit? Wissel je veel af of draag je vaak dezelfde.
Zelfde vraag voor hoeveelheid armbanden...

Gr R
Alle reacties Link kopieren
Geen armbanden en 1 paar oorbellen die ik altijd draag, al 10 jaar denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Oorbellen heel saai 1 paar zilveren ringetjes die ik nooit uit doe. Zijn niet erg groot, wel wat breder dan heel dun.
En armbanden heb ik er 1 van, trollbeads, maar wat een ellende als je moet typen. Dus helaas nooit om. En misschien dat ik hem inmiddels wel te grof vind ook.
Ik heb drie paar. Allemaal echt goud, diamant /parel.

Ik ging voor kwaliteit over kwantiteit en heb daar geen spijt van.
Alle reacties Link kopieren
0 van beide. Ik vind oorbellen niet mooi (heb wel gaatjes, twee per oor, waarvan drie nog bruikbaar), en armbanden vind ik storend zitten. De enige sieraden die ik draag zijn twee ringen, een gekocht van mijn eerste zelfverdiende geld (34 jaar geleden) en een die ik op vakantie in 1993 heb gekocht. Daarnaast heb ik nog twee kettingen die ik incidenteel draag, als in een keer per jaar.
Alle reacties Link kopieren
Als ik zo lees zit ik een beetje op gemiddeld. Denk 10-15 paar goud&zilver. Knopjes, hangende en ringetjes. Wel allemaal vrij klein. Echt grote oorbellen ben ik niet van.

Armbanden ongeveer zelfde hoeveelheid. Deze wisselend van klein en fijn tot groter. Deze allemaal van zilver en 1 van parels.
Alle reacties Link kopieren
Oorbellen: 25+ paar oorbellen (doe nooit iets weg)
Armbanden: 4 stuks: eentje uit erfenis (slavenarmband van goud), een zoetwaterparelarmband (onderdeel van een set met halsketting), een prulletje (zo’n brede Boho-achtige manchet) en een gouden ‘slappe’ armband met Venetiaanse schakels (was een cadeau).

Armbanden draag ik nooit, oorbellen altijd. Net als mijn ringen. Kettingen soms.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk veel maar ook veel rommel. Ik doe ook nooit oorbellen weg, bedenk ik me, want je weet maar nooit wanneer je ze nog een keer wil dragen. Ik vind ze ook allemaal leuk want heb ze ook zelf uitgezocht. En als je ze wegdoet, gooi je ze dan in de prullenbak?

Tegenwoordig zoek ik wel mooiere oorbellen. Waar kopen jullie je oorbellen?
Alle reacties Link kopieren
13 gaatjes (rechts negen, links 4) en een industrial. Van sommige knopjes/miniringetjes heb ik 13 dezelfde, maar ook wel zogenaamde 'earparty' mixjes. Ook ben ik nu een beetje aan het switchen naar rosé goud, van goud via zilver, dus best veel.

Oh, en 9 neuspiercingknopjes/ringetjes
Alle reacties Link kopieren
nul
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Stuk of 50 paar oorbellen en ik denk ook wel iets van 40 armbanden.
Uiteindelijk draag ik er zo’n 4-5 van beide regelmatig.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk zo’n 30 paar zilveren oorbellen, doe nooit iets weg. Elke dag oorbellen in, ik wissel af. Ik heb een paar armbanden maar die draag ik eigenlijk nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tic: ik heb altijd setjes van: oorbellen, ring, hanger en armband.

Setjes zijn allemaal zilver.

Bijvoorbeeld met parel (meest gedragen), met bergkristal, met edelstenen (groenig, zwart, blauw, rood) en zilver met ‘niks’ (geheel zilveren sieraad dus) in verschillende vormen.

Ook heb ik nog zilveren broches met markasiet en -uiteraard- bijpassende oorbellen en ring.
Alle reacties Link kopieren
Sinds een jaar of twee draag ik alleen nog goud, gold filled kan ik ook nog verdragen in mijn oor. De rest heb ik allemaal weggedaan.

3 paar oorbellen, ik wissel eens in het half jaar ofzo. Zowel hangers als knopjes.

5 armbanden
Alle reacties Link kopieren
Een jaar of 15 geleden heb ik al m'n oorbellen weggegeven. Sindsdien heb en draag ik nog maar 2 paar (ik heb twee gaatjes per oor), dag en nacht.
Wat iemand anders ook al schreef: armbanden zijn irritant als je de hele dag zit te typen, dus die heb ik ook niet meer. Ik draag alleen een Fitbit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een kleurige collectie "goedkope " oorbellen, voornamelijk hangers. Ik denk ongeveer 20 paar. Helaas raak ik altijd op den duur eentje kwijt in de grote rommel en heb ik dan heel lang enkelen hangen in de hoop dat het nog ergens tevoorschijn komt 🤣.
Mijn idee vanaf nu: ik wil nu max drie paar oorbellen aanschaffen die best iets duurder mogen zijn waar ik beter op ga passen. Liefst mooie zilveren creolen of met een subtiel kleurtje. Iemand tips voor websites? Zag op Zinzi bijvoorbeeld al een leuk paar creolen
- Fight for your right to party -
Alle reacties Link kopieren
ik heb een obsessie voor zilveren creolen & armbanden , heb ze in alle soorten en maten, heb 6 gaatjes (3 links 3 rechts) in de achterste 2 draag ik kleine ringetjes vroeger had ik diamantjes.
draag alleen maar zilver, vind teveel goud opzichtig,

armbanden hou ik het liefst simpel rond & zilver ik ben vaste klant bij my jewelry :hihi:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Vier paar. Draag ze nooit, alleen op premières. (afhankelijk van welke jurk in aan heb)
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
ZonnedauwRegenboog schreef:
03-01-2021 00:20
Ik heb een kleurige collectie "goedkope " oorbellen, voornamelijk hangers. Ik denk ongeveer 20 paar. Helaas raak ik altijd op den duur eentje kwijt in de grote rommel en heb ik dan heel lang enkelen hangen in de hoop dat het nog ergens tevoorschijn komt 🤣.
Mijn idee vanaf nu: ik wil nu max drie paar oorbellen aanschaffen die best iets duurder mogen zijn waar ik beter op ga passen. Liefst mooie zilveren creolen of met een subtiel kleurtje. Iemand tips voor websites? Zag op Zinzi bijvoorbeeld al een leuk paar creolen
Ik koop o.a. van Zinzi, Siebel, Thomas Sabo, Pandora
Alle reacties Link kopieren
Oorbellen 4 en armband 2 (nooit om). Heb ook altijd dezelfde oorbellen in.
Alle reacties Link kopieren
TinyTiny schreef:
03-01-2021 11:48
Ik koop o.a. van Zinzi, Siebel, Thomas Sabo, Pandora
Thanks! Ga vandaag even rondkijken 😄
- Fight for your right to party -
Alle reacties Link kopieren
geen. Nooit gehad.
not all who wander are lost
Alle reacties Link kopieren
Veel :P Ik heb 16 gaatjes (8 aan beide kanten) en draag het liefste piercings, omdat die geen ‘prikpuntjes’ hebben maar een platte of bolle achterkant. Ik heb onderin mn oor 5 gaatjes op een rij, ik wissel soms maar draag vooral dezelfde knopjes in de bovenste 4. Onderin wissel ik vaker, draag daar vooral banana piercings (zelfde vorm als een navelpiercing) en die zijn makkelijk te wisselen.

Armbanden draag ik niet echt. Heb wel wat liggen, maar dat verstoft vooral.
Alle reacties Link kopieren
0 en 0. Ik heb alleen een zilveren ring die ik altijd draag, deze heb ik ooit voor $2.50 ooit ergens in Africa gekocht in de jaren '90.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er aardig wat. Allerlei soorten creolen. Goud, zilver, klein en groot, dik en dun. Maar ik draag altijd dezelfde, doe ze ook niet af s nachts.
Ik heb een lichte verslaving aan oorbellen, zou zelfs niet weten hoeveel ik er juist heb. Ik probeer mijn oorbellen steeds te laten matchen met mijn outfit. Bijna al mijn oorbellen komen van bij https://www.twiceasnice.be/nl/
Prijs-kwaliteit zijn deze super en tijdens de solden kan je hier ook enorme koopjes doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven