Mode & Beauty alle pijlers

hoge hakken laarzen tip

13-10-2022 16:06 31 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
ik wil deze jullie niet onthouden, ik heb geen aandelen hoor maar bij Van Haren hebben ze momenteel echt hele mooie laarzen

Afbeelding

https://www.vanharen.nl/nl-nl/p-m021175 ... izes-modal

Afbeelding

https://www.vanharen.nl/nl-nl/p-m02120066/02120066

Deze bijvoorbeeld. Doe er je voordeel mee ;-)
Goedkoop is duurkoop. Vooral bij van Haren.
Ik spreek vanuit de tijd dat van Haren het enige was dat binnen mijn budget paste en daardoor dus altijd met kapotte schoenen rond liep.
Leuk, maar ik vind de hak wel aan de dunne kant
edelweis schreef: ↑
13-10-2022 16:07
Ik spreek vanuit de tijd dat van Haren het enige was dat binnen mijn budget paste en daardoor dus altijd met kapotte schoenen rond liep.
Ik heb van dat merk fifth avenue nog best lang plezier gehad. Volgens mij is het wel relevant wat voor schoenen je daar koopt. Ze hebben daar ook nike en adidas geloof ik.
Die rode zijn idd mooi. En die zou ik toch niet dagelijks aan hoeven dus dan kunnen ze er best bij ;-)
viamia schreef: ↑
13-10-2022 16:08
Ik heb van dat merk fifth avenue nog best lang plezier gehad. Volgens mij is het wel relevant wat voor schoenen je daar koopt. Ze hebben daar ook nike en adidas geloof ik.
De Nike, Fila en Adidas lijn is uiteraard wel speciaal voor hen geproduceerd en dus anders van kwaliteit dan de reguliere.
Prachtig! Natuurlijk zegt de prijs meestal wel wat over de kwaliteit, maar niet zozeer over het comfort. Ik heb schoenen die fijn lopen, en schoenen die niet fijn lopen, beide in allerlei prijsklassen.
Als je die rode laarzen maar om de zoveel tijd draagt, zou je er in principe ook met deze prijsklasse jaren mee moeten kunnen doen.
Of het allemaal ook redelijk fatsoenlijk loopt....ach, dat is altijd een beetje geluk hebben. In de winkel tijdens het passen kun je dat eigenlijk ook nauwelijks beoordelen.
Ik heb schoenen uit diverse prijsklassen, ook van Van Haren, maar ik loop nooit op kapotte schoenen.
Zeker voor schoenen die je maar eens in de zoveel tijd aan hebt of nogal modieus zijn kun je prima gerecht bij zulke winkels.

Ook ik vind de hak te dun (en te hoog voor mij) maar wens je veel plezier ermee!
Jufjoke schreef: ↑
13-10-2022 16:16
Ik heb schoenen uit diverse prijsklassen, ook van Van Haren, maar ik loop nooit op kapotte schoenen.
ik ook. Ik heb ook wel echt veel schoenen dus draag echt niet dagelijks dezelfde, dat scheelt uiteraard wel. Ik kan uit ervaring zeggen dat deze laarzen echt fijn zitten, je moet natuurlijk wel gewend zijn aan hoge hakken.

Gewoon leuk voor erbij ;-)
Ja mooie en sexy laarzen, maar nét te hoge hakken voor mij.
Ik vind het wel belangrijk dat je er ook wat langer op kunt lopen en dat gaat mij met deze hakken van 10,2 cm niet lukken. 9 cm hakhoogte is bij mij het maximum.. ;-)
Hier kan ik echt niet op lopen, maar mooi zijn ze wel!! En ik loop al jaren op schoenen van Van Haren. Prima kwaliteit vind ik. Heb schoenen waar ik al zeker 5 jaar mee doe :)
Klopt, mijn dochter had schoenen van Van Haren en daar heeft ze ongeveer 3 maanden mee kunnen doen.
Ze zijn van kunstleer, dat vind ik zo lelijk als het beschadigt. Verder zien ze er wel mooi uit maar niet echt draagbaar :)
Dit is toch verder overal en in alle prijsklassen wel te vinden? Ik snap de tip niet goed, hele gangbare laarzen in mijn optiek.
Vind de kwaliteit van Graceland van van Haren altijd heel mager. De schoenen zitten nooit echt fijn en slijten snel, vind ik. Het merk Medicus wat ze hebben, zit wel een stuk beter.
Heb dezelfde soort rode laarzen maar dan wel goed merk. Het voetbed is goed waardoor het lekker loopt en het geen plastic is.
navyblue schreef: ↑
13-10-2022 17:39
Dit is toch verder overal en in alle prijsklassen wel te vinden? Ik snap de tip niet goed, hele gangbare laarzen in mijn optiek.
Niet helemaal. Van de zwarte heb je ook groen, blauw en fuchsia. In die felle kleuren zie ik weinig laarzen. Ik vond het alleen jammer dat ze niet van leer zijn en met halfhoog heb ik ook niet zoveel. Heb wel de groene inmiddels gekocht. De rest was al weg.
Vooral die rode vind ik heel mooi, maar mijn voeten vinden ze minder leuk denk ik 😀 dus ik sla even over 😀.

Ik vind van haren schoenen meestal van goede kwaliteit.
Ik vind zo'n hak niks. Daar blijf je steeds mee tussen de straattegels zitten. En schoenen alleen voor binnen is ook wat onhandig.

Ik vind die rode trouwens meer geschikt voor de parenclub dan voor het kerstdiner, zeg maar.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

merano schreef: ↑
13-10-2022 18:14
Ik vind zo'n hak niks. Daar blijf je steeds mee tussen de straattegels zitten. En schoenen alleen voor binnen is ook wat onhandig.

Ik vind die rode trouwens meer geschikt voor de parenclub dan voor het kerstdiner, zeg maar.
Nee hoor, die passen prima bij het kerstdiner, in combinatie met een kerstvrouwstoeipoezenpakje 😀.

Maar volgens mij ook prima met een mooie rok of blouse. Ik vind ze meer chique dan ordinair eigenlijk.
Ze zijn mooi maar kan daar niet op lopen.
Maar koop.ook gergeld schoenen daar als ik voor een outfit even net wat anders nodig heb als dat ik normaal zou dragen. Vind dat leuke prijzen voor mooie schoenen die je niet dagelijks aantrekt
Die rode :heart:

Maar zou niet weten hoe dat te combineren.
merano schreef: ↑
13-10-2022 18:14

Ligt toch aan hoe je het combineert? Ik zit over het algemeen niet in een strak lak jurkje tot net over de billen aan het kerstdiner.
Ik vind ze heel mooi, dankjewel voor de tip! :)

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven