Mode & Beauty alle pijlers

Hoge laarzen, hoe te combineren?

07-05-2021 20:11 25 berichten
Ik heb een tijdje geleden van mijn buurvrouw deze laarzen gekregen, omdat ze ze nooit droeg, maar nu merk ik dat ze ook bij in de kast staan te verstoffen. Ik vind ze best mooi, maar lastig te combineren. Wie heeft tips? (even een link want plaatjes plakken lukt niet)

https://www.deroosschoenen.nl/via-vai-a ... bruin.html
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je, wat is je figuur en hoe is je smaak? Je kan hier echt veel kanten mee op
-
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
-
Alle reacties Link kopieren
Als je ze kwijt wil hou ik mij aanbevolen :proud: als ze maat 37 zijn .. :proud:
Op elk potje past dekseltje, maar als dat niet past dan heb je altijd nog afdekfolie.
O ja dat is wel nuttige info. Ik ben 38, 1,75 meter, slank postuur. Smaak is mix van beetje fifties (strakke fijn gebreide truitjes, strakke enkelbroeken, kokerrok, enkellaarsjes met hak, pumps) en klassieke basics (bodies van wolford, levi's jeans, lage allstars, leren jasjes). Daar zie ik die laarzen dus niet echt tussen passen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb soortgelijke laarzen in het zwart en ik prop er een skinny jeans (blauw of grijs) in, en dan inderdaad iets van een wijde trui erop. Zoals het eerste plaatje dat Phloxx post.
Alle reacties Link kopieren
Discobar schreef:
07-05-2021 20:30
O ja dat is wel nuttige info. Ik ben 38, 1,75 meter, slank postuur. Smaak is mix van beetje fifties (strakke fijn gebreide truitjes, strakke enkelbroeken, kokerrok, enkellaarsjes met hak, pumps) en klassieke basics (bodies van wolford, levi's jeans, lage allstars, leren jasjes). Daar zie ik die laarzen dus niet echt tussen passen.
Met een Levi’s jeans (als het een skinny is) erin en een leren jasje erop vind ik het echt een top-combinatie!
Alle reacties Link kopieren
Slanke broek met overhemdblouse er op

https://www.zalando.nl/kaffe-pantalon-m ... m-k11.html

https://www.zalando.nl/we-fashion-overh ... v-k11.html

En als t warmer wordt laarzen verruilen voor pumps
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik vind dat soort laarzen, zeker in die kleur, echt iets voor lange bohemian jurken
Alle reacties Link kopieren
Mooi! Ik zou ze inderdaad met een wijde maxi of midi rol/jurk combineren. Of evt over een skinny met een wijdvallende top.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een beetje moeite met bedenken waar ze NIET bij zouden staan. Heel net pak misschien niet? Of sommige fifties-rokken misschien wat minder?

Soms denk ik bij dit soort vragen: mis ik nou een mode-gen qua combinaties of doen anderen zo moeilijk? Als het heel warm is of je wil geen hakken aan, dan niet, maar verder past het toch gewoon overal bij?

Maar ik zou het vooral combineren met wat meer casual kleding zoals een wijde Jurk of rok (op kniehoogte of heel lang) of een spijkerbroek. En dan met elke top, behalve heel netjes.
Ik zelf hou niet van die lengte laars. Vind de lengte niet meer van nu.
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
07-05-2021 20:36
Ik vind dat soort laarzen, zeker in die kleur, echt iets voor lange bohemian jurken
Bloemen in de fietsmand en gaan. Stukje zingen misschien nog... ;-D
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
07-05-2021 21:41
Bloemen in de fietsmand en gaan. Stukje zingen misschien nog... ;-D


ja precies dat :proud:
Alle reacties Link kopieren
Met je fifties smaak zie ik het ook niet echt passen, maar gecombineerd met je basics misschien zoiets;

Afbeelding

Ik zou het zelf boho/romantisch dragen of heel casual, bijv. met een korte gebreide jurk, of ingestopte jeans en een (kabel)trui. Ik heb echter ook niet zoveel dit ‘afzak’ model, heb ze dan liever wat klassieker of juist western.
Zonneoog schreef:
07-05-2021 20:28
Als je ze kwijt wil hou ik mij aanbevolen :proud: als ze maat 37 zijn .. :proud:
Hahaha, ja eerste wat ik ook dacht :D
Ttroeteltje schreef:
07-05-2021 21:40
Ik zelf hou niet van die lengte laars. Vind de lengte niet meer van nu.
Ik ben verbaasd dat zo veel mensen een broek in de laars zouden doen. Dat vind ik gedateerd.

Zelf zou ok deze met blote benen en een wat bohemian style jurk dragen. Maar dat moet wel een beetje bij je passen natuurlijk
Ik vind deze laarzen ook lastig te combineren. Die bohemian-trend of wat voor flodderjurk dan ook, ik houd er persoonlijk niet van. Niet mijn stijl. En met een strakke broek erin vind ik anno 2021 een hoge Oostblok-vibe hebben.

Ik zou ze ‘s winters met een dikke panty met een minirok dragen.
FoxtrotAlpha schreef:
07-05-2021 23:04
Ik ben verbaasd dat zo veel mensen een broek in de laars zouden doen. Dat vind ik gedateerd.

Zelf zou ok deze met blote benen en een wat bohemian style jurk dragen. Maar dat moet wel een beetje bij je passen natuurlijk
Die broek in de laars idd, dat vind ik heel erg lelijk.
De Bohemian stijl staat mij niet. Ik ben dan net Holly Hobby.
De stijl kan ik wel bij anderen mooi vinden.
anoniem_63b6a03408332 wijzigde dit bericht op 08-05-2021 07:14
3.11% gewijzigd
amby schreef:
07-05-2021 22:57
Met je fifties smaak zie ik het ook niet echt passen, maar gecombineerd met je basics misschien zoiets;

Afbeelding

Ik zou het zelf boho/romantisch dragen of heel casual, bijv. met een korte gebreide jurk, of ingestopte jeans en een (kabel)trui. Ik heb echter ook niet zoveel dit ‘afzak’ model, heb ze dan liever wat klassieker of juist western.
Dit zijn overknee laarzen, heel andere laarzen dan die in de OP.
Alle reacties Link kopieren
Met korte rok, met lekker grofgebreide jurk, bohemian jurk
Alle reacties Link kopieren
Ik heb veel van dit soort laarzen (in alle kleuren) en draag ze onder midi-jurken naar mijn werk.
De bohemian look is het niet helemaal voor mij, hoewel ik het bij anderen wel heel leuk kan vinden. Ik voel me niet echt mezelf in zo'n wapperjurk.
Vinden jullie deze laarzen wel staan onder korte rokjes? Daar heb ik er wel een paar van. Maar voor mij voelt dat ook als een gedateerde look.
Alle reacties Link kopieren
Discobar schreef:
08-05-2021 09:48
De bohemian look is het niet helemaal voor mij, hoewel ik het bij anderen wel heel leuk kan vinden. Ik voel me niet echt mezelf in zo'n wapperjurk.
Vinden jullie deze laarzen wel staan onder korte rokjes? Daar heb ik er wel een paar van. Maar voor mij voelt dat ook als een gedateerde look.
Ligt wat mij betreft een beetje aan de rok. Ik vind het verder wel leuk, maar goed, ik geef ook niet zoveel om wat in de mode of juist wat meer gedateerd is. Uiteindelijk moet jij je er wel lekker in voelen natuurlijk!

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
08-05-2021 07:13
Dit zijn overknee laarzen, heel andere laarzen dan die in de OP.
Ik kan me persoonlijk wel inbeelden hoe TOs laarzen bij dit plaatje (en het andere plaatje) staan, ondanks dat ze net een wat ander model zijn. Zo niet, sorry TO, en heb je geen donder aan mijn bijdrages. :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven