Mode & Beauty alle pijlers

hoge laarzen??

14-01-2011 11:56 19 berichten
hallo...,

ik vraag me wat af

ik heb van die hele hoge zwarte laarzen gekocht

wilde ze dus perse hebben, en nu weet ik niet waar ik ik ze bij aan kan doen

hebben jullie ideeen???

groetjes patricia
Netpanty, heel kort panterrokje en een roze naveltruitje

Nee hoor, da's gekheid, ik vind ze wel leuk. Zelf zou ik ze aantrekken bij een kort wollen jurkje en een panty/legging. Ik zou in ieder geval een hooggesloten bovenkant erbij aan doen.
Alle reacties Link kopieren
Bij zo'n beetje alles!

Rokjes, jurkjes, skinny jeans.
Waaronder niet???!!!! Ja ja oke, een harembroek, een joggingbroek maar voor de rest toch zo'n beetje overal onder??? Je kan ze netjes, stoer en kinky dragen. Ik heb pas geleden ook leuke hoge laarzen (met een sleehak) gekocht en ik slaap er nog net niet mee.
hahah ok thanks allemaal ;)
Ik vind ze vooral leuk bij een wat langer truitje of bloesje dat over je kont valt, en dan een colbertje ofzo erover.
pluk de dag
Hoe hoog zijn ze dan? In het algemeen lijken mij zwarte laarzen idd zo'n beetje bij alles kunnen.
Ik denk dat ze overknees bedoelt.
pluk de dag
Oh w8, bedoel je zulke?

Wat Vl43nder zegt dus.

die laatste foto!
haha ja idd zon soort hoge laarzen zijn het!!!

ben altijd bang dat het er hoeretig uitziet..

maar dat valt wel me toch?
Dat hangt er vanaf. Zoals Kate Moss ze draagt is het wel leuk, maar het kan heel snel hoerig lijken. Het ligt ook aan het materiaal van de laars en de hoogte van de hak, soort neus. Als de schoenen hoerig zijn is er geen redden meer aan, maar als ze er nog wel mee door kunnen kan je outfit er best leuk uitzien.

Oja, en het moet je staan. Sommige mensen zien als snel hoerig.
Over een jeans vind ik persoonlijk niet mooi. Of de broek moet dezelfde kleur als de laarzen hebben.
ik ben het eens met daaromniet. Als je deze laarzen over een spijkerbroek draagt, heb je van die korte stompjes boven je laarzen, je bovenbenen dus. Als je het over een zwarte strakke broek draagt, staat het heel mooi vind ik!
quote:roermondse schreef op 15 januari 2011 @ 11:25:

ik ben het eens met daaromniet. Als je deze laarzen over een spijkerbroek draagt, heb je van die korte stompjes boven je laarzen, je bovenbenen dus. Als je het over een zwarte strakke broek draagt, staat het heel mooi vind ik!Nooit gedacht dat ik dit ooit nog zou zeggen maar ik ben het eens met Roermondse
biebelien: ??? ik ken je niet, hebben wij iets gehad dan ofzo? onenigheid?
ik vind overknee laarzen trouwens alleen mooi wanneer ze plat zijn, met een hak eronder vind ik ze wel hoerig. Dus op het plaatje van dewarejacoba vind ik nummer 4 en 6 mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven