Mode & Beauty alle pijlers

Hold-ups

12-02-2011 11:55 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waar koop je de mooiste hold-ups voor een betaalbare prijs?
quote:Zamirah schreef op 12 februari 2011 @ 15:33:

Over het algemeen hangt bij mij het kruis altijd op half 7!Haha! Ja, heel herkenbaar. Met panty's ben ik eerst altijd een kwartier rare bewegingen aan het maken,zodat die panty enigzins normaal zit. Voor mij dus ook Oroblu Hold ups.
Oroblu. Ik zweer erbij, kun je echt wel vaker dan 1x dragen.

Yucca: fabeltje idd en grotere maat kopen.
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
Zam, Kruidvat!!!! Voorheen had ik wel Hema. Kruidvat is betere kwaliteit en onder de 4 euro.

Uiteraard draag ik ze vaker dan 1 x. Ik was ze niet op de hand, wel in waszakje. Nadeel Kruidvat, alleen naturel (wel een ok naturelkleur) en zwart, maar ik draag toch meestal zwart.

Kousen voor jarretels koop ik bij 'mijn' lingeriewinkel voor 6 tot 7 euro. Ik zie daar ook erg mooie tussen de 15 en 35 euro, maar dat heb ik er niet voor over. Zul je net zien dat je er juist dan maar 1 x mee doet.

Orublu vind ik te duur en hoe heet dat merk Kohne/Keune, vind ik 'eng' materiaal. Te glad, te .... ik weet niet hoe ik het moet omschrijven, maar die zakken bij mij iig altijd af, geven rare rimpels.
Qua panty (voor chocokleur en nog een andere kleur bruin) heb ik maar 1 favoriet. Zeeman!! Ik geloof 1,29 voor 15 denier. Sterk, en bij haakje aan nagel of wat dan ook, nog geen man overboord. Ik koop wel een maat groter maar nooit last van 'afzakkers'.
Ik had nog een paar van de Hema liggen en die zitten eigenlijk wel goed volgens mij. Tot hoe hoog horen die dingen te komen? Tot helemaal bovenaan of tot halverwege je bovenbeen? Ik heb nl altijd dat ze maar tot halverwege komen maar weet niet of dat hoort. Die van de hema zitten verder goed. Had een ander paar maar daarbij rolt die rand telkens op ( zelfs met plakrand). Alleen bij die van de hema staat achterop dat je ze zonder jarretels moet dragen. Kan het ook met? Vind dat een iets fijner idee voor mijn bruiloft en heb die haakjes toch een het torselet. Hema heeft er hier nl geen zonder plakrand. Misschien omdat het een kleine Hema is. Iemand enig idee of ze die wel in het asortiment hebben of alleen met plakrand?
Ow, en oroblu is dus te kort voor mij. Die komen net tot boven mijn knie en Hema komt alweer tot halverwege. En iemand zei jumbo? Die supermarkt? Kom er wekelijks dus zal eens kijken. En ik hop de kruidvat ook nog wel ff in Thanx voor de tips iig! Ik ga gewoon wat dingen proberen en dan onthouden wat goed zit en vooral welke maat haha. Die van 20 euro begin ik echt niet aan, want ik heb idd ook vaak dat er snel een ladder in zit. Ik bijt nagels dus die haaltjes icm panty's is geen succes.
Ik ben klein, 163 cm, dus bij mij zijn ze nooit te kort maar komen tot mijn lies als ik wil.

Thee, Kruitvat??? ik vind de panty's namelijk van het Kruitvat 3 x niks. Ik ga morgen gelijk even kijken.
Ik draag echt heel vaak Hold ups. Vind die van V&D zelf ook erg goed. 15 denier met mooie kantrand, blijven prima zitten en zijn ook lang genoeg. Naar werk draag ik die ook maar ook Oroblu (prima Hold ups). Heb laatst die van Wolford gekocht, wel duur maar erg mooi. Die van de Hema vind ik zelf niet zo bijzonder............ O ja, in Duitsland heb ik Hold Ups van Nur Die gekocht in de kleur Amber. Zijn niet duur (4,99) en glanzen mooi. Van Oroblu heb ik de wat dikkere die zijn ook prima.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven