Mode & Beauty alle pijlers

Hold-ups

29-05-2015 20:10 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames... een dringende vraag!

Een vriendin en ik hebben vanmiddag hold-ups gekocht. Morgen hebben wij een feestje en hebben afgesproken om die hold-ups aan te doen (Waarom? Lang verhaal die ik jullie bespaar). Wij hebben alleen geen idee hoe dit de combineren met onze 'normale kleding'. Ik wou eigenlijk zo'n simpel zwart rokje aan met een leuk blousje... alleen komen wij erachter dat als je dan ook maar een beetje danst, het direct te zien is dat je kousen aan hebt. Hoe doen jullie dit? Gewoon durf hebben of toch maar gewoon een broek erover?

Alvast bedankt😇
Het zijn de kleine dingen die het doen.
Langer rokje?
Durf is in deze wel erg dellerig dan.

Je hoort die plakstrips met kant niet te zien. Dat is een verrassing voor de gelukkige die onder dat rokje mag kijken.
Het is maar net wat je uit wilt stralen.
Langer rokje.
Als het niet te zien is met zitten en opstaan en alleen als je uitgebreid staat te dansen, dan is er echt niets geks aan de hand hoor. Mijn man vind het mooi (beetje té mooi ) als hij af en toe het randje kant kan zien.

Maar alsjeblieft, trek desnoods een langere rok aan maar écht geen broek! Heb dan een beetje lef!
Tenzij je naar en gothic feestje gaat zou ik die kanten rand niet laten zien. Als jullie die dingen graag aan willen en anderen ze niet hoeven te zien dan trek je toch een broek aan. Ben wel heel benieuwd waarom jullie ze dan per se aan willen doen.
quote:gismo72 schreef op 29 mei 2015 @ 20:17:

Langer rokje?Jaa als ik die zou hebben..
Zijn je holdups dan niet gewoon te kort?
Langer rokje van je vriendin lenen?
quote:bootje_op_de_golven schreef op 29 mei 2015 @ 20:18:

Het is maar net wat je uit wilt stralen.Ja... er is een soort van weddenschap verloren tegen over onze vriendjes. En t is dus ook enkel voor hen bedoeld..
Koop morgen nog even een langer rokje.
quote:Sjors007 schreef op 29 mei 2015 @ 20:29:

Zijn je holdups dan niet gewoon te kort?Nee haha. Die zitten perfect, alleen als ik wat beweeg zie je mn binnen benen.
quote:Moiren_ schreef op 29 mei 2015 @ 20:30:

Koop morgen nog even een langer rokje.Tijd nood... werk de heledag...
lekker hoor.
Ik draag uitsluitend hold ups zonder dat iemand ze ziet (behalve mijn vriend dan)

Langere rok aan dus, tenzij jij en je vriendin graag t gesprek van de avond willen zijn...
Als het echt alleen voor jullie vriendjes is dan weet ik niet of ze een broek net zo sexy vinden. Misschien vinden ze het kanten randje wel heel sexy om te zien en hebben ze er geen problemen mee dat anderen dat ook kunnen zien.

Of trek gewoon die kousen en het korte rokje aan en ga naar een biker bar of rock kroeg. Daar zien ze dat soort dingen wel vaker en daar kijkt niemand er meer van op.
Een broer erover slaat echt nergens op.

Langere rok dus. Hup, hup... even creatief zijn. Je hebt vast wel iets.
Beetje van het randje zien is niet dellerig.

Broek erover? Echt niet!!!
Hoe kort is dat rokje dan wel niet, dat je de rand ziet?

En ik hoop voor jullie dat je wel de juiste kousen hebt gekocht, anders ga je nog veel erger voor paal staan dan een zichtbaar randje
En sneller dan de wind, dit was ik voor...reken er goed op.
als de afspraak is om ook geen bruukske te dragen onder dat rokje dan zou ik zelf nog even een extra rand onder je rok naaien.

anders mag dat best wel gezien worden hoor

wat voor schoenen en top dragen jullie erbij?
quote:Bruja78 schreef op 29 mei 2015 @ 21:20:

En ik hoop voor jullie dat je wel de juiste kousen hebt gekocht, anders ga je nog veel erger voor paal staan dan een zichtbaar randje Nja t is meer dat je de binnenkant van mn benen ziet als ik loop en dan dus dat kante randje. T is zo'n basic rokje van de h&m die in je taille hoort te zitten..
quote:Elsa schreef op 29 mei 2015 @ 21:37:

als de afspraak is om ook geen bruukske te dragen onder dat rokje dan zou ik zelf nog even een extra rand onder je rok naaien.

anders mag dat best wel gezien worden hoor

wat voor schoenen en top dragen jullie erbij?Denk dat ik er een donkerblauw t-shirt op doet die wat wijd valt, om t wat nonchalanter te maken hahaha... en enkellaarsjes.. vriendin weet t nog helemaal niet
Het is trouwens een huisfeestje van haar vriend, laatste weekend dat hij in de huis zit.
quote:Bruja78 schreef op 29 mei 2015 @ 21:20:

En ik hoop voor jullie dat je wel de juiste kousen hebt gekocht, anders ga je nog veel erger voor paal staan dan een zichtbaar randje Oh t is er een van de hunkemoller, wel n wat donkere. Wanneer is de kous 'niet juist'?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven