Hoofdluis en haarverf
dinsdag 2 november 2021 om 21:31
Volgens mij zijn luizen nergens van onder de indruk. XT Luis helpt een beetje, maar je moet toch echt aan het kammen.
Punt is wel dat als je XT luis in je haar hebt gedaan, je uren moet uitspoelen voordat het echt verdwenen is. Als je dat niet doet zal de verf niet goed pakken.
Dus als ik jou was zou ik eerst verven en dan de XT luis doen. En dan dus eindeloos kammen. Helaas.
Punt is wel dat als je XT luis in je haar hebt gedaan, je uren moet uitspoelen voordat het echt verdwenen is. Als je dat niet doet zal de verf niet goed pakken.
Dus als ik jou was zou ik eerst verven en dan de XT luis doen. En dan dus eindeloos kammen. Helaas.
dinsdag 2 november 2021 om 22:19
woensdag 3 november 2021 om 07:20
https://www.newpharma.nl/cnt/art/127/we ... ltjes.html
Witte Azijn schijnt ook te werken.
Witte Azijn schijnt ook te werken.
Voor iedereen een groene tuin
woensdag 3 november 2021 om 07:36
Ik heb afgelopen zomer van Kruidvat eigen merk een lotion gehaald met dimeticon. Dit een kwartier laten inwerken, week later nog eens gedaan en klaar. Heb sporadisch een keer zitten kammen om te zien of er niks levends meer uit kwam, maar niks meer gezien. En het heeft prima geholpen, want we hebben nergens meer last van sindsdien.Pozzebok schreef: ↑02-11-2021 21:31Volgens mij zijn luizen nergens van onder de indruk. XT Luis helpt een beetje, maar je moet toch echt aan het kammen.
Ik zou dus als ik TO was in ieder geval iets met dimeticon halen. Dat verstikt zowel de luizen als de neten en hoeft maar 15 minuten in te trekken.
woensdag 3 november 2021 om 08:45
Teatreaolie wordt aangeraden zeer sterk te verdunnen voor gebruik op de huid. Iets van 100 ml amandelolie met 3 ml teatreeolie.Loekie12345 schreef: ↑03-11-2021 04:15Amandelolie mengen met tea tree olie. Grondig aanbrengen en nachtje mee slapen. Het is wat duurder dan die chemische luizenshampoos, maar supereffectief en werkt als een gezond masker. Dan daarna lekker verven.
woensdag 3 november 2021 om 09:12
Ik zou echt wel blijven kammen hoor! Twee weken lang, elke dag. Luizenmiddelen doden genoeg maar een neet kan alsnog uitkomen en dan kan je opnieuw beginnen.
En doe je haar in een staart als dat kan.
En doe je haar in een staart als dat kan.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
woensdag 3 november 2021 om 09:13
Daarom moet je ook iets nemen wat neten ook dood. Zoals dus dimeticon