Mode & Beauty alle pijlers

Hoogte Hakken

01-11-2012 13:53 15 berichten
Hey Meiden,

ik heb een stomme vraag. ik ben zelf 1,87.

door me lengte heb ik ook maat 42. ik heb me altijd enorm laten tegen houden door me lengte. ik wou altijd volledig platten laarzen. maar omdat ik ook maat 42 heb is het al niet makkelijk om laarzen tevinden laat staan platten laarzen.

nooit heb ik hakken durven dragen omdat ik al zo lang ben en ik heb allemaal mensen om mee heen niet langer dan 1.75. daardoor voel ik me enorm groot. nu zit ik toch tedenken om laarzen tekomen met een klein hakje bv 5 cm. maar ik ben bang dat als ik ze dan draag als ik bij me vrienden ben dat ik me dan heel onzeker ga voelen. wat zeggen jullie moet ik het gewoon doen of is een lengte van 1.92 toch echt wel telang?

alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
Nee, een lengte van 1,92 is niet te lang. Als een man 1,92 is, stoort dat toch ook niet, ook als hij in een gezelschap staat van mensen van 1,75?
Alles is liefde
Lang is juist mooi! Kijk maar naar de modellenwereld... En je kan natuurlijk gewoon een paar kopen, en proberen hoe je je voelt. Als je het niet probeert zal je het nooit weten!
5 cm vind ik geen gezicht.. Ga gewoon voor "echte" hakken, wees trots op je lengte, er zijn tenslotte veel meer kleine vrouwtjes dan mooie lange vrouwen!
gewoon doen.

je bent toch al langer dan 'al die mensen' van 1,75. Ik zou niet weten wat een extra 5 of 7 cm daarin nog uitmaakt.
Ik zou het gewoon doen. Je bent toch al lang, dan maken die paar cm ook het verschil niet meer. Daarnaast kan het goed zijn, dat je juist door het hakje iets "kleiner" oogt. Vaak geeft een hakje een net iets andere lichaamshouding, en ook worden optisch de lichaamsverhoudingen iets verlegd, waardoor het overal een "verfijnder" beeld kan geven. Of dat in jouw geval ook zo werkt, hangt af van je lichaamsbouw en kledingstijl.

Als je het toch wat eng vindt, zou je ook eerst een wat goedkoper schoentje kunnen kopen en kijken hoe jij je daarbij voelt, voordat je investeert in een - ongetwijfeld duurder - paar laarzen.
Dankje jullie wel. jullie hebben gelijk morgen denk ik meteen maar ff naar van haren voor een goedkoop paar
Persoonlijk vind ik zo erg lang niet mooi, ook die lengte zonder de hakken dus.

Maar ik zie niet in waarom je dan per se platte schoenen moet dragen. Als het je verder leuk staat zou ik gewoon voor die hakken gaan als jij je daar prettig in voelt. Als je je prettig voelt met wat je draagt dan straal je dat ook uit en dat ziet er altijd mooier uit natuurlijk.
Ik zou zeggen doe gewoon waar je jezelf fijn bij voelt. Maak je niet teveel zorgen over lengteverschil, maar wees trots op je mooie lengte. (lange vrouwen zijn waanzinnig mooi) Verder eens met Bijenrompje.
Ik ben 1m83 en draag vaak ook 7-10cm hakken. Echt: wees trots op je lengte. Als *jij* het niet erg vind om lang te zijn vinden anderen dat ook niet!
Lang is prachtig, geloof me!!

Ik ben maar 1.66 met een man van 2 meter. En het zal best smaakafhankelijk zijn, maar mijn man vind lange vrouwen echt prachtig. Door hem ben ik er ook anders tegen aan gaan kijken.

Ik denk dat het belangrijk is dat je jezelf zeker voelt dus rechtop loopt en vol trots.

Ik zou zo met je willen ruilen meid, echt!

Gewoon doen dus die hakken!!
Ik ben ook 1,87 en ik draag ook hakken (niet dagelijks, maar af en toe). Mijn vriend is 'maar' 1,75, maar zoals Marjolein zegt; wees er gewoon trots op.
Gewoon doen. Ik ben zelf 1.80 en draag tijdens werk altijd 5/6 cm. In mijn vrije tijd iets hoger met een max van 10 cm. Niet omdat ik dan te lang word maar omval (kan gewoon niet zo goed lopen op hoger)

Hier ook maat 42.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik wil ook graag zeggen gewoon doen, echter ik heb hetzelfde probleem en ik ben 'maar' 1.80. Dit terwijl ik veel lange meiden gewoon ook hakken zie dragen en het staat werkelijk prachtig!
Ik ben 1.87, mijn man is kleiner dan ik, en ik draag gewoon hakken.

Ik heb mooie benen, waarom niet? Laat je niet tegenhouden door wat anderen misschien zouden kunnen denken over je, draag wat je zelf mooi vindt!

En persoonlijk vind ik een lange vrouw op hakken erg mooi :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven