Hulp nodig met mijn haar
woensdag 30 juni 2010 om 15:42
woensdag 30 juni 2010 om 15:42
woensdag 30 juni 2010 om 15:49
Het is wel een grote ramp zeg.
Maar het gaat er niet om wat anderen willen, vinden e.d. maar wat jezelf wilt vindt.
Ik heb een paar jaar geleden mijn haren lang laten groeien. Iedereen vonmd het mooi, omdat ik dik haar heb. Ik zelf vond het vreselijk en was zo blij toe mijn haar weer kort was. De kapster vindt het nog steeds eeuwig zonde, maar ziet wel dat mijn huidige kapsle vele beter past bij wie ik ben.
Maar het gaat er niet om wat anderen willen, vinden e.d. maar wat jezelf wilt vindt.
Ik heb een paar jaar geleden mijn haren lang laten groeien. Iedereen vonmd het mooi, omdat ik dik haar heb. Ik zelf vond het vreselijk en was zo blij toe mijn haar weer kort was. De kapster vindt het nog steeds eeuwig zonde, maar ziet wel dat mijn huidige kapsle vele beter past bij wie ik ben.
woensdag 30 juni 2010 om 16:07
http://www.korrelatie.nl/
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 30 juni 2010 om 16:27
Afgelopen week, hier thuis in de badkamer;
Ik; pff, ik moet weer eens naar de kapper.
Dochter; Waarom laat je het niet leuk lang groeien?
Ik; Omdat ik kort leuker en mooier vind.
Een week later, buiten aan tafel;
Zullen we vakantiefoto´s kijken? Dan kun je een beetje zien waar we naartoe gaan...
Dochter; ja leuk.
Na een foto of wat;
Dochter; Goh, was Zuslelie mee?
Ik; eh... nee, dat is mama...
Dochter; Hm. Daar ben je niet zo mooi mama.....
Na nog een aantal foto´s verschijnt de eerste waarop mijn lange haar plaats heeft gemaakt voor een kort koppie.
Oh mama, dáár ben je mooi................
Eén dag later zat ik bij de kapper.
Ik; pff, ik moet weer eens naar de kapper.
Dochter; Waarom laat je het niet leuk lang groeien?
Ik; Omdat ik kort leuker en mooier vind.
Een week later, buiten aan tafel;
Zullen we vakantiefoto´s kijken? Dan kun je een beetje zien waar we naartoe gaan...
Dochter; ja leuk.
Na een foto of wat;
Dochter; Goh, was Zuslelie mee?
Ik; eh... nee, dat is mama...
Dochter; Hm. Daar ben je niet zo mooi mama.....
Na nog een aantal foto´s verschijnt de eerste waarop mijn lange haar plaats heeft gemaakt voor een kort koppie.
Oh mama, dáár ben je mooi................
Eén dag later zat ik bij de kapper.
woensdag 30 juni 2010 om 16:28
Ik dacht dat je op het punt van zelfmoord plegen stond, maar ik ben wel geshockeerd dat het eigenlijk om je haar gaat, dat al mooi van zichzelf is
Laat er laagjes in knippen op en een hanteerbare lengte (da's bij mij tot iets over bh band). Stuk minder massief haar en veel mooier.
Of doe eens iets geks en vraag het de kapper....
Laat er laagjes in knippen op en een hanteerbare lengte (da's bij mij tot iets over bh band). Stuk minder massief haar en veel mooier.
Of doe eens iets geks en vraag het de kapper....
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross