Mode & Beauty alle pijlers

Hulp nodig met mijn haar

30-06-2010 15:38 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn haar is best lang en erg dik!! Ik heb er een hekel aan maar veel zeggen dat het MOOI is! Ik wil er variatie in brengen maar af knippen vinden veel zonde! Wat moet ik doen???
Naar een goede kapper gaan en daar om advies vragen.
tja, overdrijven is ook een vak op zich...

maar struin s een aantal kappers af, en laat hun je vertellen hoe wat??
Kapper
staart
Hoi Ilse,

ik heb hetzelfde. Je kunt het laten uitdunnen maar dan wordt het ietwat pluizig, je kunt er laagjes in laten knippen (staat misschien wel heel leuk en is wat luchtiger) en zelf straighten ik het na het wassen. Flinke klus, maar dan een volle bos met normaal haar!
quote:ilsegirl89 schreef op 30 juni 2010 @ 15:38:

Mijn haar is best lang en erg dik!! Ik heb er een hekel aan maar veel zeggen dat het MOOI is! Ik wil er variatie in brengen maar af knippen vinden veel zonde! Wat moet ik doen???Wat je moet doen? Wat JIJ wilt, tis JOUW haar!
Afscheren!

dan heb je tenminste reden om help te roepen....
HELP
HELP!!!!

Grote goden, ik denk aan een ramp.

Het gaat om heur haar.
MILF in the making ;-)

Je knipt niets af....
MILF in the making ;-)
Het is wel een grote ramp zeg.

Maar het gaat er niet om wat anderen willen, vinden e.d. maar wat jezelf wilt vindt.

Ik heb een paar jaar geleden mijn haren lang laten groeien. Iedereen vonmd het mooi, omdat ik dik haar heb. Ik zelf vond het vreselijk en was zo blij toe mijn haar weer kort was. De kapster vindt het nog steeds eeuwig zonde, maar ziet wel dat mijn huidige kapsle vele beter past bij wie ik ben.
Even serieus, HELP? Wat een drama.

Zoek een goede kapper, die kan je vast helpen.
Ja, lang, mooi, dik haar is natuurlijk ook verschrikkelijk.
kijk eens op you tube.

veel leuke hair tutorials (zoek op "updo").

verder eens met de wat overdreven (in HOOFDLETTERS nog wel) titel.....
quote:Jaffa schreef op 30 juni 2010 @ 15:53:

Ja, lang, mooi, dik haar is natuurlijk ook verschrikkelijk.Met deze temperaturen zeker wel ja!
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
quote:Sarah Scott schreef op 30 juni 2010 @ 15:55:

[...]

Met deze temperaturen zeker wel ja! Ja, dat is ook zo. Ik prijs me nu dus even heel gelukkig met mijn dunne, sluike pluizebosje melkboerenhondenhaar.
http://www.korrelatie.nl/
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
haren in een staart en zo heb je van de hitte ook geen last...
Nouschi!

Gewoon doen wat jij wilt , het gaat toch niet om wat veel mensen zeggen? Hekel aan je haar betekent wellicht dat geen haar een rustigere optie is.
Afgelopen week, hier thuis in de badkamer;

Ik; pff, ik moet weer eens naar de kapper.

Dochter; Waarom laat je het niet leuk lang groeien?

Ik; Omdat ik kort leuker en mooier vind.

Een week later, buiten aan tafel;

Zullen we vakantiefoto´s kijken? Dan kun je een beetje zien waar we naartoe gaan...

Dochter; ja leuk.

Na een foto of wat;

Dochter; Goh, was Zuslelie mee?

Ik; eh... nee, dat is mama...

Dochter; Hm. Daar ben je niet zo mooi mama.....

Na nog een aantal foto´s verschijnt de eerste waarop mijn lange haar plaats heeft gemaakt voor een kort koppie.

Oh mama, dáár ben je mooi................

Eén dag later zat ik bij de kapper.
Ik dacht dat je op het punt van zelfmoord plegen stond, maar ik ben wel geshockeerd dat het eigenlijk om je haar gaat, dat al mooi van zichzelf is

Laat er laagjes in knippen op en een hanteerbare lengte (da's bij mij tot iets over bh band). Stuk minder massief haar en veel mooier.

Of doe eens iets geks en vraag het de kapper....
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven