ideale maat sjaal?
woensdag 28 november 2012 om 18:52
Mijn moeder gaat een sjaal voor me haken. Ik zit aan een grote grove sjaal te denken, maar wel een die onder mijn jas past. Ik hoef alleen maar het formaat door te geven wat ik fijn vind.. Moeilijker dan ik dacht!
Ik heb zo'n col van de Hema als de half Nederland, maar die vind ik eigenlijk wat te groot (te breed?). En ik heb een hele lange brede sjaal die je een paar keer om kunt doen maar die is van stof, en deze wordt een stuk dikker omdat hij gehaakt wordt. Ook geen voorbeeld dus.
Wat vinden jullie nou de ideale maat voor een sjaal? Heb helaas niet echt tijd om even een winkel binnen te rennen en wat verschillende formaten om te hangen..
Ik heb zo'n col van de Hema als de half Nederland, maar die vind ik eigenlijk wat te groot (te breed?). En ik heb een hele lange brede sjaal die je een paar keer om kunt doen maar die is van stof, en deze wordt een stuk dikker omdat hij gehaakt wordt. Ook geen voorbeeld dus.
Wat vinden jullie nou de ideale maat voor een sjaal? Heb helaas niet echt tijd om even een winkel binnen te rennen en wat verschillende formaten om te hangen..
woensdag 28 november 2012 om 19:00
Ik heb er nu eentje die ik zo drie keer om m'n nek kan doen. Heerlijk. Als ik die gewoon omhang, dus zonder 'm rond m'n hals te doen, dan raken beide uiteinden bijna de grond. Dat ding is dus zo ongeveer mijn lichaamslengte keer twee en dan min twintig centimeter. Wie weet kun je 't zo ook uitrekenen haha.