Iemand ervaring met bh's van Miss Mary of Sweden?

woensdag 17 augustus 2016 om 06:51
Op mijn facebook kwam een advertentie voorbij van het merk Miss Mary of Sweden.
Zij verkopen o.a. katoenen bh's zonder beugel.
Nu zijn katoenen bh's zonder beugel best moeilijk te krijgen, maar ivm allergie voor synthetische stoffen en eeuwige last van beugels die in mijn armen prikken draag ik ze wel altijd.
Ik wil op zich wel een bh bij deze webshop bestellen, ze zien er leuk uit.
Maar ik vraag me af of ze wel stevig zijn, dat is noodzaak want ik heb een grote cupmaat.
Dus, heeft iemand ervaring met de katoenen, beugelloze bh's van deze webshop / dit merk? Hebben ze een fijne pasvorm? Zijn ze stevig?
Zij verkopen o.a. katoenen bh's zonder beugel.
Nu zijn katoenen bh's zonder beugel best moeilijk te krijgen, maar ivm allergie voor synthetische stoffen en eeuwige last van beugels die in mijn armen prikken draag ik ze wel altijd.
Ik wil op zich wel een bh bij deze webshop bestellen, ze zien er leuk uit.
Maar ik vraag me af of ze wel stevig zijn, dat is noodzaak want ik heb een grote cupmaat.
Dus, heeft iemand ervaring met de katoenen, beugelloze bh's van deze webshop / dit merk? Hebben ze een fijne pasvorm? Zijn ze stevig?

woensdag 17 augustus 2016 om 09:30
quote:Corona67 schreef op 17 augustus 2016 @ 08:51:
eeuwige last van beugels die in mijn armen prikken draag ik ze wel altijd.
Dan draag je eeuwig de verkeerde maat Dat denk ik ook. Grote borsten en een groot borstoppervlak dus de beugel zit bij mij echt onder de oksel en in de Binnenarm, maar nog nooit geprik gehad.
eeuwige last van beugels die in mijn armen prikken draag ik ze wel altijd.
Dan draag je eeuwig de verkeerde maat Dat denk ik ook. Grote borsten en een groot borstoppervlak dus de beugel zit bij mij echt onder de oksel en in de Binnenarm, maar nog nooit geprik gehad.

woensdag 17 augustus 2016 om 09:35
woensdag 17 augustus 2016 om 09:37