Mode & Beauty alle pijlers

Iemand ervaring met Brazilian Keratin Hair Treatment ?

23-03-2010 02:54 1205 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik overweeg om bij mezelf een Brazilian Keratin Hair Treatment te doen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Maakt de Sunliss je haar steil?
Krijg je van de Sunliss choco stijl haar? Of maakt het het haar gezonder en behoud je je krul.

Ik zoek spul waardoor je 3-5 maanden steil haar krijgt.
Wordt je haar van de Sunliss Choco steil? Ik heb het hele forum gelezen maar zie allemaal verschillende revieuws.
Ik vind dat onnatuurlijk steile haar niet mooi.

Ik vind "voor" mooier dan "na".

Ik zou wel een keratine behandeling willen, maar wel een met mooie golven.
it's a big club and you ain't in it
quote:mmoments schreef op 25 juli 2012 @ 11:17:

Maakt de Sunliss je haar steil?
anoniem_157013 wijzigde dit bericht op 04-08-2012 14:21
Reden: verkeerde reactie
% gewijzigd
quote:ddddddddd schreef op 13 juli 2012 @ 12:44:

ik heb de behandeling Brazilian Keratin Treatment van

Dahlia Silky Hair Design in almere bij Dahlia uitgeprobeerd deze behandeling is erg tegen gevallen. ik raad het niemand aan want het is ook schadelijk voor je haar. ik heb verschillende Keratine behandelingen gehad in Nederland en in het buitenland en deze waren allemaal 10 keer beter. Ze dracht zelf en beschermende masker tijdens de behandeling dus het zegt al genoeg hoe schadelijk de product is. tijdens alle behandelingen droog nooit iemand en masker. je haar word droger en pluiziger. deze behandeling is echt geld verspilling.......

Hallo,

Ik ben het niet eens met ddddddddd. Ik ben een vaste klant bij Dahlia Silky Hair en ga ieder keer met plezier naar haar toe en ben altijd tevreden met het resultaat.

In ieder geval heb ik Dahlia nog nooit met een masker gezien. Ook niet met andere klanten. Misschien was ze verkouden, zou dat kunnen?

Trouwens, haar producten zijn goed gekeurd.

Dahlia krijgt van mij alle credits.
quote:mariska1970 schreef op 04 augustus 2012 @ 14:21:

[...]Ben het helemaal eens met Maritza, bij mij droeg ze ook zwarte handschoenen en een kap voor haar mond, het is iemand die zo overtuigd is van haar kunnen. Nothing went wrong is haar motto. Elke keer heeft ze een andere uitleg, half engels en nederlands. Wees voorzichtig met mooi praters. jojohanna

Hallo,

Ik ben het niet eens met ddddddddd. Ik ben een vaste klant bij Dahlia Silky Hair en ga ieder keer met plezier naar haar toe en ben altijd tevreden met het resultaat.

In ieder geval heb ik Dahlia nog nooit met een masker gezien. Ook niet met andere klanten. Misschien was ze verkouden, zou dat kunnen?

Trouwens, haar producten zijn goed gekeurd.

Dahlia krijgt van mij alle credits.
Ik laat m'n haar al meer dan een jaar behandelen met sunliss, ik heb normaal krullend pluizend haar. Met sunliss wordt het niet helemaal stijl, maar haalt de pluis er wel uit. Als ik de stijltang eroverheen haal na het wassen en fohnen heb ik de hele week pluisvrij superstijl haar waar ik 's ochtends alleen een kam doorheen hoef te halen. Heerlijk! Geen omkijken naar en m'n haar zit altijd goed. Ik zweer bij sunliss!

Ik heb een maand of 3 terug een behandeling bij Dahlia laten doen, om eerlijk te zijn viel me dat heel erg tegen! Toen ik wegging zat het mooi, maar na 1 keer wassen was het bijna nog droger en pluiziger dan zonder keratine. Ik hou het bij sunliss
Heb precies dezelfde ervaring, na de behandeling bij Dahlia zag het haar na de wasbeurt er erger uit dan voor de keratine, jammer dat er nergens een instantie is waar je terecht kan met een mislukt resultaat. Het zijn tenslotte geen peanuts die men betaalt,bij verleende diensten moet er ergens toch een garantie zijn. Nu is de klant, bij een niet service verleende kapper altijd, de dupe voor wel 3 a 4 maanden lang, het mislukte resultaat te aanschouwen. Serieuze reacties zijn welkom.
Ik heb het enkele keren zelf gedaan en mijn haar is ook slechter dan ervoor...Het is nu wel al geleden van oktober dat ik het nog gedaan heb en het slecht haar moet gewoon uitgroeien...Ik gebruik wel macadamia natural oil masker en dat voedt mijn haar wel goed. Het ZAG er goed na de behandeling maar dat is schijn.. Ik zou het nooit meer doen en ik merk het deel dat uitgegroeid is is echt weer betere kwaliteit van haar... Ook was mijn haar aan de rechterkant onderaan afgebroken. Dit begint nu ook weer de groeien... Had vroeger echt mooi lang haar, nu ist op schouderlengte en laat het regelmatig bijknippen. Ik had de keratinebehandeling gedaan omdat ik ook wel last had van pluis en krullen die na een dag wassen op niet veel meer trokken en wou gewoon eens gemakkelijk haar hebben...
hoi dames,

ik snap niets van al het negatieve over Dahlia in almere.

Ik ben uiterst tevreden. Kom er al 2 jaar ...... altijd prima service, en je kan haar altijd bellen voor vragen. dus...... geen gezeur, gewoon ff bellen
quote:renate036 schreef op 07 augustus 2012 @ 14:56:

hoi dames,

ik snap niets van al het negatieve over Dahlia in almere.

Ik ben uiterst tevreden. Kom er al 2 jaar ...... altijd prima service, en je kan haar altijd bellen voor vragen. dus...... geen gezeur, gewoon ff bellenDacht je dat er niet eerst contact geweest was met dahlia, ze houdt de boot af, een service verlenende kapper zou de klant een voorstel doen, but missy dahlia die al meer dan 600 keratinebehandelingen gedaan heeft x¤175,--, heeft aan 2 of meer ontevreden klanten geen boodschap. Ik heb het in mijn uitgaveboekje vermeld als lost ¤175,--
Hallo,

Ik ben altijd zeer tevreden over de behandelingen van Dahlia.
Dank voor de waarschuwing tegen deze vrouw die aan de lopende band Keratine behandelingen uitvoert op goedgelovige dames/heren hoofden.

Het lijkt mij vreselijk om met beschadigde haren thuis te komen, gevaarlijke stoffen in te hebben geademd (formaldehyde) en ook nog eens 175 Euro kwijt plus reiskosten.

Laat je goed informeren over de product inhoud en ga naar een betrouwbaar kapper die zuinig is op zijn naam en reputatie.

Tegenwoordig kun je bij sommigen DA kappers een goed merk met veiliger ingrediënten (Organix) aanschaffen waarin de Keratine is verwerkt. Het is een uitgebreide serie producten en ik vind ze super.
Alles is niets, Niets is alles
Ik ben ook bij DA kappers geweest en ik ben niet tevreden! Hun producten zijn niet goed.....ze werken niet zoals zij beloven.

Ik ben bij verschillende kappers geweest en niemand was goed! Ik ben nog niet bij Dahlia Silky Hair geweest maar ik ga het zeker proberen.....Ik ben nieuwschierig !! Ik laat jullie het weten...
Niet doen! Zonde van je geld, echt waar! Laat het ergens anders doen.
Enige tijd geleden heb ik de Brazilian Keratine gekocht bij Ekstence Woubrugge op Marktplaats en ben super tevreden. Deze keratine doet echt wat het belooft; mijn haar is nog nooit zo mooi geweest. Glanzend, pluisvrij en zo zacht als zijde. Er zijn nu 4 maanden voorbij en ik ga het weer bestellen want het is helemaal niet duur en makkelijk zelf te doen. Kan het iedereen aanraden. groetjes, Joyce
Hallooo! ik zie hier een hoop verschillende berichten staan over een keratinebehandeling.. Ik zou iedereen toch aanraden om jezelf goed te laten informeren! Ik heb een gratis keratinebehandeling gekregen van mijn vriend van Keratherapy. Hij had zich hierin verdiept(schat ) en kwam erachter dat er veel nadelen aan keratinebehandelingen zitten die je in eerste instantie niet ziet.

Wanneer er formaldehyde inzit bijv.. superslecht voor je!! Staat heel het internet vol mee over hoe schadelijk die stof is.. Ongelooflijk dat ze het nog mogen verkopen! Daarnaast moet je ook kijken naar de inwerkperiode.. Van mij had het niet gehoeven als ik 3 dagen niks met mn haren zou mogen hoor..

Maargoed! De behandeling die ik kreeg is super verlopen, was een behandeling waarbij het haar gelijk klaar was! Dus 2 uurtjes later liep ik weer naar huis en mocht ik het al gelijk wassen als ik dat wilde. Is nu 3,5 maand geleden en het resultaat is nog steeds super! kan tot zo'n vijf maanden blijven is me verteld!

Dus mijn tip: Laat je goed informeren! Het werkt ook bij iedereen anders denk ik, maar ik zou zeker aanraden om keratherapy in overweging te nemen wanneer je jezelf er toch in verdiept! De kappers krijgen allemaal verplicht training voordat ze dit merk mogen gebruiken(volgens mijn vriend zn research hihi), dus aan de behandeling hoef je ook niet te twijfelen!

Nou als er vragen zijn of ik iemand kan helpen hoor ik het graag
Welk merk/ product heb je gebruikt visitor?
Keratherapy heet het merk! www.keratherapy.nl

Ga jij ook een behandeling laten doen?
Waar je misschien ook naar moet vragen is of ze een certificaat hebben! De mijne had er een speciale training voor gehad..

Waarschijnlijk kan elke kapper het wel.. maar is toch fijn voor het vertrouwen
quote:jojohanna schreef op 09 augustus 2012 @ 21:50:

[...]

Dacht je dat er niet eerst contact geweest was met dahlia, ze houdt de boot af, een service verlenende kapper zou de klant een voorstel doen, but missy dahlia die al meer dan 600 keratinebehandelingen gedaan heeft x¤175,--, heeft aan 2 of meer ontevreden klanten geen boodschap. Ik heb het in mijn uitgaveboekje vermeld als lost ¤175,--

Hoi Jojo ,

Het lijkt me net of je Dahlia silky Hair de das om wil doen. Volgens mij weet iedereen dat Keratine niet je haar kroes kan maken. Vooral als je zelf al kroes haar hebt. Misschien heb je na de behandeling gebruik gemaakt van een relaxing treatment. Dit is erg schadelijk voor je haar en het maakt je haar inderdaad pluizig en droog.

Maar als jij zelf zegt dat van de 600 behandelingen die ze gedaan heeft er maar 2 personen zijn die niet tevreden zijn dan verdiend ze een pluim want waarschijnlijk ligt het aan de 2 personen zelf dat ze niet tevreden zijn met het resultaat. Het kan ook zijn dat jullie 2en er gewoon gebruik van willen maken

Als ik hoor dat deze dame 598 behandelingen naar tevredenheid heeft uitgevoerd dan zou ik graag bij haar mijn behandelingen willen uitvoeren.

Het is erg laag om mensen hier door middel van een forum af te kraken.

Stop met de negativiteit hier op het forum want je irriteert iedereen!
Hallo allemaal,

Ik ben Evelien30, ik heb beloofd om jullie te vertellen wat mijn opinie is over de behandeling bij Dahlia Silky Hair.

Aan de telefoon kreeg ik al een vriendelijke indruk van haar. Ik heb een afspraak gehad en ik ben zeer tevreden.

Ze is een aardig en professioneel mens. Tijdens de behandeling heeft Dahlia goed uitgelegd wat ze ging doen en wat ik ervan kon verwachten. Ze heeft mijn haar plukje voor plukje behandeld. Ze neemt de tijd en geniet van haar werk. Ze zorgde ook voor een hapje en drankje. Goede waar voor je geld!
Bedankt Evelien30 wat jij hebt geschreven is gelijk aan mijn ervaring met Dahlia, het was een zeer prettige ontmoeting en zij is zeer professioneel en een aardig persoon ze geeft een hele goede voorlichting over wat de behandeling inhoud.Je voelt je als klant heel belangrijk.

JA, Ik ben zeer tevreden over de behandeling en de resultaten.

Ga ga ga zonder twijfelen...de naam zegt het al Dahlia,.... Silky Hair en mijn haar is echt mooi silky hair. Dank je wel Dahlia en tot de volgende afspraak.

Hallo allemaal,

Ik ben Evelien30, ik heb beloofd om jullie te vertellen wat mijn opinie is over de behandeling bij Dahlia Silky Hair.

Aan de telefoon kreeg ik al een vriendelijke indruk van haar. Ik heb een afspraak gehad en ik ben zeer tevreden.

Ze is een aardig en professioneel mens. Tijdens de behandeling heeft Dahlia goed uitgelegd wat ze ging doen en wat ik ervan kon verwachten. Ze heeft mijn haar plukje voor plukje behandeld. Ze neemt de tijd en geniet van haar werk. Ze zorgde ook voor een hapje en drankje. Goede waar voor je geld!
Ik heb ervaring mee! Ik heb het namelijk 2 jaar geleden gedaan! Het resultaat was onwijs gaaf! Hoewel het prijzig is heb ik toch een half jaar gemerkt dat door de keratine mijn haar gezonder is geworden (keratine is een component van je haar) en dus een echte aanrader!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven