Iets anders willen met mijn haar maar wat?
zaterdag 28 december 2019 om 21:04
Ik vind mijn naar nu heel saai. Het is fijn, stijl en glad. Dus ik kan er ook niet veel mee. Krullen blijven niet zitten want het zakt snel uit doordat het zwaar is.
Nu zit ik te denken aan de bangs van Dakota Johnson. Het staat haar geweldig en ik denk dat ik het ook wel kan hebben alleen is dat weer niet praktisch want ik sport veel. En met een pony is dat niet heel erg handig.
Verven wil ik niet behalve highlights. Kort om ik maak het mijzelf erg lastig. Nu zijn er natuurlijk ergere dingen op de wereld en is dit geen probleem.
Wat voor kapsel hebben jullie? Ervaren jullie problemen met een pony tijdens het sporten?
Nu zit ik te denken aan de bangs van Dakota Johnson. Het staat haar geweldig en ik denk dat ik het ook wel kan hebben alleen is dat weer niet praktisch want ik sport veel. En met een pony is dat niet heel erg handig.
Verven wil ik niet behalve highlights. Kort om ik maak het mijzelf erg lastig. Nu zijn er natuurlijk ergere dingen op de wereld en is dit geen probleem.
Wat voor kapsel hebben jullie? Ervaren jullie problemen met een pony tijdens het sporten?
zaterdag 28 december 2019 om 21:06
Ik ervaar problemen met een pony wegens de kruin op mijn haargrens bovenop mijn voorhoofd.
Het blijft kortom niet zitten bij me.
Dus heb wel kortere lokken maar geen pony.
Dat zou je ook eens kunnen proberen is ook minder definitief. En met sporten makkelijk vast te zetten met speldje of in te vlechten.
Dat zou je ook eens kunnen proberen is ook minder definitief. En met sporten makkelijk vast te zetten met speldje of in te vlechten.
zaterdag 28 december 2019 om 21:08
Natuurlijk een lok! Had ik nog niet bij nagedacht. Dat is ook een goeie!Hobbelster schreef: ↑28-12-2019 21:06Ik ervaar problemen met een pony wegens de kruin op mijn haargrens bovenop mijn voorhoofd.
zaterdag 28 december 2019 om 21:11
zaterdag 28 december 2019 om 21:15
Ik heb al highlights! Ik moet weer even nieuwe laten zetten.Hobbelster schreef: ↑28-12-2019 21:11Als je highlights laat zetten wordt je haar ook wat stugger en droger en blijven krullen er beter in zitten.
Dat zou je kunnen overwegen. Dat je ze overal laat zetten en niet alleen bovenop.
Deed ik eerst ook altijd. Nu verf ik al jaren niet meer en heeft mij haar ineens natuurlijke slag gekregen.
zaterdag 28 december 2019 om 21:16
Ik denk dat ik maar voor de lokken ga! Zien er leuk uit! Die money pieces moest ik even googelen haha. Ik ga weer voor nieuwe highlights.
zaterdag 28 december 2019 om 21:47
En dit jalollypopje schreef: ↑28-12-2019 21:22Vraag advies aan je kapper. Het is diens vak, dus die kan je ook advies geven over wat je staat en wat mogelijk is met je haar.
zaterdag 28 december 2019 om 22:33
Ja dat sowieso naturlijk.lollypopje schreef: ↑28-12-2019 21:22Vraag advies aan je kapper. Het is diens vak, dus die kan je ook advies geven over wat je staat en wat mogelijk is met je haar.
zaterdag 28 december 2019 om 22:38
Je haar is fijn, maar krullen zalken snel uit omdat het te zwaar is. Die twee spreken elkaar tegen.
Een schuine pony? Ik heb een rechte pony gehad die vrij lang was, die kon ik ook aan de zijkant vegen en dan was het een schuine pony. Met sporten even een speldje erin om het uit het gezicht te houden.
Een schuine pony? Ik heb een rechte pony gehad die vrij lang was, die kon ik ook aan de zijkant vegen en dan was het een schuine pony. Met sporten even een speldje erin om het uit het gezicht te houden.
zaterdag 28 december 2019 om 22:44
Mijn haar is fijn, maar het is zwaar omdat het veel haar is. Die was ik vergeten te melden.Zanahoria schreef: ↑28-12-2019 22:38Je haar is fijn, maar krullen zalken snel uit omdat het te zwaar is. Die twee spreken elkaar tegen.
zondag 29 december 2019 om 13:01
Alleen moet je het daarna niet meer willen verven met synthetische verf want dan slaat je haar groen uit en met pech breekt het in grote stukken af.swaentje71 schreef: ↑28-12-2019 21:46Van henna wordt je haar ook wat voller en stugger. En is veel gezonder voor je haar. (Kan ook in blondtinten of bruin, niet alleen rood)
zondag 29 december 2019 om 21:36
Nah, ik vind highlights mooier. Maar dankje wel.
zondag 29 december 2019 om 22:42
Ho, wacht even.... is dít Dakota Fanning?!?!RegretteRien schreef: ↑29-12-2019 22:39Stijl en fijn, check. Even voor het beeld: Dakota Fanning --> zo?
Want dit, versterkt door de textuur van je haar lijkt me vrij lijzig. De kortere variant vind ik leuker.
![]()
zondag 29 december 2019 om 22:52
Fieuw, ik dacht even dat er iets ernstig mis was met mijn ogen. Ik vind allebei de Dakota’ s hele mooie dames met een zachte uitstraling.RegretteRien schreef: ↑29-12-2019 22:51Ach stik, ik heb op Dakota Fanning gezocht, maar inderdaad, andere Dakota. Snorry. Wel een leukere vrouw om te zien.![]()
Verder kunnen highlights je heel erg opfrissen! Money pieces staan ook leuk.