Mode & Beauty alle pijlers

ik ben ongelukkig.

29-02-2012 01:22 143 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, ik zou m'n verhaal aan jullie vertellen..

Ik ben 25 jaar oud, ik ben 2 jaar geleden getrouwd met de mooiste en liefste man van de wereld (28jr), we hebben 2 kinderen allebij gezond een jongen en een meisje. 4 jaar geleden zijn wij de gelukkige geweest om 15 miljoen euro te winnen bij de postcode loterij. we hebben het dus zeker niet slecht daarnaast werk ik als model en is mijn man advocaat we wonen in een vila alles er op en dr aan. Maar er is een probleem ik ben niet gelukkig! Ik weet niet wat ik moet doen en ik weet dat ik dankbaar moet zijn met de dingen die ik heb maar ik zie het allemaal niet meer zitten het lijkt wel alsof het leven geen uitdagingen meer heeft! Ik heb alles al gedaan ben overal al geweest, ik heb alles.

Ik weet het gewoon niet meer.
grapjas, probeer t nog een keer morgen vanaf uur of 9. Succes!
Waarom ga je niet wat met jezelf doen? Eens praten met een psycholoog ? Een ander doel zoeken dan huis en uiterlijk?

Wat zegt jouw man als je het hier over hebt?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik zou John Williams bellen.
Waarom nog werken als je en 15 mln op de bank hebt staan en je man is advocaat.....
Waarom niet?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Of de helft aan mij geven :-)
quote:louisavuitton schreef op 29 februari 2012 @ 01:34:

Waarom nog werken als je en 15 mln op de bank hebt staan en je man is advocaat.....haha, als je ooit van de een op andere dag zoveel geld hebt zou jij dan stoppen met je studie die je volgt? Het leven gaat gewoon verder. Ik heb 2 kinderen en wil dat ze opgroeien met werkende ouders om hun heen. Moeten we niks gaan doen de hele dag? daar wordt je echt niet gelukkig van geloof mij!
Kan je wat duidelijker zijn? Ik zie het probleem niet zo.
Waarom zet je dit topic onder Mode & Beauty?

Anyway, het is een prachtig verhaal maar ... ik geloof er geen ene hol van.

"Mevrouw, u bent rijk, ik heb honger, 'n kruimeltje droom, alstublieft" (citaat A. Baillon). Maar dat zit er niet in, integendeel u klopt onder andere bij paupers aan voor inspiratie en toekomstbeelden.
quote:Enn schreef op 29 februari 2012 @ 01:28:

Waarom ga je niet wat met jezelf doen? Eens praten met een psycholoog ? Een ander doel zoeken dan huis en uiterlijk?

Wat zegt jouw man als je het hier over hebt?

Mijn man weet dit niet, die wil ik hier niet mee confronteren hij is gelukkig staat op met een lach ik wil niet dat mijn gevoel zijn leven bellemert.

Ik ben ook met andere dingen bezig ik volg verschillende cursussen ik hou van wandelen maar op een of andere manier ben ik gewoon niet gelukkig.....
Maar je weet dus heel goed waar je niet gelukkig van wordt?

Vertel waar ga je wel gelukkig van worden?
Waarom vertel je niet wat je vindt en voelt aan je partner?
quote:Enn schreef op 29 februari 2012 @ 01:43:

Waarom vertel je niet wat je vindt en voelt aan je partner?

Ja, misschien moet ik eens goed met hem gaan praten.

Het is gewoon moeilijk!
Wat is moeilijk? Het leven is niet alleen maar zonneschijn en tevredenheid. Als je daar nou eens start met denken? Wat verwacht je van het leven? Hoe zou jij je volgens jezelf moeten voelen dan?
Oh Enn; model & advocaat, 2 kids, 15 miljoen op de bank?
Misschien moet je je minder met uiterlijkheden bezighouden en meer met wat er in de samenleving gebeurd. Je lijkt een beetje opgesloten te zitten in de glamourwereldje.

Ga vrijwilligerswerk doen bij bv dak- en thuilozen of de voedselbank. Misschien dat je zo je eigen wereldje wat meer gaat waarderen.

En sorry voor mijn wat kinderachtige opmerking daarnet. Dacht even dat je post fake was. Het is een beertje "too good to be true".
quote:hekje schreef op 29 februari 2012 @ 01:55:

En jong !!

Dat maakt het nog aannemelijker!
Ik weet dat mensen ongelukkig kunnen zijn terwijl ze alles hebben, maar tóch voelt dit als een belediging voor mensen die dit allemaal niet hebben. Ook voor mezelf.

Je hebt de middelen, je kan in principe doen wat je wil, daag jezelf uit, of beter nog; doe iets voor de minderbedeelden. Wedden dat je daar gelukkiger van wordt.
quote:hekje schreef op 29 februari 2012 @ 01:55:

Sja hekje, en dan is alles okay?

Misschien vergis ik me idd.

Misschien niet.

Hoe dan ook , so be it.
Wel het perfecte verhaal voor "het mooiste meisje van de klas "
@TO: Probeer eens een aantal vragen die je hier gesteld zijn te beantwoorden. Maakt niet uit wat je tikt, het is misschien een start.
Ja, je bevindt je in materieel opzicht in een gezegende positie. Maar blijkbaar gaat het spreekwoord 'geld maakt niet gelukkig' voor jou ook op.

Dat je, vanwege je financieel gelukkige omstandigheden, niet ongelukkig zou mogen zijn vind ik onzin. Je voelt je niet gelukkig en daar zal je ongetwijfeld een goede reden voor hebben. Ik vraag me alleen af of je jezelf bewust bent van de reden (of redenen) die ten grondslag liggen aan je ongelukkige gevoel.

Zit het in de relatie met je echtgenoot? Krijg je niet wat je nodig hebt om je geliefd te voelen en om van hem te kunnen houden?

Zit het in de relatie met je kinderen? Zit het in de relatie met familie / vrienden? Heb je genoeg contacten buiten je gezin die echt iets voor je betekenen, waar je jezelf kunt zijn, waar je verbinding voelt? Of ontbreekt het daaraan?

En verder, naast het zorgen voor je kinderen en voor je man, heb je het gevoel dat je geinspireerd wordt door je werk? Prikkelt het je, daagt het je uit? Vindt je het interessant, kan je je ontwikkelen?

Heb je een doel in je leven, iets waar je in gelooft, dingen die je echt van binnen belangrijk vindt en waar je je steentje aan probeert bij te dragen? Vindt je het belangrijk om de wereld een klein beetje beter te maken? Ben je je bewust van wat je in potentie zou kunnen betekenen door de financiele positie waar je je in bevindt? Dat je de wereld een stukje beter zou kunnen maken als je je geld op de juiste manier inzet?

Je kunt trouwens ook zonder je geld er direct aan te besteden, de wereld beter maken. Geef wat van je tijd aan bejaarden, of verstandelijk of lichamelijk gehandicapten, of aan dieren in het dierenasiel, ga collecteren voor het goede doel, ga Nederlands spreken met allochtonen die Nederlands moeten leren, er is zoveel goeds te doen met een beetje tijd! Als je naar een vrijwilligerscentrale gaat hebben ze ongetwijfeld tientallen projecten waar je iets mee kunt.

En als dat het allemaal niet is, dan loop ik zelf ook nog met een geweldig idee voor een goed doel rond.
quote:Enn schreef op 29 februari 2012 @ 01:58:

[...]

Sja hekje, en dan is alles okay?

Misschien vergis ik me idd.

Misschien niet.

Hoe dan ook , so be it.

Sorry, je hebt gelijk. Iedereen reageert zoals ie reageert hier.

So be it

Vind jouw bijdrage vaak nogal veel hout snijden, kwam wat zonde over in dit geval. Maar weet ook niet hoe het zit inderdaad.
@...

Eigenlijk ben ik helemaal niet zoveel bezig met me uiterlijk en het geld dat op de bank staat, ja ik doe modellen werk maar al vanaf mij 15de en ja het geld is makkelijk maar het is niet dat we alles maar uitgeven en spenderen.

(Het gaat er eigenlijk meer om dat ik me gewoon weer gelukkig wil voelen! en ik ga er zeker over praten nu en stoppen met doen alsof ons leven helemaal perfect is want geloof me ik ben veel liever gelukkig, echt gelukkig en dan maar geen geld en geen mooi uiterlijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven