Mode & Beauty alle pijlers

Ik zou wel een Drag Queen willen zijn

14-03-2020 20:12 62 berichten
Lijkt me zo geweldig.
De kleding en pruiken heb ik al, de make up moet ik nog leren.

Wie herkent dit?
Of is het een echte nogo?

nogo?

Totaal aantal stemmen: 33

noga (15%)
ja (24%)
nee (61%)
Ik heb er dus een in huis en vind het fantastisch komen ook andere drags hier over de vloer en voornamelijk vrouwen .
Mijn ava is ook mijn zoon hij doet wat meer realistische drag dus niet altijd enorme lippen etc
Wat gaaf! Ik vond het ook altijd al een heel mooi oog.
Ik zou graag meer willen zien, maar snap de privacy.
Als ik toch een zoon zou hebben... ik ben jaloers op jou nu.

Ik heb een paar jaar terug regelmatig contact gehad met iemand en die heeft me supergave foto's toegestuurd.
Van afspreken is het nooit gekomen.
Hobbelster schreef:
15-03-2020 20:43
Herkenbaar, hoewel ik niet per sé drag zou willen zijn. Maar meer algemeen wel qua verkleden en schminken.
De grime, pruiken, kostuums, heerlijk! Ik zou er ook zó m’n hobby van maken als ik meer mensen kende die dat ook zo leuk vinden. Maar dan beland je al snel in een fanatieke Elf Fantasy Fair achtige omgeving en dat is me te fanatiek. Ik vergaap me maar aan de plaatjes dan.
EFF vind ik ook heel mooi en wilde me daar jaren geleden op storten. Maar is niks van gekomen.
Had een paar hele mooie Lolitajurken, maar die heb ik weer ongedragen verkocht. Spijt van!
Gheghe ja ik heb ook wel spijt vane en aantal kledingstukken die ik heb weggedaan. Maar ik had ze nu anders toch niet meer gepast.

Zullen we een verkleed- en schminck clubje oprichten ;-D
Of je dan drag of lolita of whatever bent / wilt zijn - kan allemaal in de schmink club.
Zelf ben ik weg van burlesque met name Dita von Teese prachtig zowel make-up als haar stijl .
Marie Antoinette drag stijl en burlesque in nude of pasteltinten vind ik heel mooi.
Plaatjes kan ik nu niet toevoegen, want kan niet echt met een touchepad overweg en de muis ligt beneden.

Nu nog even snel een aflevering kijken en dan slapen. Morgen plaatjes.
Alle reacties Link kopieren
Hobbelster schreef:
15-03-2020 21:43
Zullen we een verkleed- en schminck clubje oprichten ;-D

Gezellig :cheer2:
Het was Cucu die haar corset op ze kop aanhad.

Afbeelding

Afbeelding
Dus ik heb daar al mijn make up op zitten smeren en wil eindigen met mijn GlamLash dramatic volumizing mascara, en hoe dramatisch, is hij uitgedroogd!

Ik heb het nog niet onder de hand. De prittstift op mijn wenkbrauwen zorgde ervoor dat de wenkbrauwpotlood veel te vet werd en zo de boel te breed uitvloeide.
En verder moet ik nodig wat fillers wil het echt mooi glad zijn.
Dus er staat nu eerst wat anders op mijn to do drag list.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft (de zoon van) Yildizlar tips over make-up?

Volgens mij moet je het meer in professionele schmink zoeken dan bij de Douglas.

Ik begreep dat Kryolan veel wordt gebruikt.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Snoesje666 schreef:
16-03-2020 22:17
Misschien heeft (de zoon van) Yildizlar tips over make-up?

Volgens mij moet je het meer in professionele schmink zoeken dan bij de Douglas.

Ik begreep dat Kryolan veel wordt gebruikt.
Ja kryolan gebruikt hij zeker veel maar ook de reguliere make-up Jeffree Star , norvina van ahb etc . Kryolan is meer omdat je als man ook baardgroei etc weg moet werken . Dat hoeft als vrouw weer niet natuurlijk .
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
15-03-2020 20:45
Rougje mijn zoon is Drag :)
:woa: :flirting: :flirting: geweldig
Relax we're all crazy, it's not a competition

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven