Mode & Beauty alle pijlers

In de winter dragen we weer maillots, panty's & kousen

04-11-2011 13:20 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat dragen jullie onder rokjes/jurkjes in de winter? Panty, maillot, kousen? En welke kleur?



Ik draag eigenlijk nooit panty’s: je billen lijken er groter in (worden een geheel ) en de tailleband is altijd zo strak en hoog. De enkele keer dat ik wel een panty draag, rol ik de tailleband terug naar heuphoogte, maar dat zie je onder sommige stoffen dan weer zitten.



Het liefst draag ik kousen dus. Holdups. Blijven altijd prima zitten bij mij (Kuhnert, Mystique 20 den.). Ik vind ze ook sexier dan panty’s en maillots. Soms is dat gewoon even nodig



Qua kleur vind ik zelf huidkleurige kousen het mooist (maar dan wel mat). En ook wat sexier dan zwarte kousen. Ik vind het zelf, maar ik geloof dat mannen dat ook vinden. Ik draag er dan evt nog kniekousen/overknees bij.

(Niemand vindt maillots sexy, denk ik, maar ja: wel wat warmer dan 20 den. Kousen natuurlijk )



Ben benieuwd wat jullie het mooist vinden en/of het liefst dragen en waarom!
Alle reacties Link kopieren
ik draag bijna altijd van die dikke huidkleurige pantys

dat zijn die pantys die meestal gedragen worden door bejaarde dames maar dat vind ik mooi
Alle reacties Link kopieren
quote:thee schreef op 04 november 2011 @ 14:19:

[...]





Mijn favoriet in huidskleur (echt mooier bij sommige van mijn jurkjes) blijft de 15 den. van Zeeman, iets van euro 1,29Is ook mijn favoriet, echt heel mooi. Had hem ooit aan en toen zei een man die zelf een winkel heeft die dure panties verkoopt "wat heb jij een mooie panty aan". Toen ik vertelde dat hij van de Zeeman is en wat hij kost was hij echt verbaasd.
Alle reacties Link kopieren
op internet ergens kan je mooie 60 dennier panties kopen in huidkleur

vroeger al vond ik dat ijvrouwen op een of andere manier heel mooi en nu draag ik ze zelf ook , bijna elke dag wel
Hier draag ik in de winter altijd maillot's en dan vaak grijs of zwart of 1 van die kleuren met een kleurtje erbij. en dan hogere laarzen eronder. In de zomer een legging met ballerina's of voor werk soms birkenstocks eronder. Of ik draag gewoon alleen een onderbroek lol, maar niet als ik moet werken want dan moet ik regelmatig bukken.
matthijsse: Volgens mij weet iedereen hier nu wel dat jij een man bent die oma panty's draagt, plus bijpassende bh - want zoals je zelf zegt " ik draag namelijk altijd de behas die de meeste vrouwen hier kwalificeren als ouderwetse oma bha" Dus eigenlijk ben je een man die zich als een oud omaatje kleed, , zo lang je niet mijn man bent, prima, moet je zelf weten. Maar waarom je dat steeds moet melden en oude topics omhoog moet halen?

Kon me tot nu toe inhouden, maar ik krijg een Didi (van Dexters laboratory) gevoel bij jou "That's all you can say! That's all you can say! "
Alle reacties Link kopieren
Kousen/holdups vind ik te koud.

's Winters draag ik dikke panties. Effen of met een print.

's zomers dunne zwarte, anthraciet of huidkleurige panties. Die kleur heeft geloof ik diamant. Maar als het maar enigszins kan, blote benen (met zelfbruiner).

Panties kunnen me niet hoog genoeg zitten! Ik haal ze het liefst tot mn oksels op. Heuphoogte vind ik vreselijk, dat zakt toch vreselijk af?
Alle reacties Link kopieren
Maillots draag ik nooit, ik vind dat het dikker doet ogen bij mezelf. Kousen ga ik niet aan beginnen naar mijn werk en bovendien ook te koud. Ik draag dus dikke panty's. Ik draag overigens altijd vrij dikke panty's en zodra het kan blote benen.



Hele dunne panty's en huidkleurige panty's vind ik vrijwel altijd ordinair staan of doorslaan naar de andere kant en dus oma-achtig. Als ik ga stappen zie ik ook zo vaak van die meisjes met een plak plamuur op hun gezicht, te dun jasje, plastic ogende hakken en dan die verdomde huidkleurige panty.. Aangezien dat mijn associatie is met huidkleurige panty's krijg je mij met geen stok in zo'n ding, sorry.



Mijn kleurenpalet is vrij beperkt: Heel veel zwart, donkerblauw, felblauw, (donker)grijs, (donker)paars, een paar printjes die ik nooit draag en een paar gouden die ik eigenlijk ook nooit draag maar die ik toch nooit kan laten liggen in de winkels met de feestdagen .
Alle reacties Link kopieren
ik vind het heerlijk om weer dikke huidkleurige pantys te kunnen dragen
in damesschoenen ik draag altijd 60 den en niet dunner
de oma look staat mij wel aan
...
anoniem_63ed2e0ad2db9 wijzigde dit bericht op 15-09-2018 21:10
Reden: oud topic
99.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
oud topic , nou en?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven