ingegroeide haren
donderdag 3 september 2015 om 12:32
vrijdag 4 september 2015 om 12:59
Zoals al gezegd, regelmatig scrubben.
Ik laat mij altijd waxen en als ik niet regelmatig scrub heb ik ook veel ingegroeide haartjes. (wat ook logisch is want haartjes worden zo zacht dat ze niet meer goed naar buiten kunnen groeien en dus onderhuids blijven.)
Ik scrub alleen niet de avond van te voren of direct de dag er na omdat dat voor mij te gevoelig is. Wel spuit ik er dan iets over wat de huid zachter maakt en ingegroeide haren beetje tegen gaat. Zoiets als wat tickel stuurde maar dan ander merk, Betty wax ofzo.
Ik laat mij altijd waxen en als ik niet regelmatig scrub heb ik ook veel ingegroeide haartjes. (wat ook logisch is want haartjes worden zo zacht dat ze niet meer goed naar buiten kunnen groeien en dus onderhuids blijven.)
Ik scrub alleen niet de avond van te voren of direct de dag er na omdat dat voor mij te gevoelig is. Wel spuit ik er dan iets over wat de huid zachter maakt en ingegroeide haren beetje tegen gaat. Zoiets als wat tickel stuurde maar dan ander merk, Betty wax ofzo.
vrijdag 4 september 2015 om 15:44
Wat tickel zegt, dat pfb vanish is wereldspul. Moet ik ook weer eens kopen, dat scheelde alles. Het is een soort van deorollertje met een goedje dat je op de onthaarde streek rolt direct na het ontharen. De rode puntjes blijven uit, ingegroeide haartjes ook en bultjes krijg je ook niet meer.
Bedankt Tickel, ik was het bestaan van dit wondermiddel vergeten!
Bedankt Tickel, ik was het bestaan van dit wondermiddel vergeten!
vrijdag 4 september 2015 om 16:46
quote:Katherina schreef op 04 september 2015 @ 15:44:
Wat tickel zegt, dat pfb vanish is wereldspul. Moet ik ook weer eens kopen, dat scheelde alles. Het is een soort van deorollertje met een goedje dat je op de onthaarde streek rolt direct na het ontharen. De rode puntjes blijven uit, ingegroeide haartjes ook en bultjes krijg je ook niet meer.
Bedankt Tickel, ik was het bestaan van dit wondermiddel vergeten!YW
Bedankt Tickel, ik was het bestaan van dit wondermiddel vergeten!YW
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zaterdag 5 september 2015 om 11:08
ik had precies het zelfde toen ik nog met een epileer apparaat me benen deed. Toen hoorde ik van vrouwen die in hars salons werken, dat epileer apparaat ingegroeide haartjes veroorzaakt. Ze zeiden dat harsen beter was en natuurlijk scrubben. Ik ben inmiddels haarbrij geflitst, waardoor ik bijna nergens mee haar heb op me lichaam. Alleen een paar kleine haartjes op me arm, en die haal ik dus weg met z'n epileer apparaat. Nu heb ik op mijn armen ook ingegroeide haartjes en het komt gewoon door dat apparaat.
Ik heb alles met laser weg gehaald. heeft me een fortuin gekost, maar nu voel ik me verlost van alles. heb geen omkijk mee naar. Heerlijk!
Ik heb alles met laser weg gehaald. heeft me een fortuin gekost, maar nu voel ik me verlost van alles. heb geen omkijk mee naar. Heerlijk!