Mode & Beauty alle pijlers

ingegroeide haren

03-09-2015 09:38 15 berichten
Iemand tips tegen ingegroeide haren?als ik epelieer met de epilady heb ik na enkele dagen tot weken tig ingegroeide haren. Vind het fijn dat de haren lange tijd wegblijven maar iedere keer die ingegroeide haren weerhoudt me om te epileren
Alle reacties Link kopieren
Scrubben.
Komt ook door het dragen van strakke kleding.

Maar remedie: scrubben inderdaad.
Scrubben voor het epileren.. en ook paar dagen daarna
http://www.pfbvanish.nl/
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Bij mij werkte IPL heel goed! Duurt even maar uiteindelijk scheelt het een hoop gedoe!
Zoals al gezegd, regelmatig scrubben.

Ik laat mij altijd waxen en als ik niet regelmatig scrub heb ik ook veel ingegroeide haartjes. (wat ook logisch is want haartjes worden zo zacht dat ze niet meer goed naar buiten kunnen groeien en dus onderhuids blijven.)

Ik scrub alleen niet de avond van te voren of direct de dag er na omdat dat voor mij te gevoelig is. Wel spuit ik er dan iets over wat de huid zachter maakt en ingegroeide haren beetje tegen gaat. Zoiets als wat tickel stuurde maar dan ander merk, Betty wax ofzo.
Wat tickel zegt, dat pfb vanish is wereldspul. Moet ik ook weer eens kopen, dat scheelde alles. Het is een soort van deorollertje met een goedje dat je op de onthaarde streek rolt direct na het ontharen. De rode puntjes blijven uit, ingegroeide haartjes ook en bultjes krijg je ook niet meer.

Bedankt Tickel, ik was het bestaan van dit wondermiddel vergeten!
quote:Katherina schreef op 04 september 2015 @ 15:44:

Wat tickel zegt, dat pfb vanish is wereldspul. Moet ik ook weer eens kopen, dat scheelde alles. Het is een soort van deorollertje met een goedje dat je op de onthaarde streek rolt direct na het ontharen. De rode puntjes blijven uit, ingegroeide haartjes ook en bultjes krijg je ook niet meer.

Bedankt Tickel, ik was het bestaan van dit wondermiddel vergeten!YW
“Don’t look back – you’re not going that way.”
ik had precies het zelfde toen ik nog met een epileer apparaat me benen deed. Toen hoorde ik van vrouwen die in hars salons werken, dat epileer apparaat ingegroeide haartjes veroorzaakt. Ze zeiden dat harsen beter was en natuurlijk scrubben. Ik ben inmiddels haarbrij geflitst, waardoor ik bijna nergens mee haar heb op me lichaam. Alleen een paar kleine haartjes op me arm, en die haal ik dus weg met z'n epileer apparaat. Nu heb ik op mijn armen ook ingegroeide haartjes en het komt gewoon door dat apparaat.

Ik heb alles met laser weg gehaald. heeft me een fortuin gekost, maar nu voel ik me verlost van alles. heb geen omkijk mee naar. Heerlijk!
quote:Tickel schreef op 04 september 2015 @ 16:46:

[...]

YW Die moest ik even googlen hoor.
Waar kun je PFB vanish kopen? Ik ben al bij de DA drogist geweest (had gelezen dat het daar verkocht werd) maar helaas niet gevonden. Alleen online verkrijgbaar?
Heb een scrubhandschoen gekocht en scrub iedere avond onder de douche. Dus met dank aan jullie geen ingegroeide haren meer!

Pfd vanish ook gekocht tegen de rode bultjes bij de bikinilijn deze zijn er ook niet meer
quote:Jansje36 schreef op 06 september 2015 @ 11:59:

Waar kun je PFB vanish kopen? Ik ben al bij de DA drogist geweest (had gelezen dat het daar verkocht werd) maar helaas niet gevonden. Alleen online verkrijgbaar?Hier hebben ze het bij de dio drogist.
Scrubben schubben het liefst elke dag. Binnen een paar weken is alles los en ben je ervanaf!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven