Inspiratie werkkleding
donderdag 6 september 2018 om 22:22
Ik zoek inspiratie voor variatie in mijn werkkleding.
ik moet verplicht een broek en stevige schoenen aan. Dat mogen gympen zijn of laarzen met een platte hak maar iets anders is niet een optie.
Lange broek dus altijd en vanwege lage temperatuur draag ik meestal een warme trui of twee lagen met lange mouwen.
Wollen kleding draag ik eigenlijk niet want zonde als er vlekken inkomen die ik niet meer eruit krijg.
Nu blijf ik een beetje hangen in de spijkerbroek sweater idee en ik zou graag eens wat anders aantrekken. Makkelijk, comfortabel, warm maar toch vrouwelijk.
ik moet verplicht een broek en stevige schoenen aan. Dat mogen gympen zijn of laarzen met een platte hak maar iets anders is niet een optie.
Lange broek dus altijd en vanwege lage temperatuur draag ik meestal een warme trui of twee lagen met lange mouwen.
Wollen kleding draag ik eigenlijk niet want zonde als er vlekken inkomen die ik niet meer eruit krijg.
Nu blijf ik een beetje hangen in de spijkerbroek sweater idee en ik zou graag eens wat anders aantrekken. Makkelijk, comfortabel, warm maar toch vrouwelijk.
donderdag 6 september 2018 om 22:56
Ja moet echt een broek zijn. Legging kan wel dat is toch net wat dikker dan een panty. Ik draag nu in de zomer eigenlijk een jeans met gympen. Of een andere makkelijke broek. Dan een trui, soms nog een shirt met lange mouwen eronder. Of een shirt met lange mouwen en een sweatvest. In de winter heb ik stevige veterlaarzen of timberlands.
Dan eigenlijk altijd jeans of in grijs of in blauw. En dan eigenlijk altijd een ondershirt met lange mouwen dn dan een warme trui en dan neem ik nog wel eens een extra fleece vest mee.
En nee ik werk niet in een vriezer
Dan eigenlijk altijd jeans of in grijs of in blauw. En dan eigenlijk altijd een ondershirt met lange mouwen dn dan een warme trui en dan neem ik nog wel eens een extra fleece vest mee.
En nee ik werk niet in een vriezer
donderdag 6 september 2018 om 22:56
https://www.zara.com/nl/nl/dames-broeken-l1335.html
Zat andere broeken die kunnen met een - nette - trui
Zat andere broeken die kunnen met een - nette - trui
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 6 september 2018 om 22:57
Je zou ook allerlei leuke kleuren gympen kunnen doen in combinatie met een bijpassend accessoire? Misschien nagellak, armband, iets in je haar, je shirt dat onder je labjas zichtbaar is?
En dan bedoel ik of/of, niet en/en
Dus de ene week rode gympen met rode nagellak en lippenstift ofzo en de andere week blauwe gympen met een blauwe haarband of iets
En dan bedoel ik of/of, niet en/en
Dus de ene week rode gympen met rode nagellak en lippenstift ofzo en de andere week blauwe gympen met een blauwe haarband of iets
aankleefsjaan wijzigde dit bericht op 06-09-2018 22:58
22.17% gewijzigd
donderdag 6 september 2018 om 22:57
Nou zeg, je mag het toch leuk vinden om wat afwisselender / leuker gekleed te gaan dan sneaker - jeans - slobber trui.-Darkside- schreef: ↑06-09-2018 22:54Ja precies. Je bent aan het werk. Of loop je soms een modeshow daar?
Ik werk regelmatig thuis en zie dan (op de leidsters van het kdv na) niemand maar dan zit ik ook niet altijd maar in makkelijke slobberkleding hoor (soms trouwens wel en dat is echt heerlijk dat dat kn. )
Sommige vrouwen willen gewoon wat te kiezen hebben. Vinden ze leuk.
donderdag 6 september 2018 om 22:59
Dit ja. Het is ook niet voor andere maar voor mezelf. De eerste maanden is het wel leuk. Jeans en makkelijke trui maar na een paar jaar wil ik wel eens wat anders aan.Hobbelster schreef: ↑06-09-2018 22:57Nou zeg, je mag het toch leuk vinden om wat afwisselender / leuker gekleed te gaan dan sneaker - jeans - slobber trui.
Ik werk regelmatig thuis en zie dan (op de leidsters van het kdv na) niemand maar dan zit ik ook niet altijd maar in makkelijke slobberkleding hoor (soms trouwens wel en dat is echt heerlijk dat dat kn. )
donderdag 6 september 2018 om 23:02
Ik werk op een werkvloer. Er kunnen chemicaliën vallen dus mooie laarzen pumps etc is niet handig. Ik draag stevige gympen en in de winter laarzen met een wat steviger profiel
Je huid moet beschermd zijn dus geen open schoenen, je moet niet ge snel uitglijden en het moet niet zonde zijn als er vlekken op komen
Je huid moet beschermd zijn dus geen open schoenen, je moet niet ge snel uitglijden en het moet niet zonde zijn als er vlekken op komen
anoniem_157435 wijzigde dit bericht op 06-09-2018 23:04
27.87% gewijzigd
donderdag 6 september 2018 om 23:03
Als het vanwege de warmte echt een broek moet zijn dan is een thermo (fleece) legging wellicht een goede optie. Kun je gewoon onder een jurkje en met laarzen (of sneakers maar dat vind ik persoonlijk geen gezicht) aan.lisbeth schreef: ↑06-09-2018 22:56Ja moet echt een broek zijn. Legging kan wel dat is toch net wat dikker dan een panty. Ik draag nu in de zomer eigenlijk een jeans met gympen. Of een andere makkelijke broek. Dan een trui, soms nog een shirt met lange mouwen eronder. Of een shirt met lange mouwen en een sweatvest. In de winter heb ik stevige veterlaarzen of timberlands.
En nee ik werk niet in een vriezer![]()
Is warmer zelfs dan een broek vind ik in de winter.
donderdag 6 september 2018 om 23:07
Ik vind een jurk met timberlands dan weer geen gezichtHobbelster schreef: ↑06-09-2018 23:03Als het vanwege de warmte echt een broek moet zijn dan is een thermo (fleece) legging wellicht een goede optie. Kun je gewoon onder een jurkje en met laarzen (of sneakers maar dat vind ik persoonlijk geen gezicht) aan.
Is warmer zelfs dan een broek vind ik in de winter.
Heb serieus zitten denken aan dr Martens. Ik vind mezelf alleen wat oud ervoor
donderdag 6 september 2018 om 23:07
ANWB laarzen? Zijn ook regelmatig in de aanbieding en goed te doen qua prijs.lisbeth schreef: ↑06-09-2018 23:02Ik werk op een werkvloer. Er kunnen chemicaliën vallen dus mooie laarzen pumps etc is niet handig. Ik draag stevige gympen en in de winter laarzen met een wat steviger profiel
Verder zul je t denk ik toch moeten hebben van eens variëren qua haardracht en die jas / sjaal/ hoed wat ik al zei. Klinkt idd als een omgeving waar je je mooie kleding niet wilt verpesten. Je kunt natuurlijk ook je aanwennen om zodra je thuis bent, een mooi setje aan te trekken. Maar ja, dan ga je koken en meurt je goeie kleding naar eten
donderdag 6 september 2018 om 23:11
donderdag 6 september 2018 om 23:16
Ik vind het echt geen potje , maar smaken verschillen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 7 september 2018 om 01:50
Waarom wil je dan veranderen? Trek aan wat t meest comfortabel is. Lekker makkelijk juist als je door de week geen moeite hoeft te doen wat kleding betreft.
vrijdag 7 september 2018 om 08:01
En ik vind het onzin. Mag dat?Hobbelster schreef: ↑06-09-2018 22:57Nou zeg, je mag het toch leuk vinden om wat afwisselender / leuker gekleed te gaan dan sneaker - jeans - slobber trui.
vrijdag 7 september 2018 om 08:11
Eh broek van een ander stofje , ik roep maar wat geks, en dus ook eens een ander kleurtje.
Btw als er toch een jas overheen zit dat ziet niemand het toch? Ik zou gewoon iedere dag hetzelfde aantrekken op het werk
vrijdag 7 september 2018 om 08:13
Ik vind die broeken met een streep langs de zijkant erg leuk. En ik zag in de winkels heel veel mooie truien hangen. Geen wol maar wel echt truien en geen sweaters. Een slankvallende broek met wat mooiere trui oogt al heel anders dan een jeans met sweater. Bij de H&M heb ik veel van die truien gezien voor weinig dus als er wat mis mee gaat is dat ook niet het einde van de wereld.
Dikke treggings met een lange sweater vind ik ook leuk. Met laarzen eronder.
Dikke treggings met een lange sweater vind ik ook leuk. Met laarzen eronder.
vrijdag 7 september 2018 om 08:35
https://www.wehkamp.nl/Winkelen/Kenmerk ... 4Aod4ukAkA
ik heb trouwens zo'n model en dan nog zwarte timberlands voor in de winter.
ik heb trouwens zo'n model en dan nog zwarte timberlands voor in de winter.