JD Sports
dinsdag 6 oktober 2020 om 13:59
Ik heb nog nooit wat bij hun besteld, maar wel ooit schoenen bij een van hun winkels gekocht.
Helaas doordat de muziek daar zo hard stond, hoorde ik niet dat de schoenen een floepend geluid maakte tijdens het lopen.
Toen ik hier thuis achter kwam ben ik meteen weer met de schoenen, doos en bon terug gegaan.
En man man man wat deden ze moeilijk, wilde absoluut de schoenen niet terug nemen.
Eerst was de reden dat ik er al op gelopen had (ja heel kort in jullie winkel en in mijn eigen woonkamer)
Daarna was het een fabrieksfout en moest ik maar bij NIKE zijn (dacht het toch even niet, jullie hebben deze schoenen verkocht)
En als klapper adviseerde de verkoper dat ik de binnenzool er maar even uit moest halen en talkpoeder in moest doen (daar trap ik dus ook mooi niet in, kan ik helemaal naar mijn geld fluiten.
Schoenen weer mee naar huis genomen, en op zoek naar gegevens van het hoofdkantoor, nergens duidelijk te vinden.
Uiteindelijk maar bericht via hun fb pagina gestuurd, en mocht ik toch nog de schoenen naar hun (engeland) terug sturen.
Kreeg alsnog mijn geld en de verzendingskosten terug.
Helaas doordat de muziek daar zo hard stond, hoorde ik niet dat de schoenen een floepend geluid maakte tijdens het lopen.
Toen ik hier thuis achter kwam ben ik meteen weer met de schoenen, doos en bon terug gegaan.
En man man man wat deden ze moeilijk, wilde absoluut de schoenen niet terug nemen.
Eerst was de reden dat ik er al op gelopen had (ja heel kort in jullie winkel en in mijn eigen woonkamer)
Daarna was het een fabrieksfout en moest ik maar bij NIKE zijn (dacht het toch even niet, jullie hebben deze schoenen verkocht)
En als klapper adviseerde de verkoper dat ik de binnenzool er maar even uit moest halen en talkpoeder in moest doen (daar trap ik dus ook mooi niet in, kan ik helemaal naar mijn geld fluiten.
Schoenen weer mee naar huis genomen, en op zoek naar gegevens van het hoofdkantoor, nergens duidelijk te vinden.
Uiteindelijk maar bericht via hun fb pagina gestuurd, en mocht ik toch nog de schoenen naar hun (engeland) terug sturen.
Kreeg alsnog mijn geld en de verzendingskosten terug.
dinsdag 6 oktober 2020 om 14:05
dinsdag 6 oktober 2020 om 14:18
Wanneer besteld? Heb je een mail gekregen met een verzendbevestiging?MariaDeJong schreef: ↑06-10-2020 14:05Twee paar sneakers besteld en betaald. Gemaild, en meer gemaild, en nog meer gemaild toen ze niet kwamen. En antwoord dat het in orde zou komen. Nog immer geen sneakers en geen geld.
dinsdag 6 oktober 2020 om 16:44
Heb je in je Spam folder gekeken?
Nee heb je, ja kun je krijgen.
dinsdag 6 oktober 2020 om 16:44
Oei. had je van tevoren de reviews op Trustpilot gelezen? Die liegen er helaas niet om...
https://nl.trustpilot.com/review/www.jdsports.co.uk
dinsdag 6 oktober 2020 om 16:51
Zeker.
dinsdag 6 oktober 2020 om 16:56
Jammer dat je dan echt geen bevestiging hebt ontvangen
dinsdag 6 oktober 2020 om 16:57
Eerder besteld en toen ging het wel goed maar nu vrees ik het ergste.sunshineandblueskies schreef: ↑06-10-2020 16:44Oei. had je van tevoren de reviews op Trustpilot gelezen? Die liegen er helaas niet om...
Zullen wel in de problemen zitten.
dinsdag 6 oktober 2020 om 16:58
MariaDeJong schreef: ↑06-10-2020 16:57Eerder besteld en toen ging het wel goed maar nu vrees ik het ergste.
Zullen wel in de problemen zitten.
Ja ik denk ook dat er iets mis gaat met alle leveringen na een bepaalde datum. Misschien kun je zelf ook nog een review op Trustpilot plaatsen, dan krijg je hopelijk ook zo'n reactie met een referentienummer dat je kan mailen. Geen idee of het zin heeft, maar wellicht het proberen waard?
dinsdag 6 oktober 2020 om 17:04
MariaDeJong schreef: ↑06-10-2020 17:03Ik zit te denken hè, die gasten hebben natuurlijk ook fysieke winkels. Is het dan diefstal als je daar een paar sneakers haalt en de winkel uit loopt zonder te betalen?! ][/right]
Ik denk niet dat je daarmee wegkomt nee.
dinsdag 6 oktober 2020 om 17:06
Wat op zich best raar is. Per slot van rekening doen zij dat andersom ook. En komen ze er mee weg.