Mode & Beauty alle pijlers

JD Sports

06-10-2020 13:53 22 berichten
Ook mensen hier last van bestellingen bij JD Sports die niet aankomen?

Hier voor 108 euro kennelijk de boot in gegaan want centen terug storten is ook te moeilijk voor dit bedrijf.
Mijn eerste keer, deze oplichting :-(
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit wat bij hun besteld, maar wel ooit schoenen bij een van hun winkels gekocht.
Helaas doordat de muziek daar zo hard stond, hoorde ik niet dat de schoenen een floepend geluid maakte tijdens het lopen.
Toen ik hier thuis achter kwam ben ik meteen weer met de schoenen, doos en bon terug gegaan.
En man man man wat deden ze moeilijk, wilde absoluut de schoenen niet terug nemen.
Eerst was de reden dat ik er al op gelopen had (ja heel kort in jullie winkel en in mijn eigen woonkamer)
Daarna was het een fabrieksfout en moest ik maar bij NIKE zijn (dacht het toch even niet, jullie hebben deze schoenen verkocht)
En als klapper adviseerde de verkoper dat ik de binnenzool er maar even uit moest halen en talkpoeder in moest doen (daar trap ik dus ook mooi niet in, kan ik helemaal naar mijn geld fluiten.

Schoenen weer mee naar huis genomen, en op zoek naar gegevens van het hoofdkantoor, nergens duidelijk te vinden.
Uiteindelijk maar bericht via hun fb pagina gestuurd, en mocht ik toch nog de schoenen naar hun (engeland) terug sturen.
Kreeg alsnog mijn geld en de verzendingskosten terug.
Nee juist hele goede ervaringen met JD sports.
Vertel. Wat is er mis gegaan, wat heb je ondernomen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
06-10-2020 14:00
Vertel. Wat is er mis gegaan, wat heb je ondernomen?
Twee paar sneakers besteld en betaald. Gemaild, en meer gemaild, en nog meer gemaild toen ze niet kwamen. En antwoord dat het in orde zou komen. Nog immer geen sneakers en geen geld.
Ik zal eens naar Instagram of FB
Heb je met PayPal of creditcard betaald? Dan zou je het namelijk terug kunnen halen middels een claim.
MariaDeJong schreef:
06-10-2020 14:05
Twee paar sneakers besteld en betaald. Gemaild, en meer gemaild, en nog meer gemaild toen ze niet kwamen. En antwoord dat het in orde zou komen. Nog immer geen sneakers en geen geld.
Wanneer besteld? Heb je een mail gekregen met een verzendbevestiging?
Kak, als ik FB zie kan ik fluiten naar mijn geld.
Nou, zie het maar als een waarschuwing mensen: het klopt niet, JD Sports
maze schreef:
06-10-2020 14:18
Wanneer besteld? Heb je een mail gekregen met een verzendbevestiging?
20/09 besteld. Geen bevestigingsmail gekregen.
MariaDeJong schreef:
06-10-2020 14:19
20/09 besteld. Geen bevestigingsmail gekregen.

Heb je in je Spam folder gekeken?
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Oei. had je van tevoren de reviews op Trustpilot gelezen? Die liegen er helaas niet om...

https://nl.trustpilot.com/review/www.jdsports.co.uk
sunshineandblueskies schreef:
06-10-2020 16:44
Heb je in je Spam folder gekeken?
Zeker.
Ik heb wel eens wat besteld bij JD Sports en dit ook geleverd gekregen.

Ik hoop voor je dat het nog goed komt.
MariaDeJong schreef:
06-10-2020 16:51
Zeker.
Jammer dat je dan echt geen bevestiging hebt ontvangen :(
06-10-2020 16:44
Oei. had je van tevoren de reviews op Trustpilot gelezen? Die liegen er helaas niet om...

https://nl.trustpilot.com/review/www.jdsports.co.uk
Eerder besteld en toen ging het wel goed maar nu vrees ik het ergste.
Zullen wel in de problemen zitten.
MariaDeJong schreef:
06-10-2020 16:57
Eerder besteld en toen ging het wel goed maar nu vrees ik het ergste.
Zullen wel in de problemen zitten.

Ja ik denk ook dat er iets mis gaat met alle leveringen na een bepaalde datum. Misschien kun je zelf ook nog een review op Trustpilot plaatsen, dan krijg je hopelijk ook zo'n reactie met een referentienummer dat je kan mailen. Geen idee of het zin heeft, maar wellicht het proberen waard?
Ik zit te denken hè, die gasten hebben natuurlijk ook fysieke winkels. Is het dan diefstal als je daar een paar sneakers haalt en de winkel uit loopt zonder te betalen?! :biggrin:
anoniem_394175 wijzigde dit bericht op 06-10-2020 17:05
4.51% gewijzigd
MariaDeJong schreef:
06-10-2020 17:03
Ik zit te denken hè, die gasten hebben natuurlijk ook fysieke winkels. Is het dan diefstal als je daar een paar sneakers haalt en de winkel uit loopt zonder te betalen?! ] :biggrin: [/right]

:HA:

Ik denk niet dat je daarmee wegkomt nee.
06-10-2020 17:04
:HA:

Ik denk niet dat je daarmee wegkomt nee.
Wat op zich best raar is. Per slot van rekening doen zij dat andersom ook. En komen ze er mee weg.
Waardeloze winkel inderdaad. Fysieke winkels zijn ook om te janken. Maar ik zou het wel blijven proberen. Klantenservice zit in Engeland en is daarom lastig te bereiken. Maar met een lange adem win je het vaak wel.
Nog een paar keer gemaild en vandaag mijn geld terug gekregen!
En 20 euro korting op volgende bestelling maar dat durf ik uiteraard niet meer ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven