Je laatste aankoop;
zaterdag 24 mei 2014 om 18:34
3 bh's van Triumph
Na 50 kilo te zijn afgevallen loop ik nu al 2 jaar met de verkeerde cupmaat...
Had me op laten meten bij Hunkemöller.. Volgens hen moest ik een b hebben... Elke keer gezeik met die dingen, zaten niet lekker/trokken op m'n borsten..
Sinds vanochtend draag ik een D en wat een verademing is dat nu al!
Na 50 kilo te zijn afgevallen loop ik nu al 2 jaar met de verkeerde cupmaat...
Had me op laten meten bij Hunkemöller.. Volgens hen moest ik een b hebben... Elke keer gezeik met die dingen, zaten niet lekker/trokken op m'n borsten..
Sinds vanochtend draag ik een D en wat een verademing is dat nu al!
zaterdag 24 mei 2014 om 18:38
quote:zoe87 schreef op 22 mei 2014 @ 22:06:
Ik weet sinds 3 weken dat ik zwanger ben hen nul uitgeven .. Ik denk bij alles wat ik bijna wil kopen, neeee je heb al genoeg! Geld is voor als je straks een dikke buik heb en alles niet meer past (tijdelijk)
Eigenlijk is nul niet waar bedenk ik me terwijl ik schrijf..
Een bikini broekje bij h&m ¤4,95 (2 weekenden terug gekocht)
Liefs
Gefeliciteerd! Houdt dat geld maar voorlopig even in je portemonnee inderdaad, H&M heeft leuke positiekleding voor een leuke prijs, maar vind de rest best prijzig.
Ik heb nu positiekleding voor ieder trimester, weet niet hoe jij gaat groeien natuurlijk, maar ik ben nu ruim 37 weken zwanger en er is nog maar weinig dat nog past. Ik ben blijven kopen (wel zo minimaal nodig).
Geniet verder heerlijk van je zwangerschap!
Ik weet sinds 3 weken dat ik zwanger ben hen nul uitgeven .. Ik denk bij alles wat ik bijna wil kopen, neeee je heb al genoeg! Geld is voor als je straks een dikke buik heb en alles niet meer past (tijdelijk)
Eigenlijk is nul niet waar bedenk ik me terwijl ik schrijf..
Een bikini broekje bij h&m ¤4,95 (2 weekenden terug gekocht)
Liefs
Gefeliciteerd! Houdt dat geld maar voorlopig even in je portemonnee inderdaad, H&M heeft leuke positiekleding voor een leuke prijs, maar vind de rest best prijzig.
Ik heb nu positiekleding voor ieder trimester, weet niet hoe jij gaat groeien natuurlijk, maar ik ben nu ruim 37 weken zwanger en er is nog maar weinig dat nog past. Ik ben blijven kopen (wel zo minimaal nodig).
Geniet verder heerlijk van je zwangerschap!
zaterdag 24 mei 2014 om 19:16
maandag 26 mei 2014 om 03:23
Bij The Sting, waar ik eigenlijk al eeuwen niet ben geweest, maar schoonzusje me mee naar binnen sleurde:
Basic wit topje
Lichtroze/zwart gestreept shirtje met print
Zwart bloesje met sterren
En dan mijn (niet zo heel) geheime verslaving, Lush:
100g Rock Star en 100g The Godmother zeep
Body&hand lotion Charity Pot
Vers gezichtsmasker Oatifix
En we gingen alleen maar even wat drinken...
Basic wit topje
Lichtroze/zwart gestreept shirtje met print
Zwart bloesje met sterren
En dan mijn (niet zo heel) geheime verslaving, Lush:
100g Rock Star en 100g The Godmother zeep
Body&hand lotion Charity Pot
Vers gezichtsmasker Oatifix
En we gingen alleen maar even wat drinken...