Jullie mening over de (nep) leren broek
woensdag 3 september 2025 om 13:08
Al een aantal seizoenen twijfel ik of ik mijn garderobe moet uitbreiden met zo'n 'leren' broek, die je de afgelopen winters veel zag. Aan de ene kant denk ik dat het net wat stoerder oogt dan de normale broeken, aan de andere kant twijfel ik of het niet snel een beetje 'te' is in bepaalde (werk)settings. Hoe kijken jullie aan tegen dit soort broeken anno 2025 en draag je ze veel in de winter? Alvast bedankt!
donderdag 4 september 2025 om 13:48
Als zelfs Pauw het verkoopt heb je inderdaad een puntOotje schreef: ↑04-09-2025 13:46Nee hoor, dit vind ik heus.
Het is inderdaad tuttenbol (ik dacht dat het een staande uitdrukking was, zoals bolleboos).
In mijn hoofd was het ooit -in de vorige eeuw- iets wat punkers, new wavers en dames van een zeker allooi droegen, en is die zweem van ruig en sexy langzaam verwaterd naar iets zeer gangbaar. Misschien zelfs tikje burgerlijk. Beetje zoals het de sneaker vergaan is.

vrijdag 5 september 2025 om 09:26
Ik kan het heel leuk vinden en heb het geprobeerd. Maar ik vind het geluid bij lopen vervelend. Misschien omdat het nepleer was, maar het klonk als plastic en daar werd ik niet blij van. Daarnaast dacht ik in eerste instantie, kan wel naar werk, maar ik vond het toch te sexy. Dus ik koop het niet meer.
zaterdag 6 september 2025 om 14:46
Nadinexxx schreef: ↑05-09-2025 09:26Ik kan het heel leuk vinden en heb het geprobeerd. Maar ik vind het geluid bij lopen vervelend. Misschien omdat het nepleer was, maar het klonk als plastic en daar werd ik niet blij van. Daarnaast dacht ik in eerste instantie, kan wel naar werk, maar ik vond het toch te sexy. Dus ik koop het niet meer.

https://youtu.be/JurZnlPZCjA?si=RzXS5oTfr5g0Oo7F
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Baby, it's the guitar man
zaterdag 6 september 2025 om 18:41

Nou zo dus.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in