Jumpsuit
vrijdag 20 mei 2011 om 11:32
vrijdag 20 mei 2011 om 11:50
quote:borderwalk schreef op 20 mei 2011 @ 11:49:
een net jumpsuit, de meningen zijn hier sterk verdeeld of dat kan.
ik vind deze wel dat het kan, maar de mooisten zijn altijd prijzig.
550 pond
[afbeelding]
216 pond
[afbeelding]
135 [afbeelding]
299
[afbeelding]
65
[afbeelding]
40
[afbeelding]Eens er zitten idd grote verschilllen in.
een net jumpsuit, de meningen zijn hier sterk verdeeld of dat kan.
ik vind deze wel dat het kan, maar de mooisten zijn altijd prijzig.
550 pond
[afbeelding]
216 pond
[afbeelding]
135 [afbeelding]
299
[afbeelding]
65
[afbeelding]
40
[afbeelding]Eens er zitten idd grote verschilllen in.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 20 mei 2011 om 12:06
quote:lilalinda schreef op 20 mei 2011 @ 12:02:
[...]
Jij bewijst mijn eeuwige anti-jumpsuit punt, voorkant staat een jumpsuit best leuk, aan de achterkant (zelfs bij dit model) staat het als een flink volgepoepte luierMaar dat is een wijde jumpsuit. Je hebt ze ook strakker.
[...]
Jij bewijst mijn eeuwige anti-jumpsuit punt, voorkant staat een jumpsuit best leuk, aan de achterkant (zelfs bij dit model) staat het als een flink volgepoepte luierMaar dat is een wijde jumpsuit. Je hebt ze ook strakker.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 20 mei 2011 om 12:10
quote:lilalinda schreef op 20 mei 2011 @ 12:02:
[...]
Jij bewijst mijn eeuwige anti-jumpsuit punt, voorkant staat een jumpsuit best leuk, aan de achterkant (zelfs bij dit model) staat het als een flink volgepoepte luier
Ik bewijs dat? haha grappig!
Maar goed ik snap je punt wel en net als Nouschi zegt er zijn er die niet z'on luier derriere geven. Maar je hoeft ze niet aan he? Het is een keuze enzo. *grijns*
[...]
Jij bewijst mijn eeuwige anti-jumpsuit punt, voorkant staat een jumpsuit best leuk, aan de achterkant (zelfs bij dit model) staat het als een flink volgepoepte luier
Maar goed ik snap je punt wel en net als Nouschi zegt er zijn er die niet z'on luier derriere geven. Maar je hoeft ze niet aan he? Het is een keuze enzo. *grijns*
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
vrijdag 20 mei 2011 om 12:12
vrijdag 20 mei 2011 om 12:20
quote:Enn schreef op 20 mei 2011 @ 12:10:
[...]
Tuurlijk, ieder mag dat zelf weten! Maar ik vraag me wel eens af, of mensen ook wel even achterom in de spiegel gekeken hebben. Sommige vrouwen lopen echt volkomen voor gek, met een soort uitgezakte hang kont.
Als don quichot strijd ik tegen vrouwen met lubberende luiers
[...]
Tuurlijk, ieder mag dat zelf weten! Maar ik vraag me wel eens af, of mensen ook wel even achterom in de spiegel gekeken hebben. Sommige vrouwen lopen echt volkomen voor gek, met een soort uitgezakte hang kont.
Als don quichot strijd ik tegen vrouwen met lubberende luiers
vrijdag 20 mei 2011 om 13:23