Mode & Beauty alle pijlers

Jurk bruiloft

25-07-2014 15:10 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
In augustus gaat een vriendin van me trouwen en ze wil dat mannen in pak komen en vrouwen in een chique lange jurk. Nu heb ik een tijdje terug een erg mooie lange strapless chiffon jurk gekocht, maarrrr... in een pasteltint. De kleur is een mix tussen beige en zalmroze (erg licht dus.)

Ik twijfel alleen of dit qua etiquette kan. Wit of crème vind ik sowieso not done, maar ook over deze kleur twijfel ik wat. Aan de andere kant zou ik m heel graag aandoen, omdat ik helemaal weg ben van deze jurk. Het feest waar ik 'm voor had gekocht ging helaas niet door, dus hij hangt ongedragen en met het prijskaartje er nog aan in de kast. Dan vind ik t ook wel weer zonde om voor een avondje weer een andere avondjurk aan te schaffen, terwijl ik een prachtige nieuwe (en prijzige..) in m'n kast heb hangen. Zo vaak kan je dergelijke jurken immers ook niet aan. Dus wat vinden jullie? Kan dit of niet?

Overigens was de bruid in kwestie niet heel uitgesproken over wat ze wilde, alleen geen wit, maar ik wil me niet ongemakkelijk voelen.
Alle reacties Link kopieren
Het is geen wit, crème of ivoor, maar wel erg licht, ik vind het een twijfelgeval. Geen jurk die echt absoluut niet kan. Termen als zwaar ongepast, asociaal, Tokkie en geen manieren vind ik zwaar overdreven.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
quote:Susan schreef op 27 juli 2014 @ 19:14:

Het is geen wit, crème of ivoor, maar wel erg licht, ik vind het een twijfelgeval. Geen jurk die echt absoluut niet kan. Termen als zwaar ongepast, asociaal, Tokkie en geen manieren vind ik zwaar overdreven.Ben ik met je eens. De termen die hier gebruikt worden zijn overdreven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven