Mode & Beauty alle pijlers

Jurk gezocht!

13-06-2016 20:10 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb in augustus een bruiloft met als thema Summer chic. Ik ben nu wel al internet aan het uitpluizen, maar hebben jullie nog leuke websites waar leuke jurkjes op staan en bij dat thema past?
Alles wat niet van wol is in een beetje fleurige kleuren past toch bij dat thema? Gewoon niet je dagelijkse kloffie en dan zit je goed.

Of wilde je gewoon wat inspiratie voor leuke jurken? Dan zijn je maat, lichaamsvorm/sterke punten en stijl handig om te weten.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Een fleurige maxidress of zo?
Steps heeft hele leuke jurkjes vind ik. En Topvintage soms ook.
geen website maar Peek&Cloppenburg vind ik een inside-tip. Nooit verwacht! Maar op de 'chique' afdeling hebben ze geweldige en zomerse jurkjes van goede kwaliteit.
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Ja ik wilde vooral wat tips. Ik kwam nu even niet verder dan HM, zara etc. de standaard sites! Ik ga alvast even kijken
Steps! Zalando misschien?
Bijenkorf heeft ook veel keus!
Ken je het merk chi chi London? Betaalbare jurken die erg geschikt zijn voor een bruiloft. Ze hebben ook heel mooie met bloemen erop, wat dan weer leuk past in dit thema. Zalando en Asos.com verkopen dat merk

99,-
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Voor "summer" zou ik iets kleurigs kiezen, en voor "chic" zou ik er op letten dat de jurk van een mooie glanzende of juist ragfijne stof gemaakt is (bijv zijde, organza of chiffon).
Zolang je niet iets met lange mouwen of in een donkere kleur kiest, zit je denk ik al goed.

Asos heeft veel leuke jurkjes.

Wat voor iets zoek je ongeveer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven