Mode & Beauty alle pijlers

jurkje te kort?

01-04-2013 17:36 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Begin juni heb ik een bruiloft, en nu heb ik al heel wat winkels en website bezocht op zoek naar een leuk jurkje.. Maar alle jurkjes die ik leuk vindt zijn vrij kort, en nu weet ik niet of dit wel gepast is voor een bruiloft.

Wat vinden jullie?

Als je googelt op celeste dress jarlo zie je 1 vd jurkjes die ik nu thuis heb liggen, en waarvan ik dus twijfel over de lengte...

Overdag (tijdens de ceremonie) gaat er dan natuurlijk wel iets van een jasje over..
Als het om die bloemetjes jurk gaat die je als eerste ziet onder afbeeldingen bij google dan zeg ik ja, te kort. Ding komt amper over je billen. Vind ik not done op een bruiloft.
heb je een linkje?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Deze dus?

https://nelly.com/nl/kled ... celeste-dress-782077-749/
Voor een bruiloft op een snikhete dag in augustus met een bolero erop, vind ik hem nét kunnen...
Ik vind 'm leuk en ben niet bang voor een beetje een kort jurkje. Maar voor een bruiloft vind ik deze echt te kort.
bij www.dreamdresses.nl of www.honneloeloe.nl hebben ze heel veel (goedkope) galajurken, die ook wat langer zijn (of voor kort en achter lang)
quote:sonane schreef op 01 april 2013 @ 17:41:

Voor een bruiloft op een snikhete dag in augustus met een bolero erop, vind ik hem nét kunnen... Als ie 10 cm langer is ja
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Als het dat jurkje is van de link van Borderwalk, dan zeg ik niet geschikt.

Vind 't meer een strandjurkje!
Leuk jurkje, mits je een paar goeie benen hebt dan. Maar voor een bruiloft, hmm, ik twijfel.
Die vind ik te kort, hoe jong en mooi je ook bent.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Veel te kort voor een bruiloft.
Wat is de dresscode?

Als het het jurkje uit mijn link is: Ik vind het een vrolijk terrasjurkje en zou het niet gauw aan doen naar een bruiloft, maar misschien past dit juist wel bij de informele zomerse picknick tuin bruiloft??
Doe die zesde van Google afbeeldingen dan, die maxi. Veel geschikter.
quote:Ster_ schreef op 01 april 2013 @ 17:46:

Doe die zesde van Google afbeeldingen dan, die maxi. Veel geschikter.Plaatje? Linkje?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Ster_ schreef op 01 april 2013 @ 17:46:

Doe die zesde van Google afbeeldingen dan, die maxi. Veel geschikter.Maar lang niet zo mooi en sexy als het jurkje dat ze al heeft.
Veeeeel te kort. Er zijn een heleboel leuke jurkjes te krijgen, ik zou iets anders zoeken.
Ik zit mobiel te Forummen dus afbeeldigen plakken doet' ie niet.

Maar ik vind die TO nu heeft best leuk alleen veel en veel te kort voor zo'n gelegenheid. Niet dat een maxi-jurk geschikter is ofzo maar vind 'm veel mooier
Sexy vind ik nou niet écht gewenst op een bruiloft.

Leuk,hip,stijlvol wel maar sexy.. neh

Ik vind de lange ook mooier. Die korte vind ik hoe dan ook te kort...
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
Ja die!
quote:Biebeliee schreef op 01 april 2013 @ 17:50:

Sexy vind ik nou niet écht gewenst op een bruiloft.

Leuk,hip,stijlvol wel maar sexy.. nehNou, ik ook niet echt. Maar die maxijurk zou ik dan ook weer niet doen. Lang niet zo mooi als het korte jurkje. Dan zou ik zelf voor een heel ander jurkje kiezen, maar zeker niet die maxidress.
Ik vind hem leuk voor op het strand, voor een bruiloft vind ik het ook aan de erg korte kant.
quote:rosanna08 schreef op 01 april 2013 @ 17:42:

[...]

Als ie 10 cm langer is ja

Eigenlijk heb je gelijk..

Maar die fotomodellen hebben altijd bizar lange benen, waardoor elk jurkje errrrg kort lijkt... Dus ik geef dit ding nog het voordeel van de twijfel. Maar dan moet het wel 35 graden plus zijn.
Dat is een strandjurkje. Geen gekleed jurkje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven