jurkje te kort?
maandag 1 april 2013 om 17:36
Begin juni heb ik een bruiloft, en nu heb ik al heel wat winkels en website bezocht op zoek naar een leuk jurkje.. Maar alle jurkjes die ik leuk vindt zijn vrij kort, en nu weet ik niet of dit wel gepast is voor een bruiloft.
Wat vinden jullie?
Als je googelt op celeste dress jarlo zie je 1 vd jurkjes die ik nu thuis heb liggen, en waarvan ik dus twijfel over de lengte...
Overdag (tijdens de ceremonie) gaat er dan natuurlijk wel iets van een jasje over..
Wat vinden jullie?
Als je googelt op celeste dress jarlo zie je 1 vd jurkjes die ik nu thuis heb liggen, en waarvan ik dus twijfel over de lengte...
Overdag (tijdens de ceremonie) gaat er dan natuurlijk wel iets van een jasje over..
maandag 1 april 2013 om 17:40
maandag 1 april 2013 om 17:42
bij www.dreamdresses.nl of www.honneloeloe.nl hebben ze heel veel (goedkope) galajurken, die ook wat langer zijn (of voor kort en achter lang)
maandag 1 april 2013 om 17:47
maandag 1 april 2013 om 17:52
quote:Biebeliee schreef op 01 april 2013 @ 17:50:
Sexy vind ik nou niet écht gewenst op een bruiloft.
Leuk,hip,stijlvol wel maar sexy.. nehNou, ik ook niet echt. Maar die maxijurk zou ik dan ook weer niet doen. Lang niet zo mooi als het korte jurkje. Dan zou ik zelf voor een heel ander jurkje kiezen, maar zeker niet die maxidress.
Sexy vind ik nou niet écht gewenst op een bruiloft.
Leuk,hip,stijlvol wel maar sexy.. nehNou, ik ook niet echt. Maar die maxijurk zou ik dan ook weer niet doen. Lang niet zo mooi als het korte jurkje. Dan zou ik zelf voor een heel ander jurkje kiezen, maar zeker niet die maxidress.
maandag 1 april 2013 om 17:53
quote:rosanna08 schreef op 01 april 2013 @ 17:42:
[...]
Als ie 10 cm langer is ja
Eigenlijk heb je gelijk..
Maar die fotomodellen hebben altijd bizar lange benen, waardoor elk jurkje errrrg kort lijkt... Dus ik geef dit ding nog het voordeel van de twijfel. Maar dan moet het wel 35 graden plus zijn.
[...]
Als ie 10 cm langer is ja
Eigenlijk heb je gelijk..
Maar die fotomodellen hebben altijd bizar lange benen, waardoor elk jurkje errrrg kort lijkt... Dus ik geef dit ding nog het voordeel van de twijfel. Maar dan moet het wel 35 graden plus zijn.