Mode & Beauty alle pijlers

jurkje

20-04-2015 16:02 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
over 2 wkn ga ik een weekend naar marrakech met een aantal collega`s. Het is nu gemiddeld zo`n 35 graden daar en het zal vooral veel feesten worden.

Ik ben dus op zoek naar een of 2 jurkjes waarmee ik een beetje leuk voor de dag kom in een nachtclub ( aangezien we daar zeker 2 avonden zullen doorbrengen).

criteria:

niet té kort ( ben 1.80 en heb nogal een lang lijf)

niet te strak ( als het warm is vind ik dat niet prettig)

moeten met een mooi sandaaltje leuk staan.

moeten niet te duur zijn.

Wie o wie heeft leuke tips? Ik had laatst een hele gave gezien

https://www.facebook.com/ ... 104456008/?type=1&theater

maar die kon ik niet meer bestellen ( en ik denk dat die ook heel kort valt bij mij)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:biol schreef op 20 april 2015 @ 16:44:

[...]

dat zeg ik ook helemaal niet...... als je verder leest zie je dat ik dit al eerder uitgelegd hebNou, ik zeg het toch nog eventjes
.
Ik zou rekening houden met de hele cultuur van het land want dat ga je echt wel tegenkomen in een nachtclub. Wat jij wilt hoor, maar je kan ook voor een jurkje gaan dat mooi zit, je schouders en borst meer bedekken en een mooie omslagdoek erbij bijvoorbeeld. Kan je ook lekker zwierig mee dansen.
..popcorn?
Zoek anders eens naar een jurkje van je op met dichte rug en langer, zou ook erg mooi zijn denk ik.
Ik zou zelf gaan voor een maxidress, waarover je een lange tuniek kunt dragen als je naar buiten gaat. Binnen kan die tuniek uiteraard uit, in de club, maar op straat ben je beter goed bedekt. Ik ben eens lastig gevallen, zelfs buiten het centrum, en toen had ik echt geen korte jurk aan, maar wel met blote onderarmen/ellebogen en blote enkels. Dat werd toch niet gewaardeerd. Gelukkig had een vriendin een lange sjaal bij zich, die heb ik toen als hoofddoek gebruikt en dat hielp. Het was blijkbaar de combi: geen hoofddoek, geen bedekte enkel en halfblote armen. Dat riep toch weerstand op. Volgende keer ga ik met een echt lange maxidress, daarover een tuniek met lange mouwen en een sjaaltje om mijn hoofd.
Heb je de jurkjes van beautygloss by josh V al eens bekeken? Iets duurder maar die zijn wel mooi!
Internagelaktisch
Die beautygloss jurkjes heb je ook voor 8 euro bij Primark of H&M. Bovendien zei TO dat ze een "niet te duur" jurkje wilde. Dan is 90 euro voor een jurkje wat overal te vinden is behoorlijk aan de prijs.
Ga je met collega's, meiden onderling, op vakantie, of wil je je daar als collega gedragen? In het eerste geval hoeft het niet zo degelijk
Ik zal wel in gekke clubs geweest zijn maar echt wel dat dames daar behoorlijk bloot en trendy gekleed gaan. Ik was er met mijn toch redelijk hippe jurkje met blote armen een saai mus.
Ik heb een week vanuit marrakech gevlogen in mijn stewardessentijd. Toen heb ik nooit garderobe problemen gehad. Al had ik voor de zekerheid altijd wel een sjaal bij.

Maar verder geen jurktips. Succes!
quote:betjebig schreef op 20 april 2015 @ 18:04:

Ga je met collega's, meiden onderling, op vakantie, of wil je je daar als collega gedragen? In het eerste geval hoeft het niet zo degelijk Ik hoef me daar niet als collega te gedragen.. Het is gewoon echt een feestweekend!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
quote:jippie55 schreef op 20 april 2015 @ 18:14:

Ik zal wel in gekke clubs geweest zijn maar echt wel dat dames daar behoorlijk bloot en trendy gekleed gaan. Ik was er met mijn toch redelijk hippe jurkje met blote armen een saai mus.Een vriendin van mij vliegt ook en gaat daar bijna maandelijks stappen.. Ik ben echt de maagd Maria vergeleken bij haar.. Ze gaan echt heel bloot en sexy gekleed. Ook daar kan dat gewoon in de clubs. Sowieso in het nachtleven. Overdag in de binnenstad moet je zeker wat conservatiever maar dat hoeft daar idd niet snachts.. En daarbij zijn we ook met mannen dus het zal allemaal wel meevallen idd
quote:Maaique schreef op 20 april 2015 @ 17:34:

Heb je de jurkjes van beautygloss by josh V al eens bekeken? Iets duurder maar die zijn wel mooi!Ik ken het niet, maar zal eens kijken! Bedankt voor de tip!
quote:biol schreef op 20 april 2015 @ 20:54:

[...]

Een vriendin van mij vliegt ook en gaat daar bijna maandelijks stappen.. Ik ben echt de maagd Maria vergeleken bij haar.. Ze gaan echt heel bloot en sexy gekleed. Ook daar kan dat gewoon in de clubs. Sowieso in het nachtleven. Overdag in de binnenstad moet je zeker wat conservatiever maar dat hoeft daar idd niet snachts.. En daarbij zijn we ook met mannen dus het zal allemaal wel meevallen idd

Ja joh...en de wodka en sigaretten staan te wachten op tafels... Zo'n conservatieve stad. Ik wist niet wat ik zag toen ik daar was. Ik was overigens ook met mannelijke vrienden waaronder een iemand die daar ook af en toe woont dus dat scheelt misschien ook.

Schoot me door dit topic ineens te binnen dat badr hari er toen ook was maar omdat ik geen idee was wie het was is het nooit blijven hangen. Tot vanavond. Haha, creepy

40,-

40,-
“Don’t look back – you’re not going that way.”
De tweede is leuk Tickel!

40,-
Oeh die met strepen is leuk!
Die zwart-wit gestreepte is leuk! Is die van Miss Etam???
volgens het linkje eronder wel he die is erg leuk inderdaad!
late reactie! Had eerder geen tijd..

maar die zwart/wit gestreepte is idd heel leuk!!! ga eens even kijken!
quote:biol schreef op 22 april 2015 @ 15:16:

late reactie! Had eerder geen tijd..

maar die zwart/wit gestreepte is idd heel leuk!!! ga eens even kijken!Niet doen! Miss Etam is deze week failliet verklaard .....
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
quote:adorabull schreef op 22 april 2015 @ 15:35:

[...]

Niet doen! Miss Etam is deze week failliet verklaard .....De winkels zijn nog wel open, dus waarom niet gaan kijken dan? Online zou ik ook niet meer doen nee.
Wel eens in marrakech geweest?
quote:adorabull schreef op 22 april 2015 @ 15:35:

[...]

Niet doen! Miss Etam is deze week failliet verklaard .....

Ze zijn nog open hoor. Ze zijn bezig om te zien of een doorstart mogelijk is. En je kunt gewoon in de winkel kopen.

DEN HAAG -

De rechtbank in Den Haag heeft Etam Groep Retail, de moedermaatschappij van modeketens Miss Etam en Promiss, dinsdag failliet verklaard. Een bankroet bleek onvermijdelijk toen duidelijk werd dat Etam na een surseanceperiode haar schuldeisers niet zou kunnen betalen. De inmiddels lopende onderhandelingen over een doorstart van het bedrijf gaan door. De winkels blijven in afwachting van deze doorstart open.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven