Mode & Beauty alle pijlers

kado voor je zelf

26-08-2008 16:20 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net na 6 pogingen en 3 jaar tijd eindelijk mijn rijbewijs gehaald. *aplaus* *aplaus*

Ondanks dat ik niet veel geld over heb wil ik me zelf graag verwennen en iets moois voor me zelf kopen. Ik dacht zelf aan een mooi sieraad.

Nu ben ik nieuwsschierig, als jij je zelf echt wilt verwennen en vindt dat je een kado verdiendt, wat zou je voor je zelf kopen.
Ik zou een dagje naar de sauna gaan en me onbeperkt laten verwennen, naar de kapper gaan of jezef trakteren op nieuwe kleding.

Maar een mooi sieraad is ook leuk want dat herrinnert je altijd aan dit gevoel wat je hebt als je net geslaagt bent.
Gigolo X-D grapje!

Nee, iets leuks voor in mijn huis.

Of een leuke dagje weg,
Allereerst gefeliciteerd,

en als ik mezelf iets kado doe dan is het een dagje naar een spa o.i.d.
Gefeliciteerd met je rijbewijs meid! Daar zal heel wat bloed zweet en tranen aan vooraf zijn gegaan, en dan mag je jezelf zeker wel even belonen!

Een sieraad vind ik een hele goeie. Wat ik ook zou overwegen om mezelf te verwennen: een massage nemen, een lekker geurtje kopen, uitgebreid naar de kapper gaan, een mooi nieuw lingeriesetje, een berg heerlijk vers fruit waar ik een paar daagjes op kan teren, nieuwe make-up...
Ergens vreselijk luxe gaan lunchen. Met champagne of zoiets ;-) mmm heerlijk.

Maar een sieraad herinnert je wel voor eeuwig aan deze mijlpaal en daar valt ook veel voor te zeggen!

Tis wel een luxeprobleem he? Maar ook daar kan je bij geholpen worden hier.
Naar de kapper.

Of iets dat ik NIET X-D nodig heb, zoals: nieuwe kleren of een mooie tas.
Huur een luxe / snelle auto voor een dagje!
Ik vind dat ik elke week een kado of twee verdien, en dan ga ik naar de boekwinkel ;-)
Gefeliciteerd!!!!! Welkom Vrijheid...Blijheid!! :cheer2:

Ik zou ook naar de sauna gaan....maar ik grijp alles aan om er weer naar toe te gaan X-D

Vind de tip van een snelle auto ook wel erg leuk!

Veel plezier iig met dat fijne papiertje :)
Gefeliciteerd!!!! Wat dacht je ervan om iets symbolisch te doen? Bijv. iets kopen voor in de auto of een spaarpot opzetten voor de aanschaf van een auto en daarin een leuk begin doneren?

Over het algemeen zijn mijn cadeautjes voor mezelf niet idioot o.i.d. . Iets bijzonders voor het eten, een boek, een nieuw kledingstuk, dat werk. Echter, heel soms ga ik een beetje los. Of een beetje boel, zo je wil. Ik vind mijn 30e verjaardag volgende jaar eigenlijk wel een mooie gelegenheid voor een idioot wow cadeau. Dus heb ik mezelf voor dan een cruise in de caribbean cadeau gedaan.

Raad echter wel aan om dit niet al te vaak te doen, das pijnlijk duur. ;-]
vandaag ga ik van alles kunnen
Ik heb mezelf laatst een Nintendo DS Lite cadeau gedaan. Zoiets koop je anders nooit.

Maar goed, een dagje sauna/schoonheidssalon is ook een goeie. Of nieuwe schoenen, of nieuwe kleding!
roosvrouw schreef op 26 augustus 2008 @ 16:41:

Ik vind mijn 30e verjaardag volgende jaar eigenlijk wel een mooie gelegenheid voor een idioot wow cadeau. Dus heb ik mezelf voor dan een cruise in de caribbean cadeau gedaan.

Raad echter wel aan om dit niet al te vaak te doen, das pijnlijk duur. ;-]

Wauw! Gaaf zeg!

Varuca, nog gefeliciteerd trouwens!
Varuca, wat ik me nou altijd afvraag bij jouw nickname en nu gewoon aan je ga vragen... (Ik hoop niet dat je kwaad wordt van deze opmerking, dat is niet de bedoeling!) Ik werk op de poli dermatologie. Daar komen veel mensen met wratten, in het latijn verrucae genoemt... Jouw naam associëer ik daar altijd mee, omdat varuca zo op verrucae lijkt.

Wist je dat het zo veel op elkaar leek en vind je dat niet vervelend?
:-$
Ring, ik had geen flauw idee dat ik op een wrat leek. lol.

Zit er totaal niet mee, vind het juist wel grappig.

Geloof me van mijn echte naam, waar ik ook heel blij mee ben, maken ze ergere dingen.
Moet zeggen dat iedereen wel leuke dingen verzint. Maar idd gezien de kosten zit zo'n cruise er voorlopig niet in.

En zi'n dure auto huren, ben veel te bang dat het dan net mis gaat. Eerst maar met de auto van mijn ouders om leren gaan.
Geen tips, wel de hartelijke felicitaties! Heb er zelf ook 6 keer over gedaan :)
Gefeliciteerd, en wat goed dat je doorgezet hebt!

Ik zou iets blijvends kopen, en niet een dagje uit. Het is toch een mijlpaal, je rijbewijs halen.

Misschien een mooie klok voor in huis, iets van keramiek of een lamp. Schilderij of mooie poster...

Sieraden zijn ook favoriet hier. Een ketting of oorbellen. Zit je aan goud of aan zilver te denken?

Voor de saunaliefhebbers hier: kreeg net 2 waardebonnen 2 personen entree voor de prijs van 1 voor Elysium. Als je ze wilt hebben roep maar, ik ben toch van plan ze weg te geven; ik woon nl. niet in de buurt.
varuca schreef op 26 augustus 2008 @ 17:00:

Ring, ik had geen flauw idee dat ik op een wrat leek. lol.

Zit er totaal niet mee, vind het juist wel grappig.

Geloof me van mijn echte naam, waar ik ook heel blij mee ben, maken ze ergere dingen.

Okee, dan is het goed. Maar ik was gewoon even benieuwd... Aangezien ik daar elke keer weer aan denk als ik jou 'lees.' Nou ja, ik zal het er verder niet meer over hebben hoor!

Veel succes met rijden, in het begin is het best spannend. Maar de vrijheid die je hebt met een rijbewijs is echt heel prettig!
Varierend tussen een serie op dvd tot 'n mooie reis.

In 't geval van TO zou ik sparen voor de auto (tenzij je die al had staan voor je je rijbewijs haalde)
varuca schreef op 26 augustus 2008 @ 16:20:

. *aplaus* *aplaus*

nieusschierig, als jij je zelf echt wilt verwennen en vind dat je een kado verdiend, wat zou je voor je zelf kopen.

....als jij nog wat geld over houdt, kun je misschien een woordenboek kopen............

[sorry, sorry, ik kan het niet laten]
claire123 schreef op 26 augustus 2008 @ 16:35:

Gefeliciteerd!!!!! Welkom Vrijheid...Blijheid!! :cheer2:

Welkom, files!! :cheer2:

(sorry, mijn auto is niet door de APK gekomen, dus ben gefrustreerd 8-P )
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
Laat mij maar los bij de Douglas of Ici Paris!!!! :jump:
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven