Mode & Beauty alle pijlers

Kan deze jurk voor bruiloft?

13-12-2019 10:31 212 berichten
Binnen een maand heb ik een bruiloft met een Anastasia* achtige sfeer. Er is geen Anastasia dresscode, de dresscode is klassiek, maar uit de uitnodiging, de voorbereidingen en locaties kan ik opmaken dat het geen modern strak feest gaat worden. Het zijn vrienden van mijn man die gaan trouwen en ik heb hun pas een paar keer ontmoet. We zijn daggasten maar er is geen avondgast, iedereen draait gezellig de hele dag mee. Aan de bruid vragen of mijn outfit ok is vind ik te ver gaan. Maar gelukkig heb ik jullie :yes:

Ik heb deze jurk: https://www.asos.com/chi-chi-london-plu ... =25118&r=1

Het borduursel is licht zilver, de jurk blauw en poofy. Het valt op mijn kuit en ik ben wat dikker dan het model. Hakken er onder zijn zilver. Het staat mij mooi. Maar mijn man vroeg zich af of kant zilveren borduursel wel kan naar een bruiloft als je niet de bruid bent :-[

Ik vind het leuk om bij de sfeer te passen en dat doet de jurk ook. Alleen zit ik met die opmerking over kant als je geen bruid bent :-?

*ik bedoel winters, met glitters, grote bruidsjurk, bontje, bruidegom met hoed, satijn en glitter op de uitnodiging, oud huis/kasteeltje met lichtjes als een locatie, tiara, etc.

Kan deze jurk naar een bruiloft?

Totaal aantal stemmen: 233

Ja (75%)
Nee (24%)
Misschien, als.. (1%)
anoniem_393093 wijzigde dit bericht op 13-12-2019 10:34
0.00% gewijzigd
Ja hoor, top jurk!

Gaaf juist dat je moeite doet, negeer de opmerking van je man, hij heeft er geen verstand van. Feestelijke glimmer and glamour kan juist als gast naar zo'n bruiloft. Het enige dat als gast niet kan is een witte lange jurk met sluier. Met of zonder glitter.
anoniem_356031 wijzigde dit bericht op 13-12-2019 10:34
41.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het geen mooie jurk. Hij doet zelfs wat bruidsjurkerig aan dus zou het soïso niet doen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan de jurk niet zien, als ik op het linkje klik. Jammer, was wel nieuwsgierig

Nu ineens wel
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de lengte een beetje tricky.
Bij deze lengte lijken mijn kuiten enorm en aangezien jij aangeeft dat je voller bent dan het model op de foto, zou dat bij jou ook het geval kunnen zijn?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Jawel heel mooi! Ik vind het echt een feestjurk en totaal geen bruidsjurk'look.
Ik vind hem eerlijk gezegd echt niet mooi, maar buiten dat vind ik hem veel te opvallend. Zowel de kleurencombinatie als het (in mijn ogen) veel te dikke kant. Het kant oogt voor mij trouwens wit op de foto's, dus geen idee hoe het eruit ziet als het zilver is.
Ik vind het een hele mooie jurk en zeker geschikt voor een bruiloft.
Waarom denkt man dat? En waarom ga jij dan twijfelen?

Zolang je geen witte lange poefy jurk draagt is er geen probleem toch?
Ik begrijp echt niet waarom iemand hier nee zou kunnen stemmen. Prima jurk en nog hartstikke mooi ook.
Ach mijn smaak is het niet en zal ik sowieso geen jurken dragen. Maar dat was de vraag ook niet toch?
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
13-12-2019 10:39
Ik begrijp echt niet waarom iemand hier nee zou kunnen stemmen. Prima jurk en nog hartstikke mooi ook.
Smaken verschillen toch? Ik vind hem echt heel lelijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik vind het op zich wel kunnen op een bruiloft maar denk dat het geen heel flatteuze jurk is.
Alle reacties Link kopieren
Heel Anastacia hoor!
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Lijkt mij prima kunnen.

Ik vraag me wel af hoe jij weet wat de bruid en bruidegom gaan dragen?
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
13-12-2019 10:40
Smaken verschillen toch? Ik vind hem echt heel lelijk.
Dat was de vraag toch niet?

Ik vind deze jurk zeker wel passen in een 'Anastasia' setting.
Nouschi schreef:
13-12-2019 10:40
Smaken verschillen toch? Ik vind hem echt heel lelijk.
Hoe kan dat nou?! Ik zou hem zo kopen. Sowieso is blauw wel mijn kleur, de mouwtjes zijn leuk, en de kanten versiering maakt het feestelijk.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
13-12-2019 10:40
Ik vind het op zich wel kunnen op een bruiloft maar denk dat het geen heel flatteuze jurk is.
Ook dat niet idd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
13-12-2019 10:40
Ik vind het op zich wel kunnen op een bruiloft maar denk dat het geen heel flatteuze jurk is.
Daar ben ik dus ook bang voor.
Hij zal niet veel positiefs doen voor je figuur zoals ik nu kan beoordelen op het plaatje
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Door al dat kant lijk het model nog dikker dan ze al is. Ik zou het niet doen. Maar het kan wel.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom vind je het te ver gaan om aan de bruid te vragen wat ze ervan vind?
calvijn1 schreef:
13-12-2019 10:43
Daar ben ik dus ook bang voor.
Hij zal niet veel positiefs doen voor je figuur zoals ik nu kan beoordelen op het plaatje


Dat model staat er ook wel een beetje raar bij.


Het is niet tegen de etiquette om deze jurk te dragen naar een bruiloft, het is geen lange witte jurk met een sluier dus niemand die jou zal verwarren met de bruid.
calvijn1 schreef:
13-12-2019 10:43
Daar ben ik dus ook bang voor.
Hij zal niet veel positiefs doen voor je figuur zoals ik nu kan beoordelen op het plaatje
Dat hangt van je figuur af. Het strakke deel eindigt boven een eventuele flubberbuik, die verborgen wordt door de wijde rok.
Ik vind het voor het thema zeker kunnen en ook voor een bruiloft. Zelf niet mijn smaak, maar als jij je er goed in voelt en je mooi voelt: doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven