Kan dit nog?
maandag 9 december 2019 om 12:27
Hallo allen,
Voor anderen ben ik altijd enthousiast en kan het mij niet vrolijk genoeg zijn waar het gaat om kleding en schoenen.
Voor mezelf ben ik ook best wel mild en ben ik niet bezig met wat men ervan zou kunnen vinden, want als het staat en gaat dan staat en gaat het, maar nu ben ik toch tegen een twijfelgrens aangelopen.
Ik heb een trui gekocht in limegroen, een grote woontrui, die heerlijk zit en lekker warm is. Hoewel de trui me goed staat en ik het idee krijg dat mijn gezicht ervan opfrist is de trui toch wel heel erg aanwezig en bedenk ik onwillekeurig dat het voor jonge vrouwen bestemd is, dus hier mijn topictitel nog een keertje: Kan dit nog?
Voor anderen ben ik altijd enthousiast en kan het mij niet vrolijk genoeg zijn waar het gaat om kleding en schoenen.
Voor mezelf ben ik ook best wel mild en ben ik niet bezig met wat men ervan zou kunnen vinden, want als het staat en gaat dan staat en gaat het, maar nu ben ik toch tegen een twijfelgrens aangelopen.
Ik heb een trui gekocht in limegroen, een grote woontrui, die heerlijk zit en lekker warm is. Hoewel de trui me goed staat en ik het idee krijg dat mijn gezicht ervan opfrist is de trui toch wel heel erg aanwezig en bedenk ik onwillekeurig dat het voor jonge vrouwen bestemd is, dus hier mijn topictitel nog een keertje: Kan dit nog?
maandag 9 december 2019 om 12:30
Ik vind het meer fluorescerend geel lijken, de kleur van zo'n tekstmarker, en daardoor inderdaad wel erg fel en aanwezig, maar ik vind het niet níet kunnen. Als het een lekkere trui is en je hebt zelf het gevoel dat de kleur je staat dan zou ik hem gewoon lekker aantrekken. Je zal er niet in voor gek lopen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
maandag 9 december 2019 om 12:31
maandag 9 december 2019 om 12:32
Tja, goede vraag, maar die indruk krijg ik als ik ermee voor de spiegel sta.
maandag 9 december 2019 om 12:33
Dit.diamantje123 schreef: ↑09-12-2019 12:32Ik hou niet van neon, en al helemaal niet van truien in neon. Zou het dus zelf niet zo snel gekocht hebben.
Afgezien van dat zie ik niet in waarom deze trui meer geschikt zou zijn voor jongere vrouwen.
maandag 9 december 2019 om 12:34
Ik combineer hem met spijkerstof. Op zich staat het leuk, maar.....Blablabla97 schreef: ↑09-12-2019 12:31Leuk! Gewoon dragen! Desnoods met verder rustige dingen combineren zodat het wat minder heftig is. Ik heb zelf een soort gelijke trui en ik combineer hem met bloemenmotieven en meer van dat soort ongein, maar ik ben dan ook een beetje gek.![]()
maandag 9 december 2019 om 12:36
Dat was de vraag niet.watdachtjehiervan schreef: ↑09-12-2019 12:34Ik vind de trui niet mooi. Maar ook niet speciaal voor jonge vrouwen. Als je hem zelf mooi vindt dan moet je hem gewoon dragen!
maandag 9 december 2019 om 12:37
Ik vind het juist iets voor oudere vrouwen. Niet voor jonge vrouwen.watdachtjehiervan schreef: ↑09-12-2019 12:34Ik vind de trui niet mooi. Maar ook niet speciaal voor jonge vrouwen. Als je hem zelf mooi vindt dan moet je hem gewoon dragen!
Mijn smaak is het niet in elk geval, zowel de kleur als de pasvorm.
maandag 9 december 2019 om 12:39
Hé, ik ben het een keer met je eens.Madeliefjees schreef: ↑09-12-2019 12:38Gewoon doen, lekker vrolijk. Iedereen loopt al in bruin of zwart.
maandag 9 december 2019 om 12:41
Dat was oorspronkelijk ook mijn insteek.Madeliefjees schreef: ↑09-12-2019 12:38Gewoon doen, lekker vrolijk. Iedereen loopt al in bruin of zwart.
maandag 9 december 2019 om 12:42