Kan dit nog?
maandag 9 december 2019 om 12:27
Hallo allen,
Voor anderen ben ik altijd enthousiast en kan het mij niet vrolijk genoeg zijn waar het gaat om kleding en schoenen.
Voor mezelf ben ik ook best wel mild en ben ik niet bezig met wat men ervan zou kunnen vinden, want als het staat en gaat dan staat en gaat het, maar nu ben ik toch tegen een twijfelgrens aangelopen.
Ik heb een trui gekocht in limegroen, een grote woontrui, die heerlijk zit en lekker warm is. Hoewel de trui me goed staat en ik het idee krijg dat mijn gezicht ervan opfrist is de trui toch wel heel erg aanwezig en bedenk ik onwillekeurig dat het voor jonge vrouwen bestemd is, dus hier mijn topictitel nog een keertje: Kan dit nog?
Voor anderen ben ik altijd enthousiast en kan het mij niet vrolijk genoeg zijn waar het gaat om kleding en schoenen.
Voor mezelf ben ik ook best wel mild en ben ik niet bezig met wat men ervan zou kunnen vinden, want als het staat en gaat dan staat en gaat het, maar nu ben ik toch tegen een twijfelgrens aangelopen.
Ik heb een trui gekocht in limegroen, een grote woontrui, die heerlijk zit en lekker warm is. Hoewel de trui me goed staat en ik het idee krijg dat mijn gezicht ervan opfrist is de trui toch wel heel erg aanwezig en bedenk ik onwillekeurig dat het voor jonge vrouwen bestemd is, dus hier mijn topictitel nog een keertje: Kan dit nog?
maandag 9 december 2019 om 21:27
Cateau, wat leuk dat jij je avatar bent! De kleur van deze trui zou jou smashing staan, net als andere felle kleuren.
Helaas ben ik niet gezegend met een mooie getinte huid. Een mooie huid heb ik gelukkig wel, maar mijn pigment is naar mijn haar gegaan en ik heb een erg lichte huid. Met een olijfkleurige ondertoon, dus ik zie er snel ziekelijk en grauw uit in felle kleuren.
Lees ik nu net dat panterflatjes niet kunnen?
Ik loop juist zo graag op mijn slangen/kroko/panter instappers.
Helaas ben ik niet gezegend met een mooie getinte huid. Een mooie huid heb ik gelukkig wel, maar mijn pigment is naar mijn haar gegaan en ik heb een erg lichte huid. Met een olijfkleurige ondertoon, dus ik zie er snel ziekelijk en grauw uit in felle kleuren.
Lees ik nu net dat panterflatjes niet kunnen?
maandag 9 december 2019 om 21:30
Ik weet wat ik doe.feniks02 schreef: ↑09-12-2019 21:23houd je wel van tijgerbroeken dan ? De combi tijger en geel is echt mooi zie, hier : https://pin.it/szpmrwmiplrtwu
kol en sjaal en bontrand van de jas is veel accent op je nek/bovenlichaam.
Kom je nog wel even de reacties vertellen als je hebt gedragen? Denk dat je leuke reacties krijgt.
Ik draag geen dierenprints, dat ziet er bij mij niet uit, dus daar hou ik me verre van.
maandag 9 december 2019 om 21:31
Panterflatjes kunnen prima, maar als ik me vertoon in een dierenprintje, dan gaan mensen er automatisch vanuit dat ik een oude Afrikaanse baboe ben en daar pas ik voor.*TanteSjaan* schreef: ↑09-12-2019 21:27Cateau, wat leuk dat jij je avatar bent! De kleur van deze trui zou jou smashing staan, net als andere felle kleuren.
Lees ik nu net dat panterflatjes niet kunnen?Ik loop juist zo graag op mijn slangen/kroko/panter instappers.
maandag 9 december 2019 om 22:40
jawel, hoor die kunnen wel , alleen cateautje heeft er niks mee,*TanteSjaan* schreef: ↑09-12-2019 21:27Cateau, wat leuk dat jij je avatar bent! De kleur van deze trui zou jou smashing staan, net als andere felle kleuren.
Lees ik nu net dat panterflatjes niet kunnen?Ik loop juist zo graag op mijn slangen/kroko/panter instappers.
ik ben rossig en vrij bleek en zal nog niet een streepje geel dragen, tijgerballerina ;s draag ik heeel graag ( panterhakken staan werkeloos in de kast ivm behoefte aan comfort)