Mode & Beauty alle pijlers

Kapper in de buurt van CS Amsterdam?

26-05-2011 21:05 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal, morgen moet ik in de ochtend naar school in Amsterdam. Nu heb ik het plan opgevat om in de middag naar een kapper in Amsterdam te gaan voor m'n uitgroei en wat blonde punten in m'n haar. Weet iemand in de buurt van CS (ik heb alleen de benenwagen tot m'n beschikking) een beetje goede betaalbare kapper? Dit provinciaaltje is namelijk verder niet bekend in Amsterdam
Ik weet niet hoeveel je wil uitgeven, maar in de Bijenkort zit Rob Peetom.
Op de Prins Hendrikkade (ter hoogte van de chinese restaurantboot, huisnummer moet je ff googelen) zit Robert van der Horst. Goed maar duur en ik weet niet of je zonder afspraak binnen kan lopen. Maar Peetoom is ook duur...
.
Ja naast die tent waar die meiden in bikini in het cafe lopen (hooters), daarnaast zit een goede kapper. Dus op loopafstand bij het rokin. Bij de steeg heb je de ingang. En op de andere hoek zit een broodjeszaak of iets waar ze dacht ok ook pizza stukken verkochten. Dus vanaf het station dus nog voordat je bij de c en a en de bijenkorf komt.

De zaak zit wel aan de kant van c en a. Ik heb er goede ervaringen en zeker niet duur.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik wist niet dat daar een kapper zat? Weer wat geleerd, ik dacht dat ik er wel een hoop kenden.
Bedankt allemaal voor de tips! Maar van die eerste 2 kappers weet ik dat ze (voor mij) te duur zijn. Mylene_Valerie, ik ga jou tip opvolgen. Klinkt goed en dat weet ik iedergeval te vinden. Ik hoop dat ze het niet te druk hebben morgenmiddag. Nogmaals heel erg bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven